Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

vw passat 1,6 benzina nu porneste . please


andrei florin

Postări Recomandate

Vad ca nu vrei sa intelegi ca sa pui instrumentul de masura pe bornele bateriei sa vezi cat incarca alternatorul :rade: Faci cum doresti dar sper ca prin vara sa nu reapari pe acest topic cu aceeasi problema.In fine...

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 45
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • andrei florin

    19

  • bibanu47

    12

  • alfabit

    6

  • Myhayxx

    4

Top autori în acest subiect

Imagini postate

scuze. am uitat sa mentionez ca am masurat si tensiunea de incarcare a alternatorului. am pornit , am aprins faza lunga am pus pe cineva sa tureze motorul la 2000 rot/min si am masurat tensiunea. este 14.3v. as vrea sa-i schimb periile colectoare la alternator dar nustiu daca se poate cred ca trebuie cumparat cu tot cu regulatorul de tensiune. se pot schimba doar periile colectoare?

Link spre comentariu

dar si luleaua de la delcou avea rezistenta marita foarte mult 2.8kohmi si arsa din cauza asta micsora scanteia la bujii mult cred si forta bobina .

Link spre comentariu

nu am inteles de ce vrei sa schimbi periile alternatorului? iti dau un sfat si nu zic cu rautate: incearca sa nu-ti bagi degetele cam prin tot ce ti se pare neinregula ca de multe ori strici mai tare

Link spre comentariu

sunt invatat sa fac intretinere , nu vreau sa raman pe drum ca nu mai inarca. macar sa verific periile sa vad cam ce uzura au.in partea dispre perii pe bobinajul statoric se vede praf negru de carbune de la perii si din cauza asta as verifica. ms

Link spre comentariu

Daca incarca 14,3V- 14,5V este perfect iar in legatura cu carbunii daca mai au 5-6 mm eu iti spun sa nu ii schimbi.Daca releul tau arata ca unul din cele de jos se pot schimba carbunii si ii gasesti pe firma Cargo la vreo 15 lei.

post-44314-139829403856_thumb.jpg

post-44314-139829403857_thumb.jpg

Link spre comentariu

am sa cumpar un set de carbuni pt alternator dupa ce desfac si vad cum e la mine releul regulator de tensiune .bujiile mele sunt NGK cu 3 electrozi si am 93mii km la bord. cred ca sunt cele cu care a fost echipata masina inca functioneaza.cam cat o mai duc?. :da

Link spre comentariu

Salut,In mecanica exista o vorba "nu umbla la un lucru care functioneaza".Iti recomand atata timp cat merge in 4 sa nu te apuci sa pui bujii noi din comert,cel putin de Bosch sunt satul ca de mere acre,sunt facute de la turci pana la cei care culeg banane.Daca vei fi obligat vreodata sa cumperi sa nu te gandesti decat la Motorcraft,Beru sau NGK.Posteaza si tu o poza cu releul cand il demontezi sa vad ce model ai si cat sunt carbunii de uzati.

Link spre comentariu

si la mine este ambreiaj hidraulc foloseste lichidul de frana din vasul pt frana plus ca mai are o pompa la intrare in ambreiaj.frana ai buna?.poate ai pus lichid de frana dot3 in loc de dot 4 si deasta face probleme. ms

Link spre comentariu

am desfacut sa ma uit la perii. alternatorul este Valeo si regulatorul la fel. am masurat periile si au 5mm partea ce vine pe inelele rotorului. sunt capsate sau se smulg in afara cand vin schimbate? cred ca mai merg cu ele o perioda asa. atasez poza

post-40830-139829406336_thumb.jpg

Link spre comentariu

...bujiile mele sunt NGK cu 3 electrozi si am 93mii km la bord. cred ca sunt cele cu care a fost echipata masina inca functioneaza.cam cat o mai duc?. :da

In nici un caz nu sint cele originale cu care a fost echipata masina, oricit de NGK japoneze ( exceptionale bujii de altfel ), dar dupa 93.000 km nu mai se cunostea nici urma de electrod central, iti spun sigur, nu ma pricep eu la electronica dar la bujii mai stiu. In general cam la toate masinile intervalul de inlocuire a bujiilor este intre 20.000 - 30.000 km.Asta asa daca vrei sa primesti un sfat si de la un zugrav ( care picteaza cablaje, coloreaza televizoare s.a.m.d. ) Daca nu, scuze ca m-am bagat iar in discutia voastra .
Link spre comentariu

mie de bujii mi-au spus baietii de la reprezentanta VW ca asa erau echipate masinile cu ele, dupa care am citit pe net despre ele si se spune ca bujiile NGK cu iridium cu 3 electrozi duc peste 90mii km. nu am spus-o sa ma aflu in treaba.cat despre discutia noastra nu aveti de ce sa va suparati pe mine ca nu v-am facut asa cum spuneti dvs , am scris atunci la repezeala si nu s-au tastat unele litere din cauza asta nu era de inteles mesajul. numai bine si scuze alfabit

post-40830-139829406352_thumb.jpg

Link spre comentariu

Nu ai pentru ce sa te scuzi, cel mult eu trebuie sa ma scuz fata de tine, asa ma ia pe mine citeodata valul ...dar n-o spun cu rautate, de asta sa fi sigur.Si cu bujiile... de 22 de ani de cind am permis si sofez aproape zilnic, am si pierdut numarul masinilor pe care le-am avut, vechi, noi, romanesti, straineze, n-am auzit de bujii sa tina 90.000 km, insa orice set de bujii instalat ( si zic de Bosch, Sinterom, Champion, Beru, NGK ...) de nou folosit 20.000 km abia mai aveau max. 1mm electrod central. Functionau, dar decit sa le schimb in drum mai bine respectam indicatiile de inlocuire la 20.000 km.

Link spre comentariu

Da asa este. Eu de cand am masina am mers 15 mii km si motorul merge rotund nustiu cand au fost schimbate inainte. am sa-mi iau un set de bujii noi si le tin in masina cand ma lasa in drum sau cand merge intrerupt sa le schimb. :rade:

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări