andrei florin Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 duminica am oprit si cand sa pornesc nu a mai vrut. am anuie lipsa benzina. am adus benzina si la fel. am facut masuratori si nu am scanteie. am verificat bobina de inductie era fierbinte. am dat jos bobina si era crapata de la conturare. am cumparat alta bobina de la dezmembrari beru germany din 2003 fara fisuri la aspect e ca noua. am pus-o si la fel. am dat la automat pana s-a descarcat bateria.am vb cu cieva sa o pun pe tester sa vad ce spune. masina este vw passat 1.6 benzina motor aek 74kw. sa fie un releu , ecu de vina sau un scurt ceva. am masurat tensiuni cu contactul pus pe cele 3 fire ale bobinei si am 12v pe doua fata de cel maro care e masa. multumesc Link spre comentariu
alfabit Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 duminica am oprit si cand sa pornesc nu a mai vrut. am anuie lipsa benzina. am adus benzina si la fel. am facut masuratori si nu am scanteie. am verificat bobina de inductie era fierbinte. am dat jos bobina si era crapata de la conturare. am cumparat alta bobina de la dezmembrari beru germany din 2003 fara fisuri la aspect e ca noua. am pus-o si la fel. am dat la automat pana s-a descarcat bateria.am vb cu cieva sa o pun pe tester sa vad ce spune. masina este vw passat 1.6 benzina motor aek 74kw. sa fie un releu , ecu de vina sau un scurt ceva. am masurat tensiuni cu contactul pus pe cele 3 fire ale bobinei si am 12v pe doua fata de cel maro care e masa. multumescPliss tranzalt ino Romanian lenghici zet postu !Sou iu kien giett hielp . Link spre comentariu
andrei florin Postat Martie 14, 2012 Autor Partajează Postat Martie 14, 2012 cu scuzele de rigoare din cauza ca eram grabit (aveam masina desfacuta), am vrut o parere de la cunoscatorii de electricitate auto. ei inteleg termenii folositi de mine , nemtii nu repara ei au bani de alta masina noua si din cauza aceasta nu inteleg termenii folositi.. Danke Link spre comentariu
devdas_india Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 daca te straduesit sa citesti ,iti dai seama despre ce e vorba deci 1 vezi daca bobina da scanteie la bujie 2 vezi ca toate bujile sa fie in regula , nu arese nu pocnite 3 vezi daca ajunge benzina la carburatie 4 verzi daca functioneaza toate luminile din bord cat si din exterior 5 verifica toate sigurantele Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 Salut,Nu vrei cumva sa ne spui si noua ce an de fabricatie este masina si daca are carburatie,injectie monopunct sau multipunct?De obicei bobina crapa cand alternatorul incarca mult peste 15 V. Link spre comentariu
sebi Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 posibil senzor hall Link spre comentariu
andrei florin Postat Martie 14, 2012 Autor Partajează Postat Martie 14, 2012 am verificat totul, alimentare cu benzina, bujii, fise. eu ma refer ca la iesire din bobina nu am scanteie.am sa merg maine sa schimb bobina de unde am cumparat-o. lumini la bord am . farurile nu le-am probat .sa nu am un scurtcircuit in instalatie. a venit azi un electrician cu tester si curios nu era nici o eroare. acum am pus bateria la incarcat pt ca s-a descarcat complet de la atatea actionari. nustiu cum sa verific bobina ,daca ar exista un montaj sa o pot verifica. am un tester pt verificat transformatoare linii din acela cu leduri . se poate verifica bobina de inductie daca are spire in scurtcircuit?cum spune Sebi de senzorul Hall poate are dreptate, el comanda aprinderea electronica care trimite tensiunea spre bobina de inductie. am sa verific si acesta sa vad dar sa vad unde e pozitionat la masina mea. masina e vw passat 35i 1996 motor aek 1,6 benzina 74kw, injectie multipunct. multumesc Link spre comentariu
Myhayxx Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 se pare ca vw astea au problema de a crapa bobina...eu zic sa nu te arunci la nu stiu ce senzori..daca ai un prieten cu vw golf sau vento sau chiar passat ca al tau roagal sa-ti imprumute bobina sa fii sigur daca e de la altceva sau pur si simplu ai avut norocul sa mai cumperi o bobina defecta...spun asta ca si eu am un passat din 95 si intr-un an am schimbat de doua ori bobina(luate de la dezmembrari)... am cumparat una noua si pana acum toate bune...bafta! Link spre comentariu
andrei florin Postat Martie 14, 2012 Autor Partajează Postat Martie 14, 2012 asa am vrut sa fac pt proba sa iau de la un prieten bobina lui dar el e fricos tare zice ca dupa aia trebuie resitat calculatorul dar la masinile acestea nu e nevoie de reset. asa e omul, daca era invers eu faceam asta pt el. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 Senzorul Hall nu ai de ce sa-l cauti pentru ca este montat in delcou.Delcoul este cu 2 sau 3 fire?Atentie la bobinele de inductie ca nu poti pune orice model iti trebuie neaparat de aceea pe care scrie High Voltage si are un fulger desenat pe ea deoarece chiar daca 2 bobine sunt identice si in loc de cea de 27.000V montezi una de 14.000/17.000V nu are cum sa porneasca decat daca pui doua in serie.Asa arata modulul tau de la aprindere? Link spre comentariu
devdas_india Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 redresorul de la masina lai verificat ?> Link spre comentariu
Myhayxx Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 la ce te referi cand spui "redresorul de la masina" ?? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 Cat de curand o sa intre cineva care va intreba:-I-ai schimbat uleiul la delcou? Eu ies din ecuatie ca nu mai are rost... Link spre comentariu
andrei florin Postat Martie 14, 2012 Autor Partajează Postat Martie 14, 2012 da asa ca acolo cum a aratat bibanu in poza asa am circuitul de comanda de la bobina, bobina e asa cu semnul de inalta tensiune pe ea Beru. am auzit ca se poate proba cu un led ce se monteaa intre firul + si firul ce da comanda din ECU adica cel din mijloc la circuitul de comanda(aprinderea electronica) al bobinei). http://www.meat-doria.com/en/product_meat/10308/1864 la mine e codul 0040100025 . nustiu daca am spus pana acum dar lasand contactul pus bobina se incalzeste , e normal sau are scurt? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 14, 2012 Partajează Postat Martie 14, 2012 Nu are voie sa se incalzeasca mai ales ca nici nu e in sarcina sa zici ca incarca alternatorul mult si de aceea.Numai bobina de la delcoul pe platina se incalzeste atunci cand platina ramane inchisa si cu contactul pus.Ai plus de alimentare si pe plusul bobinei si pe modulul de la aprindere?Ar trebui sa verifici daca in conditiile in care tragi mufa de la modulul de aprindere,bobina se mai incinde?Eu cred ca modulul de aprindere e in scurt,senzorul Hall nu are nicio treaba sa incalzeasca bobina el dand doar un inpuls nu pune nimic in scurt asa cum face platina. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum