Vizitator virtual_center Postat Februarie 29, 2012 Partajează Postat Februarie 29, 2012 buna! sunt elev in clasa a 12-a si as dori sa urmez cursurile unei facultati din domeniul electricii, deoarece sunt pasionat de acest domeniu. Va rog mult daca imi puteti explica : In ce consta diferenta si pe ce se axeaza fiecare dintre cele doua facultati:1.Facultatea de Inginerie Electrica si Informatica Aplicata - Inginerie Electrica2. Facultatea de Electronica si tehnologia telecomunicatiilor.- Electronica si Teh. Telec. si InformatieiApelez la acest forum cu speranta ca cineva ma poate lamuri mai detaliat, (useri TpU sau alte site-uri nu mi-au putut oferi o comparatie). Va multumesc pentru timpul acordat! Toate cele bune ! Alex Link spre comentariu
Depanatorul Postat Februarie 29, 2012 Partajează Postat Februarie 29, 2012 In primul rand as vrea sa te intreb cat de bun esti la fizica si matematica.Apoi sa-ti pui intrebarea cat de mult iti doresti sa fii inginer in una din aceste specialitati.1. Facultatea de Inginerie Electrica - i se mai spune Fac. Electrotehnica, aici vei invata tot ceea ce inseamna de retele electrice (joasa, medie si inalta tensiune, motoare electrice, transformatoare.........etc.);2. cat despre Facultatea de Electronica - aici vei invata despre circuite si echipamente electronice in care intra (ca idee) in aparaturi alimentate la joasa tensiune (tv, radio, emitatoare, pc/laptop), retele de curenti slabi (internet, servere....... fibra-optica....etc.), aparatura de calcul. Vei cunoaste componente analogice (tranzistori, diode, led.....) si logice (circuite integrate, afisaje).Succes! Link spre comentariu