Vizitator andreyxl Postat Martie 3, 2012 Partajează Postat Martie 3, 2012 Salutare.Sunt incepator si in de-ale curentului si pe forumul vostru si de aceea postez la sectiunea asta; sper sa nu fie gresita.Acum o saptamana am cumparat un incarcator de htc desire hd original de 1000mA (Input: 100-240V ~ 200mA, Output: 5V - 1A) . Ce mi s-a parut ciudat, a fost timpul foarte mare care il ia pentru a incarca bateria de la 5-10% la 100%, in jur de 6-7 ore. Am incercat sa il incarc de la usbul pc-ului, dar tot atat sta...Inainte foloseam un incarcator de sony ericsson de 700mA (Input: 100-240V ~ 150mA, Output: 4.9V - 700mA) si ii lua cel mult 3 ore pentru a incarca bateria 100%.Bateria este de 1230mA, 3.7V.Este normal sa se intample asa sau este defect incarcatorul cel nou ? Link spre comentariu
godFather89 Postat Martie 3, 2012 Partajează Postat Martie 3, 2012 E din acela in care bagi cablul usb?E cablul prost, fire subtiri, pierderi mari (din cauza tensiunii mici si curentului mare).Am patit si eu asta. Nu aveam cablul original. Am luat un cablu cu 10 lei, i-am luat mufa si i-am pus cablu cu fire mai groase de la un alt periferic (USB) desfacut. Link spre comentariu
Vizitator andreyxl Postat Martie 3, 2012 Partajează Postat Martie 3, 2012 Uite asta e ceea ce am mai exact: http://www.okazii.ro/catalog/66520500/i ... ation.html . Cablu nu pare deloc subtire, are cam 3-4mm. Zici ca o sa se rezolve daca o sa ii schimba cablu ? Link spre comentariu
Vizitator andreyxl Postat Martie 3, 2012 Partajează Postat Martie 3, 2012 Nu am reusit sa dau edit, asa ca fac alt post Am inlocuit cablul meu cu un alt cablu de date de la alt telefon si cu asta s-a incarcat mult mai repede. Primul este cablu de date care incarca mai repede. Ce sunt alea care le-am incercuit cu rosu ? Link spre comentariu
godFather89 Postat Martie 4, 2012 Partajează Postat Martie 4, 2012 Ceva filtre, nu au importanta in cazul de fata.Daca il tai, o sa vezi ca are fire subtiri. Link spre comentariu