csopike Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 salutare,sper ca am postat anuntul unde trebuia,am primit un radio cu pick-up DARCLEE S622A, partea de radio functioneaza,dar firele de la pick-up sun "rupte" de pe placa,sunt doua fire de la "ac" care din cate se pare sunt fire leonice, si sunt firele de la motorasul pick-up ului,ma poate ajuta cineva?nu stiu unde vin puse firele si nu as vrea sa fac o prostie,multumesc anticipat,daca va ajuta pot sa postez si poze cu firele respective pentru a se vedea exact de unde vin de pe partea de pick-up. Link spre comentariu
Depanatorul Postat Martie 15, 2012 Partajează Postat Martie 15, 2012 Schema electronica pentru DARCLEE S622A nu-i de gasit, macar niste poze clare sa atasezi pe forum. salutare,sper ca am postat anuntul unde trebuia,am primit un radio cu pick-up DARCLEE S622A, partea de radio functioneaza,dar firele de la pick-up sun "rupte" de pe placa,sunt doua fire de la "ac" care din cate se pare sunt fire leonice, si sunt firele de la motorasul pick-up ului,ma poate ajuta cineva?nu stiu unde vin puse firele si nu as vrea sa fac o prostie,multumesc anticipat,daca va ajuta pot sa postez si poze cu firele respective pentru a se vedea exact de unde vin de pe partea de pick-up. Link spre comentariu
mila Postat Martie 15, 2012 Partajează Postat Martie 15, 2012 schema darclee622a Link spre comentariu
Depanatorul Postat Martie 16, 2012 Partajează Postat Martie 16, 2012 Ok, schema este clara, mai putin legatura electrica la motorasul de antrenare a platanului.Trimite poze cu zona unde te doare..........si hai sa vedem daca putem face ceva.Altfel............mergi la un depanator...... dupa cum zici tu, nu ar trebui sa te coste mult. schema darclee622a Link spre comentariu
mila Postat Martie 16, 2012 Partajează Postat Martie 16, 2012 Din cate imi mai aduc aminte motorul se alimenteaza la 110V de la o priza pe primarul transformatorului de alimentare...dar exact unde...nu mai stiu...batranetea Link spre comentariu
Depanatorul Postat Martie 17, 2012 Partajează Postat Martie 17, 2012 Poate ai vrut sa spui ~120Vca. din primarul trafo., pentru ca tensiunea de ~110V respectiv ~220V sunt tensiuni de retea standard din acea vreme timpurie cand se fabricau astfel de radiouri.Pana la urma, daca nu este specificat pe schema, mai bine s-ar uita daca motorasul are vreo eticheta cu tensiunea de alimentare. Din cate imi mai aduc aminte motorul se alimenteaza la 110V de la o priza pe primarul transformatorului de alimentare...dar exact unde...nu mai stiu...batranetea Link spre comentariu
mila Postat Martie 17, 2012 Partajează Postat Martie 17, 2012 Pai mai Mosule(@iulian72) daca stii asa de bine cum sta treaba lamureste-ne si pe noi unde se leaga motorul de pick-up la Darclee 622A.Eu am uitat! Link spre comentariu
Depanatorul Postat Martie 17, 2012 Partajează Postat Martie 17, 2012 Daca privesti primarul transformatorului de retea el lucreaza ca un autotransformator. Pe timpul cand se fabricau radiourile cu tuburi electronice (cum le zic unii "lampi") pe langa tensiunea ~220Vca, mai erai si alte tensiuni de retea, cum ar fi ~110Vca (si tensiune de ~120Vca care exista in 2-3 tari din toata lumea). Bineinteles, cu timpul - datorita consumurilor casnici mari, s-a renuntat la tensiunea ~110Vca (respectiv 120Vca.) Primele motorase de pick-up au fost fabricate la tensiunea de alimentare ~120Vca, apoi mai tarziu unele motorase au fost fabricate la ~220Vca cu prize mediane. In acest caz, oricare din tensiune al retelei ar fi aplicata autotransformatorului (cu selectarea manuala a tensiunii de retea), tensiunea de ~120Vca era obtinuta cu ajutorul acelui autotransformator. Pentru "mila": de ce sunt figurate in schema 2 sigurantele fuzibile, una de 2A, iar alta de numai 1A? [Palarie intr-un picior, ghici ciuperca ce-i]/ PS: te-as ruga pe viitor, fara polemici. Pai mai Mosule(@iulian72) daca stii asa de bine cum sta treaba lamureste-ne si pe noi unde se leaga motorul de pick-up la Darclee 622A. Eu am uitat! Link spre comentariu
csopike Postat Martie 18, 2012 Autor Partajează Postat Martie 18, 2012 salutare. postez si pozele in speranta ca cineva isi da seama unde vin firele respective, Link spre comentariu
Vizitator coric66 Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Cele doua fire : , merg aici : Succes Link spre comentariu
csopike Postat Martie 18, 2012 Autor Partajează Postat Martie 18, 2012 mersi mult "coric66" dar si celorlati,mai am ceva fire prin "aer" si cele doua fire care merg la transformator pot sa le pun care unde vreau sau are fiecare locul lui? Link spre comentariu
Vizitator coric66 Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 La transformator nu conteaza,important e sa se lipeasca pe cosa 1 si 4 (parca , vedeti foto va rog) . Firele de la motor trebuie doar izolate , Cablul in aer din ultima poza inlocuiti-l cu alt cablu ecranat mai lung , treceti-l prin sasiu , si legati-l in paralel pe bornele pentru pick-up extern ,cu tresa la masa si firul cald la cealalta borna. Deja am lins o bere si nu mai urc la volan pentru a merge la aparat si a face poze , n-am fost inspirat ca n-am facut din start la tot , dar daca nu va descurcati maine dupa amiaza ajung acasa si pot sa fac. Spor la treaba ! Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Explicatia lui iulian72 a fost mai mult decat edificatoare,poza de la coric66 a fost cireasa de pe tort...nu te supara,daca nu poti urmari un fir de unde pleaca si unde trebuie sa ajunga dupa schema,cel mai probabil sa iese cu scantei,asa ca sfatul meu ar fi sa te asociezi cu un prieten care mai stie cate ceva in domeniu,aici ti se dau sfaturi,dar se presupune ca ai un bagaj minim de cunostiinte in domeniu,altfel ai toate sansele sa strici mai rau decat e acum.Esti in situatia de a reproduce mecanic ceea ce ti se spune,dar multe amanunte sunt omise,pt ca majoritatea le considera stiute,ori din cate vad nu prea e asa...la conectarea motorului in punctele indicate in poza e bine sa alimentezi aparatul inainte si sa masori ce tensiune ai,la cum au fost lucrate aparatele romanesti,nu ar fi de mirare ca in aceeasi ordine,tensiunile sa nu fie tocmai la fel la fiecare exemplar(dar chiar daca ar fi asa,tot e bine sa verifici).De la pick-up nu ai decat firele de alimentare motor(alea 2 in discutie) si mai trebuie sa ai un fir ecranat(tresa si central) pt intrare in amplificator(de la doza),alte fire,nici daca te straduiesti n-ar trebui sa mai gasesti,decat daca au fost adaugate din diverse motive de-a lungul timpului de diversi meseriasi.Succes,si ai grija cum umbli cu degetele prin interior,sunt puncte cu tensiuni care nu sunt tocmai placute la atingere. Link spre comentariu
csopike Postat Martie 18, 2012 Autor Partajează Postat Martie 18, 2012 mersi mult coric66 si doru 3160,coric66 sau atcineva cine stie,va rog sa imi spuneti care sunt bornele de la pick-up extern.eu le-am asociat cu literele A,B SI C,va rog doar sa imi specificati care este pentru pick-up extern. Link spre comentariu
Vizitator coric66 Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Cablul de semnal vad ca e destul de lung , trebuie sa ajunga si nu-i nevoie a fi inlocuit , daca nu-i intrerupt.Si , are dreptate dl Doru. Atentie mare , nu-i de joaca ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum