Vizitator reason2 Postat Martie 25, 2012 Partajează Postat Martie 25, 2012 Personal nu cred ca era circuitul integrat de vina.Mai mult ca sigur unul din cele doua relee mai mari de pe placa nu inchidea corect circuitul.Nu se vede un IGBT, triac sau tiristor care sa nu fie comandat corect astfel incat motorul sa nu fie conectat la tensiunea corecta.Cred ca a vrut sa-si vanda placa.Ei (italienii)nu se complica cu reparatiile ca noi.Este o simpla parere ,nu vreau sa deranjez pe nimeni. Toate cele bune! In cazul asta o sa incerc sa repar placa...cu placa reparata as putea sa-i arat la italian ca se poate repara si imi iau si banii inapoi.Da-mi te rog cateva indicatii cum sa fac si ce trebuie sa inlocuiesc. Se pot masura releele sa vad daca sunt defecte inainte sa cumpar altele ? Trebuie sa mai stim ceva ...NU STIU ELECTRONICA ...asta inseamna ca nu stiu ce inseamna pic, atmega,IGTB,triac...s.a.m.d Imi dati indicatii cum sa repar placa numai daca aveti timp si chef, ca sa pot sa merg pana la capat. poza 1... asa zisul circuit ars. poza 2... placa poza 3... alea cred ca sunt releele Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 25, 2012 Partajează Postat Martie 25, 2012 de ce am eu impresia ca acel bt138 este ars?sau cel putin cu prametri diferiti ?dar si acel circuit a suferit ceva sau ce re pe pini de jos ? Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Martie 25, 2012 Partajează Postat Martie 25, 2012 pinii sunt oxidati ...mai exact pinii 2,4 si 6 Link spre comentariu
amisdaniel Postat Martie 25, 2012 Partajează Postat Martie 25, 2012 Se pare ca aparut totusi un triac(BT138) in ecuatie.Totusi trebuie urmarit circuitul de alimentare al motorului. Daca nu este inseriat cu acel triac atunci nu este triac-ul de vina.Am inteles ca aveti ceva tensiune pe motor dar nu destul ca motorul sa functioneze la capacitate maxima.Acel circuit este oxidat dar poate fi curatat cu alcool sau alta substanta volatila.Am vazut ca releele mari sunt la 12 V DC.Se pot scoate de pe placa ,alimenta si cu un aparat de masura se verifica daca contactul normal deschis inchide circuitul(rezistenta aproape zero) cand avem tensiune pe bobina.O alta intrebare.Motorul avea mai multe trepte de viteza?!Adica pleca cu viteza mica ,trecea pe viteza mare, dupa care trecea pe viteza mica si apoi stop?Toate cele bune! Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Martie 26, 2012 Partajează Postat Martie 26, 2012 Motorul avea mai multe trepte de viteza?!Adica pleca cu viteza mica ,trecea pe viteza mare, dupa care trecea pe viteza mica si apoi stop?Toate cele bune!Da, are 2 treptede vitezaDeja devine complicata treaba , mai ales ca a aparut si triac in ecuatie si trebuie facute o gramada de verificari la care nu ma descurc.Chiar daca as incerca sa o repar ar trebui sa va intreb cum sa fac la fiecare pas...si asta da multa bataie de cap.Ma las batut.Cum am mai spus...va multumesc mult pt. atentia acordata. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum