Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

vw passat 1,6 benzina nu porneste . please


andrei florin

Postări Recomandate

Am incarcat bateria si vreau sa fac o proba. Daca mufa cu 3 pini de la bobina e scoasa din soclu si masor tensiunile in gol am tensiune de 12v pt bobina si tensiune de 12v pt modul. Pt modul nu trebuie sa am tensiune in impuls data de senzorul Hall? Am sa incerc sa pun si un led intre alimentarea bobinei cu plus si alimentarea modulului si in momentul cand se da la automat ledul ar trebui sa clipeasca intermitent .Am sa desfac si capacul la delcou sa vad senzorul Hall cum se prezinta vizual si sa caut o masina sa probez bobina mea.pe tester apare o temperatura de minus 49 grade la lichidul de racire.se poate din cauza senzorului de temperatura sa faca asa? ms

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 45
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • andrei florin

    19

  • bibanu47

    12

  • alfabit

    6

  • Myhayxx

    4

Top autori în acest subiect

Imagini postate

dragi colegi. am desfacut capacul la delcou si capacul prezinta la electrozii de la fise urme de arc electric cu rupere de material si rotorul are o rezistenta de 2,8 kohmi, in carte e specificat ca trebuie sa fie max 1,4kohmi. am vazut pe net la vanzari cam toate modelele au 1kohm. va rog sa-mi spuneti cum se scoate rotorul de pe ax. e ca la dacia1310 prin imfigere? am montat un led la pinul 2 si 3 de la bobina si ledul se aprinde intermitent cand se porneste.

Link spre comentariu

Salut,Cel care tu ii spui rotor(distribuitor,ruptor) si lulea in termen popular :) priveste cu atentie ca intre zona de centru unde calca carbunele si capatul lui se vede turnata o rasina iar sub acea rasina este lipita o rezistenta care in timp se devalorizeaza.Referitor la scoaterea acestuia nu ai alta sansa decat sa tragi tare de el stanga/dreapta si in sus deoarece are gripare de rugina pe ax.Daca nu reusesti nu ai decat sa il spargi prin strangere cu un cleste /pantent,evita sa bati in el ca strambezi axul delcoului.Dupa ce il scoti sa freci cu niste smirger zona aceea si sa dai un strat subtire de tot de vaselina incat noul distribuitor sa culiseze frumos.Capacul de delcou il poti curata la cei 4 ploti cu varful unui cutit ascutit dar distribuitorul trebuie schimbat.Vreau sa imi spui daca delcoul tau este asemanator cu cel de jos:

post-44314-139829402838_thumb.jpg

post-44314-139829402841_thumb.jpg

Link spre comentariu

e fix ca in poza ta Bibanu delcoul meu. asa am facut eu astazi. am reusit sa-l scot dar prin crapare. era rugina acolo pe ax am dat cu am curatat cu smirghel fin si am dat cu spray degresor. am sa cumpar alta lulea noua cu rezistenta de 1kohm am vazut in magazine. capacul distribuitor l-am curatat si e bun. daca valoarea rezistentei era asa mare nici scanteie calumea nu era la bujii si motorul nu functiona la puterea lui cred, consum marit , etc. se poate sa afecteze si functionarea grupului bobina plus aprindere electronica cred eu. multumesc

Link spre comentariu

Prin 1991 dupa revolutie cand nu erau decat vreo 2 magazine mari si late de piese auto in Bucuresti si te rupea la pret stii ce faceam la ruptor?II lipeam cu pistolul un fir de lita intre centru ai capatul lui deci efectiv il faceam corp comun cum este la Dacia de exemplu si mergea de rupea pamantul. :101

Link spre comentariu

Eu totusi nu sunt optimist deloc si am dubii in continuare pentru ca nu are legatura distribuitorul cu incinsul bobinei.In orice caz daca ii cumperi distribuitorul si porneste,prima grija sa iti fie sa masori incarcarea alternatorului sa nu fi cedat regulatorul si sa bage peste 15 V ca iti arde toate aparatele de bord :speriat

Link spre comentariu

am sa verific alternatorul dar merg maine sa schimb si bobina pt ca se incalzeste cand pun contactul, motorul daca nu porneste alternatorul nu incarca. tensiunea de pe baterie e 12v am masurat-o pe bobina. cred ca nu e buna e din dezmembrari si ma duc maine sa o schimbe. ms

Link spre comentariu

Asa arata modulul tau de la aprindere?

Cine are nevoie de un modul de aprindere de tipul asta pentru senzor Hall ( Bosch original cu marcaj VAG ) am unu cu care nu am ce face, se da contra a citeva cutii de bere ( buna, nu posirca ) daca trece cineva pe la mine sa-l ia, pe probate, trimitere prin posta-curier exclus . Se probeaza se da berea si raminem prieteni.Cineva interesat, MP pentru stabilire detalii. Am sa-l caut sa ma uit pe el sa citesc reperul VAG inscriptionat.
Link spre comentariu

Nu are voie sa se incalzeasca mai ales ca nici nu e in sarcina sa zici ca incarca alternatorul mult si de aceea.Numai bobina de la delcoul pe platina se incalzeste atunci cand platina ramane inchisa si cu contactul pus.Ai plus de alimentare si pe plusul bobinei si pe modulul de la aprindere?Ar trebui sa verifici daca in conditiile in care tragi mufa de la modulul de aprindere,bobina se mai incinde?Eu cred ca modulul de aprindere e in scurt,senzorul Hall nu are nicio treaba sa incalzeasca bobina el dand doar un inpuls nu pune nimic in scurt asa cum face platina.

Foarte bine zis.Codul.http://i44.tinypic.com/2uzt188.jpg
Link spre comentariu

Cine are nevoie de un modul de aprindere de tipul asta pentru senzor Hall ( Bosch original cu marcaj VAG ) am unu cu care nu am ce face, Am sa-l caut sa ma uit pe el sa citesc reperul VAG inscriptionat.

Codul Bosch este format din 10 cifre si trebuie sa inceapa asa 0.00 adica cu 3 zerouri.
Link spre comentariu

L-am gasit, scrie asa : Bosch 0 227 100 103 TZ1 made in Germanycod VW - AUDI 211 905 351 ADin cite mai tin eu minte era de la un VW Scirocco pe care l-am detinut acum citiva aniDaca trebuie cuiva, il asteapta, daca nu, vine curatenia de primavara si ajunge unde ii e locul, adica la gunoi.Foto in atasament

post-16555-13982940354_thumb.jpg

Link spre comentariu

Modulele astea sunt echipate pe multe Audi si VW,acum depinde ce are el pe masina deoarece ele pot avea intre 5 si 7 pini dar exteriorul este identic.

Asta al meu e cu 7 pini ( nu se cunoaste din poza ) si stiu ca e bun, l-am primit de rezerva de la fostul proprietar de la Scirocco, oricum daca trebuie cuiva nu-l dau fara proba, sa nu avem discutii.
Link spre comentariu

eu am rezolvat problema. am pornit. am schimbat bobina cu alta model mai vechi cu radiator si luleaua am cumparat noua 20 lei Beru. a pornit din prima.senzorul de turatie era bun l-am masurat 500 ohmi. bobina avea spire in scurt cred din cauza aceasta se incalzea asa tare sau modulul de aprindere era defect. ramane sa schimb tachetii , am un zgomot de tacheti la pistonul 4. va multumesc si va doresc numai bine la toti :101 :101 :101

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări