Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Incarcator HTC Desire HD 1A

Vizitator andreyxl

Postări Recomandate

Vizitator andreyxl

Salutare.Sunt incepator si in de-ale curentului si pe forumul vostru si de aceea postez la sectiunea asta; sper sa nu fie gresita.Acum o saptamana am cumparat un incarcator de htc desire hd original de 1000mA (Input: 100-240V ~ 200mA, Output: 5V - 1A) . Ce mi s-a parut ciudat, a fost timpul foarte mare care il ia pentru a incarca bateria de la 5-10% la 100%, in jur de 6-7 ore. Am incercat sa il incarc de la usbul pc-ului, dar tot atat sta...Inainte foloseam un incarcator de sony ericsson de 700mA (Input: 100-240V ~ 150mA, Output: 4.9V - 700mA) si ii lua cel mult 3 ore pentru a incarca bateria 100%.Bateria este de 1230mA, 3.7V.Este normal sa se intample asa sau este defect incarcatorul cel nou ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• godFather89

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

E din acela in care bagi cablul usb?E cablul prost, fire subtiri, pierderi mari (din cauza tensiunii mici si curentului mare).Am patit si eu asta. Nu aveam cablul original. Am luat un cablu cu 10 lei, i-am luat mufa si i-am pus cablu cu fire mai groase de la un alt periferic (USB) desfacut.

Link spre comentariu
Vizitator andreyxl

Nu am reusit sa dau edit, asa ca fac alt post :d

Am inlocuit cablul meu cu un alt cablu de date de la alt telefon si cu asta s-a incarcat mult mai repede.

Posted Image

Posted Image

Primul este cablu de date care incarca mai repede. Ce sunt alea care le-am incercuit cu rosu ?

Link spre comentariu
Vizitator andreyxl

Cablu ala fara filtre era cel subtire si statea mult pana incarca, dar dupa ce l`am schimbat cu ala de sus imi sta cel mult o ora jumate sa incarce.Poate sa nu se incarce bine bateria daca sta mai putin decat inainte ?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu