Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Frigiderul interfereaza cu calculatoarele din camera.

Vizitator Twinsen

Postări Recomandate

Vizitator Twinsen

Salut.Am o problema destul de ciudata. Sunt student in camin. Noi avem in camera un frigider destul de vechi.De fiecare data cand se oprește frigiderul, interferează cu calculatoarele noastre din camera: se aud pâcâituri in casti, si foarte rar se mai si blocheaza pentru 1-2 secunde. Am un dispozitiv USB(un convertor RS232) care se blocheaza aproape de fiecare data cand se oprește frigiderul.Pare foarte ciudat, am testat de zeci de ori, sigur este din cauza frigiderului.Problema este ca la 2 din calculatoarele noastre s-a stricat placa video. Ambele placi se comporta la fel(apar artefacte pe monitor, si in final calculatorul se blocheaza). Ma tem ca asta s-a intamplat din cauza frigiderului nostru.Sunt si eu electronist amator si sunt curios, electronic, ce se intampla?Se poate face ceva in privinta asta? Cat de grav este?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• dumitru_a

2

• blazeu

2

• __farad__

1

Pentru inceput alimentati frigiderul din alta priza , folositi un prelungitor cu protectie si filtru de retea , placile video nu cred ca s-au ars din cauza frigiderului si mai ales folositi prize cu impamantare si la calculator si la frigider si apoi mai vedem in functie de frigider ce sistem de deparazitare are acesta

Link spre comentariu