Vizitator reason2 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 am inteles ...o sa caut un electronist sa-l masor Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 schimba-l pur si simplu si pune exact ce scrie acolo 15 uf sunt in romania ce drac cauti pe ebay nu conteaza daca nu este la fel la forma conteaza sa fie de aceeas capacitate si pt pornire motoare Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Februarie 27, 2012 Partajează Postat Februarie 27, 2012 schimba-l pur si simplu si pune exact ce scrie acolo 15 uf sunt in romania ce drac cauti pe ebay nu conteaza daca nu este la fel la forma conteaza sa fie de aceeas capacitate si pt pornire motoare Pai eu sunt in Italia ...si cumpar deobicei de pe ebay am gasit ceva ieftin cu alta forma http://www.ebay.it/itm/Condensateur-15u ... 4152ad977asau http://www.ebay.it/itm/15-UF-450V-ELECT ... 2eb613c1dd asta este cbb60care sa-l iau ?...bine , nu inainte sa-l masor pe al meu Link spre comentariu
realconstruct Postat Februarie 27, 2012 Partajează Postat Februarie 27, 2012 Trebuie sa stabilesti daca condensatorul tau este:- condensator de demarare motor- sau de functionare motor.Asta in functie de cum este legat pe motor, sau dupa codul lui CBB61Eu as spune ca pe cel alb ( al 2-lea link ) Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 Deci, condensatorul este bun. Motorul functioneaza tot cu probleme si cu un alt condensator nou. Am depistat ceva.... Daca scot motorul (impreuna cu condensatorul legat) si il probez la priza din casa functioneaza f bine. Daca il leg inapoi la placa electonica a sistemului, tremura si are turatia si puterea foarte redusa. Asta se intampla cu motorul pe liber , neconectat la transmisia portii. Am cautat placa/centrala electronica (CTR31-06) si nu este de gasit ieftina. Eu am dat 250 de euto pe tot sistemul inclusiv cremaliera de 4 metri , si astia au luat-o razna http://www.theelectricgateshop.co.uk/Product-1261/ Site-ul vanzatorului de la care am cumparat tot sistemul este in constructie...deci am pus-o. pls help ...dati-mi cateva idei,pareri poate mai schimb ceva piese din placa electronica.... nu stiu ce sa fac Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 Trebuie sa stabilesti daca condensatorul tau este:- condensator de demarare motor- sau de functionare motor.Asta in functie de cum este legat pe motor, sau dupa codul lui CBB61Eu as spune ca pe cel alb ( al 2-lea link )Cand motorul este legat impreuna cu condensatorul porneste si functioneaza fara probleme.Cand este legat fara condensator ii dau eu un impuls prin rotire si apoi functioneaza....aici se pare ca functioneaza cu o putere mai redusa. Link spre comentariu
realconstruct Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 Dupa cate vad eu placa este compusa din partea de alimentare + transformatorul negru pentru reducere tensiune si alimentare piese electronice.Iesirea pentru motor se face prin releu ==> adica electronica comanda bobina releului care comuta contactele alimentand motorul .Determina locul unde vine legat motorul pe placa electronica si masoara tensiunea ce o scoate placa. Link spre comentariu
pavcostel Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 Cred ca ai nevoie de o telecomanda. Parca se muta un jumper si se seta timpul de viteza mare si timpul de viteza mica, de regula in functie de mecanica portii in jur de 30cm, pe inchidere si deschidere. Daca nu-mi amintesc corect tipul de actionare, imi cer scuze, e ceva vreme.Bafta!Costel Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Martie 21, 2012 Partajează Postat Martie 21, 2012 am pus un video pe Youtube http://www.youtube.com/watch?v=Z82RJGCe ... e=youtu.be Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 21, 2012 Partajează Postat Martie 21, 2012 acolo banuiesc un contact in releul de cuplare defect sau pornirea motorului se face cu softstart si ceva in cel circuit modifica intensitatea Link spre comentariu
realconstruct Postat Martie 21, 2012 Partajează Postat Martie 21, 2012 La inceput ai spus ca dupa frig nu-ti mai merge instalatia de poarta.Ai schimbat condensatorul de pornire , si tot la fel se intampla.Idea este ca electronica ( integrate, tranzistori, diode ) ori functioneaza ori nu ==> la tine functioneaza dar motorul nu are putere.Ai verificat si condensatorii de pe placa electronica ?Sustin idea cu piese devalorizate deoarece se leaga de frig si de scaderea de putere .Sper sa te ajute. Link spre comentariu
cristi_ozana Postat Martie 21, 2012 Partajează Postat Martie 21, 2012 Verifica releele de comanda sau circuitele de alimentare a contactelor releelor. Daca ai comenzi problema este pe circutul de forta, (electromotorul este alimentat cu 220-230v) si pe circuitul electronic ai sa vezi traseul de alimentare al motorului binenteles conditionat de relee. Totusi problema din ceea ce descrii tu, este contact imperfect si este posibil ca la bornele electromotorului sa nu ai tensiunea optima pentru a permite functionarea din diferite motive unele dintre ele ti le-am descris mai sus. Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Martie 23, 2012 Partajează Postat Martie 23, 2012 Azi am fost la o firma care se ocupa cu asa ceva sa verific ceea ce mi-ati spus .Defectul este un circuit (o chestie neagra cu multe picioruse) ars. L-am intrebat daca se poate schimba si a zis ca nu, pt. ca trebuie memorat si un programel in acel circuit.Pana la urma mi-a vandut o alta placa compatibila pt poarta. In concluzie...Comoditatea de a deschide poarta din masina pe inghet m-a costat 70 euro Va multumesc tuturor pt. atentia acordata. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 23, 2012 Partajează Postat Martie 23, 2012 ce circuit este ?personal nu sunt specialist dar cred ca se poate citi hexul din acel circuit si se poate rescrie pe alt cip garantat ce este pic sau atmega ? Link spre comentariu
amisdaniel Postat Martie 24, 2012 Partajează Postat Martie 24, 2012 Personal nu cred ca era circuitul integrat de vina.Mai mult ca sigur unul din cele doua relee mai mari de pe placa nu inchidea corect circuitul.Nu se vede un IGBT, triac sau tiristor care sa nu fie comandat corect astfel incat motorul sa nu fie conectat la tensiunea corecta.Cred ca a vrut sa-si vanda placa.Ei (italienii)nu se complica cu reparatiile ca noi.Este o simpla parere ,nu vreau sa deranjez pe nimeni.Toate cele bune! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum