andreigradu Postat Ianuarie 1, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 1, 2015 LA MULTI ANI 2015 ! Link spre comentariu
bogdan_luben Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Am cumparat si eu un astfel de strung, utilizat fara cateva roti dintate. Am incercat sa le comand de la Rocast, mi-au cerut 149EUR+TVA pe set. Mi se par foate scumpe asa ca am comandat roti dintate brute, o sa ajunga in cam 10zile. Deocamdata strungul este in atelierul unui prieten care are service pt camioane. Am observat cureaua sincrona ca este foarte larga dar am uitat sa ved ce fel de curea este pentru inlocuire. Daca te poti uita, as fi bucuros daca mi-ai spune ceva date despre ea. Motorul meu este trifazat si am pentru el un variator de frecventa de la DELTA de 2.2kW. Nu are potentiometru de reglaj pe el dar am vazut in manual ca se poate pune potentiometru si ceva contacte pentru pornit/oprit si schimbare sens de rotatie. Stie cineva cum as putea face legaturile si ce fel de contacte/intrerupatoare sa folosesc pentru aceste controale? Pot da si manualul driverului daca este cineva care ma poate ajuta, aici nu-l pot atasa deoarece este prea mare si cred ca nici nu se pot atasa fisiere pdf Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Salut. Te pot ajuta eu,daca-mi trimiti documentatia pe mail...........sau si mai simplu........posteaza datele convertizorului de frecventa si descarc documentatia de pe site-ul fabricantului.La strungul in cauza ai ambreiaje?Frana?Ca in functie de asta se vor face si setarile convertizorului. Alex. Link spre comentariu
bogdan_luben Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 (editat) Nu am ambreiaje si nici frana, dar am vazut ca pot face cam orice reglaj pentru motor. Il pot porni cu turatie redusa sau sa ajunga la turatia de lucru intr-un timp prestabilit, de asemenea si frana PS : andreigraduSper ca nu poluez subiectul tau, dar am crezut ca ar fi bine sa se gaseasca tot aici informatii despre acelas strung Editat Februarie 15, 2015 de bogdan_luben Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Am inteles.Pt. franare,iti trebuie obligatoriu rezistenta de franare,mai ales ca iti trebuie rampa de franare scurta.Ma documentez si vorbim. Link spre comentariu
andreigradu Postat Februarie 15, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2015 Nu stiu ce curea ai tu la mine e 230 XL, asta e tot ce scrie pe ea ca date. acum nu stiu ce sa zic, ca ea e mai lunga de 230 mm, are 290x2 mm ca lungime totala tu ai motor trifazic, deci nu e la fel ca al meu, la mine e monofazic. cel mai bine verifici pe utilaj. Felicitari pentru achizitie, o sa te bucuri de el mult timp, doar sa nu strunjesti fiare cu el, e ideal pt. plastic, alama, bronz, aluminiu, ocazional otel. poti face orice fel de axe din otel de 10-25 mm diametru. daca te infigi in fiare mari sa ai pompa de racire cu lichid permanent, altfel .... pe mine nu ma incanta strunjitul in otel fara racire si sa nu te astepti sa tina mult ca si precizie si fiabilitate. Link spre comentariu
bogdan_luben Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Multumesc, acum invat "sa merg" in domeniu si asta doar din cauza atelierului lui Radu. Daca o sa-mi placa am rezervat un SN320 in eventualitatea ca nu pot respira fara prelucrari prin aschiere. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 (editat) Schema de conexiuni a convertizorului o ai la pagina 31.Pt. a-l comanda,ai putea folosi comenzile strungului.M-ar ajuta niste poze cu utilajul tau,in special cu panoul de comanda,tipul convertizorului si date despre motor,ca sa-ti pot calibra rezistenta de franare.App............motorul de pe strung este cu frana inclusa? Radu e capul rautatilor............. Editat Februarie 15, 2015 de alex.cselenyi Link spre comentariu
bogdan_luben Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Nu am apucat sa studiez strungul, nu este acasa acum. L-am dus direct la atelierul despre care iti spuneam, deci nu stiu daca are sau nu frana inclusa, dar tind sa cred ca nu. Din ce spun cei de la Parker ar trebui o rezistenta de 80W si 200ohm. Am luat deja potentiometrul de 5K dar nu stiu ce fel de intrerupatoare sunt pt FWD/STOP si REW/STOP, sunt normal inchise cu revenire (asa cred ca sunt simbolizate in schema)? Sau ar trebui sa fie comutator cu 3 pozitii ca cel de pe strung? Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 (editat) Sunt contacte normal deschise,cu retinere.Adica asa trebuie sa fie comanda pe convertizor.Eu iti propun ca mai intai sa te documentezi si sa ma ajuti si pe mine cu informatii,ca sa pot sa-ti dau un raspuns corect.Si app..........ai bransament trifazic? In primul rand iti trebuie un stop de avarie,un buton cu ciuperca cu retinere.Cele 2 sensuri le poti porni de la 2 butoane separate sau de la un joystick.............sunt multe optiuni..........dar in mod cert ai un panou de comanda pe strung si poate folosesti comenzile pe care le ai. Editat Februarie 15, 2015 de alex.cselenyi Link spre comentariu
bogdan_luben Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 (editat) Convertizorul este VFD022B21A iar motorul este de 750W trifazat Voi face o vizita la atelier (sper maine) si fac poze. Am bransament trifazat, dar deocamdata nu am tras si in garajul atelier in care vreau sa pun strungul Pe strung am 2 butoane pt ON/OFF si unul cu 3 pozitii pentru directie FWD/O/REV Editat Februarie 15, 2015 de bogdan_luben Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 (editat) Sa faci poze si la motor si eticheta lui............astept noutati din partea ta.Se pot folosi butoanele de pe strung,fara probleme,desi daca vei dori sa filetezi pe el,ti-ar fi muuuult mai practic un joystick,din considerente practice si ergonomice. Editat Februarie 15, 2015 de alex.cselenyi Link spre comentariu
bogdan_luben Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 OK, Multumesc. Poate ai timp sa te uiti putin si pe manualul de la Parker pentru servomotorul de 1kW. Sta degeaba de vreo 5 ani si aduna praf, poate ii gasesc si lui de lucru. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Aia e o scula faina.......... Link spre comentariu
cristelu Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Convertizorul este VFD022B21A iar motorul este de 750W trifazat Voi face o vizita la atelier (sper maine) si fac poze. Am bransament trifazat, dar deocamdata nu am tras si in garajul atelier in care vreau sa pun strungul Pe strung am 2 butoane pt ON/OFF si unul cu 3 pozitii pentru directie FWD/O/REV Salut ai PM Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum