SASSU Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 salutare in primul rand la toti. Am o rugaminte daca ma poate ajuta cineva,mi-am luat un invertor de 12-220v-1000W si vreau sal duc la cabana la munte unde evident nu este curent. Problema este cu incarcarea acumulatorului auto si m-am gandit intr-un fel oarecare ca sa fac un redresor si in acelasi timp sa incarce acumulatorul sa nu raman fara curent . Vreau o schema daca are careva sa fac exact ca si releul de masina cand scade acumulatorul cam la 50% din capacitate sa porneasca incarcarea tot de pe invertor . multumesc. Editat de Madalina:nume subiect Link spre comentariu
yo9hnf Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Adica un fel de perpetum-mobile ? Link spre comentariu
SASSU Postat Februarie 24, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 24, 2012 Adica un fel de perpetum-mobile ? exact cum am postat si mai sus nu am curent de loc acolo si de aceea ma gandeam ca sa fac asa ca imi trebuie o schema sa pot face acel redresor dar sa nu incarce tot timpul cum este si la masina cam de genul Link spre comentariu
yo9hnf Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Ori nu am inteles eu, ori nu ai explicat tu cum trebuie deloc... Deci duci bateria pe munte. Bun! De la ce o incarci ? Sau o incarci "in oras" ? Link spre comentariu
SASSU Postat Februarie 24, 2012 Autor Partajează Postat Februarie 24, 2012 pai asta este eu vreau so incarc cu un redresor ,redresorul este alimentat de pe invertor invertorul este alimentat de pe baterie cum ar fi tensiunea acumulatorului in invertor invertorul in redresor redresorul in acumulator cam asaceva . Link spre comentariu
riderinblack Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Bateria alimenteaza invertorul, invertorul alimenteaza redresorul, redresorul incarca bateria. Nu merge, ai prea multe pierderi pe acolo. Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 24, 2012 Partajează Postat Februarie 24, 2012 Cate un subiect d-asta pe saptamana,sa inteleg? Chiar ma mir ca nimeni nu a mai avut aceasta idee geniala pana acum...ce sa-i faci,o lume fara imaginatie Link spre comentariu
remus68 Postat Februarie 25, 2012 Partajează Postat Februarie 25, 2012 Nu merge, ai prea multe pierderi pe acoloMerge! Nu poate avea pierderi daca se asigura ca nu are pe unde sa se scurga curentul. Cablurile de conexiune trebuie atent examinate sa nu aibe crapata izolatia (pot exista scurgeri la pamint pe acolo) si caldura degajata de invertor poate fi reconvertita in energie utila daca invertorul se introduce intr-o incinta (poate fi si un sac de plastic inchis etans cu o sfoara) astfel incit disiparea caldurii sa se faca numai catre componentele din interiorul invertorului, conservindu-se astfel energia. Aceasta este evidenta, cunoscut fiind faptul ca la cresterea caldurii din interiorul aparatelor, condensatoarele electrolitice isi maresc volumul, prin aceasta rezultind o crestere a suprafetei armaturilor, deci si a capacitatii lor, inmagazinind mai mult curent atmosferic. Daca vrea, poate mari randamentul prin stringerea la maxim a dopurilor elementilor acumulatorului si astuparea orificiilor de ventilare din aceste dopuri (se poate face usor cu virful pistolului de lipit) - gazele degajate din elementi vor recondensa si se vor depune sub forma de electroni liberi constrinsi pe placile acumulatorului, marind capacitatea acestuia. Link spre comentariu
BUGHIU Postat Februarie 25, 2012 Partajează Postat Februarie 25, 2012 Daca ati avea un izvoras cu debit puternic prin zona cabanei......ar merge o mica hidrocentrala!! Dar asta ce doriti dvs......numai daca reinventati legile astea ale fizici!! Da cine stie ce aduce ziua de maine?!?!P.S.-Saraca baterie de masina,multe doriti sa-i puneti in ''carca'' Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Februarie 25, 2012 Partajează Postat Februarie 25, 2012 Problema ta e ca inca nu s-au inventat transormarii cu randament supraunitar. De fapt randamentul supraunitar.Altfel spus ,daca pici intr-o groapa poti sa iesi de acolo traganute de par.Daca realizezi montajul cu randament supraunitar ,intocmeste toata documentatia si personal am sa militez pt premiul Nobel (pt un mic comision am sa fac si delegatiile ,la urma urmei ai de unde ,din 100 000 mii euro...) Remus e mai domn . Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 25, 2012 Partajează Postat Februarie 25, 2012 Eu cred că cel mai eficient e să duci bateria la loc în mașină, să pornești motorul cu ce-a rămas în ea, și s-o încarci ținînd motorul pornit o perioadă de timp suficientă.Nu îmi vine totuși să cred că un om cu un IQ de peste 50 (cît probabil trebuie unuia să poată folosi un calculator ca să scrie pe un forum) poate să creadă că luînd energie dintr-o sursă, se poate încărca la loc aceeași sursă.Analogie: e ca și cum aș spune că am găsit metoda de a levita: îmi duc mîna la guler și trag în sus. Dacă trag cu suficientă putere, mă ridic singur și... levitez. Link spre comentariu
dumitru_a Postat Februarie 25, 2012 Partajează Postat Februarie 25, 2012 Sau daca acolo curenti de aer sunt destul de constanti si puternici poate sa faca un generator eolian cu un alternator de masina mai simplu , solutii se pot gasi totusi pentu a folosi aparatura electronica acolo Link spre comentariu
mișa Postat Februarie 25, 2012 Partajează Postat Februarie 25, 2012 Nu e nevoie de nici un piriu...merge sa incarci acumulatorul din care merge invertorul direct din invertorul care-l ai. Important e sa nu consumi pe timpul incarcarii acumulatorui mai mult de 4*pi*f *s la a treia din puterea invertorului. (W) Unde "s" e constanta lui Skainer. Link spre comentariu
cristi71 Postat Februarie 25, 2012 Partajează Postat Februarie 25, 2012 saracul om... a ti tabarat pe el. nici urma de el pe aici. o sa incerc sa i dau eu un raspuns (sa nu tabariti pe mine ) .incercati cu energie eoliana sau solara. ceea ce vreti sa faceti (dupa cum cred ca a ti inteles) nu se poate realiza. sau mai sti? Link spre comentariu
devdas_india Postat Februarie 25, 2012 Partajează Postat Februarie 25, 2012 ai o ideie foarte buna daca vr sa incarci bateria de la un redresor dar cu curentul din baterie pus intrun invertor nu prea ai cum dc puterea redresorului este foarte mica , consumul invertorului este foarte mare , soluti de curent sa iti ei un generator pe benzina de 2 kw si ai rezolvat problema sau sa ai eoliana ,invertoarele sunt bune dar reduce durata de viata a baterie de la masina , Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum