Vizitator reason2 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 Salutare tuturor...Dupa frigul asta mi s-a stricat motorul de la poarta culisanta. A fost fortat de cateva ori sa traga poarta pe frig/ger iar a doua zi nu a mai functionat. Daca il scot pe liber se invarte dar pot sa-l opresc cu mana fara sa ma fortez , daca il bag la locul lui nu mai invarte nici transmisia catre poarta . In cateva cuvinte puterea lui a scazut intre 1 si max. 3 % zic io . Cand se invarte pe liber vibreaza, axul nu este indoit.In cartea tehnica motorul are puterea sa traga o poarta cu o greutate de 800 kg.Am incercat sa-l desfac sa-mi bag nasul pe acolo dar nu am reusit din cauza spiralei montate in varful axului...atata cat s-a deschis chiar am bagat nasul pe acolo si nu miroase a ars. In cartea tehnica scrie ca aceea carcasa mai are si un releu.pe eticheta motorului scrie:DGZ-5-999100W 220V 1.6A 50Hz 15uF1350rpm S2-5min Cateva cuvinte mi-ar fi de folos sa rezolv problema motorului....Merci Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 nu este distrus condesatorul de defazare(pornire)sau nu are ceva rulment spart sau spabit dar atunci ar trebui sa auzi un huruit sau ceva de genu din carcasa daca motorul are numai 100w nu poate fi exagerat de taredaca vrei sa deschizi motorul se poate lua capacul don spate nu cel din fata lovind usor cu ceva llemn sau ceva care sa nu distruga carcasa de duraluminiu Link spre comentariu
molioa Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 Cred ca ai o problema cu rapoartele, cum adica 1-3% maxim? Pai asta-i un procent cam nesemnificativ in puterea unui motor. Adica nu mai ai 100W, ai doar 97W. Cum ai apreciat? Inainte putea-i sa-l opresti cu mana, doar cu un efort de 1-3% mai mare? Eu cred ca l`ai prajit. Scrie ca trage 800 kg, dar sa nu aibe obstacole, pe sina de culisare. Ori, daca ai avut gheata/zapada....ori s-au deformat sinele de culisare din cauza temperaturii scazute...iarna nu-i ca vara! Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 Cred ca ai o problema cu rapoartele, cum adica 1-3% maxim? Pai asta-i un procent cam nesemnificativ in puterea unui motor. Adica nu mai ai 100W, ai doar 97W. Cum ai apreciat? Inainte putea-i sa-l opresti cu mana, doar cu un efort de 1-3% mai mare? Eu cred ca l`ai prajit. Scrie ca trage 800 kg, dar sa nu aibe obstacole, pe sina de culisare. Ori, daca ai avut gheata/zapada....ori s-au deformat sinele de culisare din cauza temperaturii scazute...iarna nu-i ca vara! Mi se pare prea putin 100W la un motor ca asta care canteraste in jur de 5kg...tot putin mi se pare pt. ca atunci cand trageam poarta manual pe ger faceam un efort de mare iar cei 100W mi se pare destul de putin. Motorul a tras poarta si pe ger de cateva ori.Eu am zis ce scrie pe eticheta motorului. Scuzele mele , m-am exprimat gresit....1-3% a mai ramas din puterea lui.Daca ar fi de 100W ar merge cu 1-3w...am zis asta ca sa va dati seama ce putere a mai ramas din el....in nici un caz nu am facut vreun calcul.Motorul nu mai invarte nici macar transmisia din carcasa (neconectat la poarta), transmisia care face legatura cu cremaliera portii. Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 nu este distrus condesatorul de defazare(pornire)sau nu are ceva rulment spart sau spabit dar atunci ar trebui sa auzi un huruit sau ceva de genu din carcasa daca motorul are numai 100w nu poate fi exagerat de taredaca vrei sa deschizi motorul se poate lua capacul don spate nu cel din fata lovind usor cu ceva llemn sau ceva care sa nu distruga carcasa de duraluminiuzis si facut ...acum ce mai fac ?rulmentul nu este afectat functioneaza ca nouAr fi ok daca probez motorul la 220 direct la priza?...daca da , ce fire/culori leg la priza?Pana acum l-am probat numai cu legaturile facute la carcasa lui.Este posibil ca din carcasa sa-mi dea un curent mai mic sau ceva de genul asta ? Link spre comentariu
realconstruct Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 Nu ai probleme mecanice la motor. Pe frig se duc condensatorii. Incearca pe placa electronica sa masori condensatorii si schimbai pe cei devalorizati Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 motorul nu se vede ars dar oare nu este cea ce suneam eu ?adica condesatorul distrus devalorizat ?sau acolo se vede un mic releu termic poate este legat cumva sa decupleze/cupleze bobine in plus sau minus nu am pus mana pe asa ceva nici odata u toate ca am pus vreo 4 porti de acelea de garaj ce se ridica sus eu cred ca acel motor are 1000 w Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 Da, problema este ca nu prea ma pricep. Condensatorul trebuie sa fie ala albastru de langa siguranta verde?...prima poza Am un tester ca asta http://www.ebay.it/itm/TESTER-DIGITALE- ... 2ea49087ce Unde pun rozeta din mijloc ...si cablu rosu in stanga sau in dreapta? Bineanteles daca doriti sa-mi dati o mana de ajutor ... Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 cu acel terster nu o sa poyi masura dumtale condesatoarele pentru masurartea condesatoarelor trebuie esrmetru deci nu un banal aparat de masura daca vrei cauta un meserias care are catus de putin habar de electronica ca sa nu va para rau sau in cel mau rau caz sa nu va planga familia nu imi luati sfatul in nume de rau dar eu sunt adeptul unui principiu facem ce ne pricepem ce nu lasam pe alti multe scuze daca va simtiti jignit /ofensat Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 In nici un caz nu ma simt jignit Intrebam daca pot sa probez motorul direct la priza 220. Intreb daca se poate ...ca sa nu fac alta belea. Daca se poate, care fire/culori le bag in priza?Daca sunteti siguri ca nu este ars atunci nu-l mai probez.Releul ce rol are in toata schema aia ?...o fi de la el ?E mai bine sa cumpar direct un condensator (banuiesc ca nu este o caruta de bani) sa-l schimb?Dati-mi o solutie ceva .... daca nu sunt solutii spuneti-mi , altfel o sa chem un electrician/electronist ceva si am terminat balciul. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 trebuie sa a-i un cindesator mare de 15 uf dupa cum spui daca acel condesator se devalorizeaza pierde putere motorul si se si incalzeste cauta acel condesator si incearca sa-l schimbi Link spre comentariu
realconstruct Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 Din poza cred ca condensatorul de pornire este piesa indicata cu sageata rosie. Spune-mi ce scrie pe ea. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 am avut candva o problema cu un motor//reductor ce invartea palele la un cazan de palinca pornea greoi si se incalzea ca naiba in nici 10 minute ori cum i explicam proprietarului ca este defect condesatorul nu ma credea am recurs la o metoda mai putin ortodoxa am pus un push buton care decupla condesatorul dupa pornire surpriza a fost ca motorul nu se mai incalzea daca dadeam condesatorul pe decuplat in concluzie acest motor lucreaza cu o frana electomagnetica pusa (infasurarea de pornire nu este in anti faza )de acolo toate relele putere mica turatie iarasi mica temperatura creste rapid sper ca m-am facut intelesasta este cea ce pot eu explica si cred eu ca are Link spre comentariu
Vizitator reason2 Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 Din poza cred ca condensatorul de pornire este piesa indicata cu sageata rosie. Spune-mi ce scrie pe ea.Te rogdaca ar fi condensatorul ar fi ceva de gasit http://www.ebay.it/sch/i.html?_nkw=cbb6 ... m270.l1313cu 12uF care nu stiu cat de important este http://www.ebay.it/itm/FAN-Metallized-C ... 4cf32ab7eaDe pornit porneste motorul cand apas pe telecomanda ...numai ca nu are putere . Link spre comentariu
realconstruct Postat Februarie 26, 2012 Partajează Postat Februarie 26, 2012 Condensatorul asta face - compenseaza factrul de putere. Trebuia sa-l masori ( cu un capacimetru - arata ca aparatul tau de masura dar masoara si condensatori ) si daca valoarea lui este mai mica decat 12UF ( -5% - toleranta din fabricatie ) schimbal. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum