Vizitator Hight Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Salut. Stiu ca ar trebui sa dau search dar am nevoie de ajutor. Am un traf 2x28v 2.5A si inca un secundar de 2x15v 1.9A. Ce schema sa folosesc pt amp.? Daca este nevoie pot sa fac si cablajul dupa schema nu e problema. Multumesc Link spre comentariu
zal Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 2x28Vca vine redresat şi filtrat cam +/-39...40V în gol. Fiind curentul mic, îţi recomand o schemă ptr sarcină de 8 Ohmi. Alege ceva şi postează să ne dăm cu părerea. Nu ai spus cît de avansat eşti. Link spre comentariu
Vizitator Hight Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 nu sunt avansat, sunt chiar incepator da mai stiu din ele. m-am gandit sa folosesc o schema cu integrate si nu cu tranzistori pt ca e mai usor pentru mine. ar duce 2x50w rms ? Link spre comentariu
Marian Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Ai putea incerca un TDA7294 in sarcina de 8 Ohm, si nici nu-i f greu de pus in functiune. Link spre comentariu
Vizitator Hight Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 am cu tda7294 da parca mi se pare ceva simplu... cumperi si legi. ma gandeam ceva cu schema ar merge http://www.diyaudiotr.com/islecler/tamm ... =6&durum=e ? Link spre comentariu
zal Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Cum de l-ai găsit? Link spre comentariu
Marian Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Nu stiu cum se face ca cel putin o data pe saptamana mai gaseste cineva aberatia aia de schema Link spre comentariu
Vizitator Hight Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Nu stiu cum se face ca cel putin o data pe saptamana mai gaseste cineva aberatia aia de schema nu toti stiu ca e o aberatie pune una buna Link spre comentariu