Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

tranzistor SMD ZG37

Postări Recomandate

Salut,Rog pe cine doreste sa ma ajute si pe mine cu un detaliu,in functie de codul de mai sus ce fel de tranzistor este acesta?El in momentul de fata se afla intr-un invertor de la un LCD.Un echivalent ceva?Multumesc anticipat.Cu stima,Gabi.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• bibanu47

3

• pinky

3

Zile populare

Top autori în acest subiect

Salut pinky,M-ai facut subiect de ras pentru amicul care m-a rugat sa intreb de tranzistorul asta. :(A zis omul ca la mine nu are pretentii ca sunt mecanic dar daca tu ca electronist vrei poza ca sa vezi in ce capsula este cand eu am scris clar ca e SMD,a zis ca esti mai tare ca mine si nu are nicio asteptare.Mie oricum mi-a prins bine asta ca acum stiu si eu ca sunt piesele alea micute cu 3 terminale care se afla in laptop-uri iar cele cu 2 terminale sunt diode,deci multam fain :) .

Link spre comentariu

Te-ai facut de ras degeaba :ras: Tranzistorii SMD pot avea 3, 4, 5, sau chiar 8 picioare si capsulele pot avea diferite dimensiuni si forme. Nu degeaba ti-am zis sa faci poza. Mai sunt ceva diode zenner care sunt in capsula cu 3 picioare si e usor sa zici ca e tranzistor cand piesa e o amarata de dioda.Daca nu ma crezi, da-te pe site-ul TME si acolo o sa vezi multe tipuri de capsule SMD pentru tranzistori :da Bag de seama ca amicul tau face bashcalie de tine :rade:PS. daca amicul tau chiar nu stie ca sunt multe tipuri de capsule SMD, nu-l lasa sa-ti repare ceva vreodata. A dat dovada de ignoranta si nu e capabil de a accepta faptul ca lumea este mai mare decat curtea casei lui.

Link spre comentariu

Am ajuns minge de ping-pong? :cry: Lasa ca va prind eu discutand de motoare :sparge: Acum vorbind serios,imi cer scuze dar a promis ca imi trimte poza cocreta cu zona respectiva. :)

Link spre comentariu