Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Conectare HDMI la un receiver SONY

Dan Morar

Postări Recomandate

Am primit de curind din USA un bluray Toshiba BDX2150, care are o iesire HDMI si una coaxiala, receiverul meu este un SONY STR-DG510 care are 2 intrari HDMI, o iesire HDMI,si restul de 2 Intrari optice si coaxiala, analogice etc.Pina acum nu am avut un player cu HDMI sau o sursa media cu HDMI , deci sunt un incepator in acest segment.Am conectat prin cablu HDMI , OUT HDMI BD-> la IN HDMI SONY , si cu un alt cablu HDMI de la OUT HDMI SONY la IN HDMI TV.Am constatat ca pe TV am sonor si imagine, dar pe receiver nu am deloc sunet...Pe net am citit ca ar trebui sa functioneze fara probleme, la fel si in cartea tehnica .Am conectat suplimentar si cablul coaxial la receiver si astfel am sunet pe statia SONY! Este conectarea corecta? Cablurile HDMI le am de prin cutiile de la PCuri care veneau dotate cu asa ceva.Ar trebui sa setez la statia SONY porturile HDMI sau la Blurayul Toshiba (desi nu am descoperit inca cum)?Cert este ca cablul HDMI transmite si sunetul si video, deoarece la TV am sonor ( am incercat si direct OUT HDMI BD-> IN HDMI TV ).Nu obtin sunet pe receiver decit daca conectez coaxial BDul la receiver!!!Multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Dan Morar

3

Top autori în acest subiect

Fac o precizare...video se transmite la TV doar daca conectez Blu ray la DVD IN ( intrarea 1 HDMI) , pe VIDEO 2/BD IN nu am semnal video pe TV. Sunetul il optin doar prin coablul coaxial.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

S-a rezolvat...reprezentantul Sony din Malayesia mi-a raspuns ca Statia SONY STR-DG510 are HDMI 1.1 si nu permite transmiterea semnalului digital, ramine doar sa-l cuplez la statie BDul prin coaxial.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.