Nostalgic Postat Februarie 19, 2019 Partajează Postat Februarie 19, 2019 Acum 11 ore, mitea66 a spus: Aveti o presa ca cea de aici ? E puternica acea presa. Am construit o presa , dar e mai firava, si motorul e in rezervare de 20 de ani. Voi construi o presa mai solida. Link spre comentariu
mitea66 Postat Februarie 19, 2019 Partajează Postat Februarie 19, 2019 (editat) Inainte sa incercati depresarea turnati gaz lampant, sau echivalent degripant wd40 intre bloc si camasi, pe orificiile mari pe unde circula apa. Lasati acolo vreo saptamana. Editat Februarie 19, 2019 de mitea66 Link spre comentariu
Nostalgic Postat Februarie 19, 2019 Partajează Postat Februarie 19, 2019 Asa m-am gindit si eu , dar n-am stiut pe unde sa torn degripant. Multumesc ! Link spre comentariu
Nostalgic Postat Februarie 20, 2019 Partajează Postat Februarie 20, 2019 Acum 20 ore, mitea66 a spus: Inainte sa incercati depresarea turnati gaz lampant, sau echivalent degripant wd40 intre bloc si camasi, pe orificiile mari pe unde circula apa. Lasati acolo vreo saptamana. Motorina e buna ? Link spre comentariu
mitea66 Postat Februarie 20, 2019 Partajează Postat Februarie 20, 2019 Nu este buna motorina, cautati petrosin la magazine de chimicale. Nu este nevoie sa puneti citat in aceeasi discutie. Link spre comentariu
Nostalgic Postat Februarie 20, 2019 Partajează Postat Februarie 20, 2019 Multumesc mult ! Nu gasesc la mine in localitate petrol sau altceva , voi cauta mai departe. Ce cantitate sa folosesc ? multumesc. Link spre comentariu
mitea66 Postat Februarie 20, 2019 Partajează Postat Februarie 20, 2019 Daca blocul sta orizontal, sa fie imersate camasile in partea de jos, ajung 0.5 litri. Link spre comentariu
-Atlas- Postat Februarie 21, 2019 Partajează Postat Februarie 21, 2019 La 20.02.2019 la 13:08, Nostalgic a spus: Multumesc mult ! Nu gasesc la mine in localitate petrol sau altceva , voi cauta mai departe. Ce cantitate sa folosesc ? multumesc. Buna Intr-o vreme era greu de gasit petrol.Acum este la metalo-chimice la 0,5 sau 1L pentru vechile lampi de petrol. Este cam scump,aproape 10 lei 0,5L.Asta e pretul la Dej nu departe de mine. Spor Alex Link spre comentariu
Vizitator Balint01 Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 On 5/31/2016 at 9:45 PM, mircea calin said: Salutare tuturor ! Revin cu mai multe date, am investigat cate ceva legat de problema: Am dat jos regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si arata foarte bine. L-am probat daca inchide bine, el dozeaza fluxul de motorina dintre pompa de joasa si cea de inalta. (la TDCI sunt ambele pompe in aceeasi carcasa). Apoi am facut eu un circuit electronic de reglaj in curent constant pentru comanda regulatorului, astfel pot regla manual cam orice presiune vreau (de la 50 BAR la >1000 BAR, etc). Am setat presiunea pe la 100-200 BAR, acum nu mai am nicio eroare dar tot nu porneste. Am pacalit ECU punand un rezistor de 5.2 ohmi (conform datasheetul regulatorului) in mufa de control a regulatorului, altfel da eroare de regulator. Mentionez ca am facut si testul de retur la injectoare si am unul care da de vreo 3 ori mai multa motorina ca restul... poate asta facea presiune mare in rampa. Testul e facut cu motorul antrenat de electromotor, caci nu porneste. Intrebare: o data ce eu pot sa reglez manual presiunea astfel incat sa fie mai mica, atunci ECU de ce nu regleaza corect? o fi regulatorul decalibrat ? Buna ziua, Am fost aproape sa fac exact acest pas, dar spre fericire am gasit postarea D-voastra. Exact problema asta o am, presiune prea mare. Injectoare curatate,reconditionate, pompa la fel, verificat ca pompa sa fie pe punct, distributia pe punct, returul sa nu fie blocat, senzori noi, supapa noua, tevi retur noi, filtru nou, am ramas fara idei. Ati reusit sa o rezolvati pana la urma ? Multumesc anticipat Link spre comentariu
mircea888 Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 (editat) Eroare de presiunea prea mare in rampa apare in multe situatii, cand sunt probleme la pompa, la injectoare, regulator, etc. Din pacate la Fordurile astea vechi nu iti dai seama de mare lucru din erori. In cazul meu, problema s-a rezolvat dupa ce am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa (Delphi nou). Dar la scurt timp am inceput sa am alte probleme, zgomot la injectoare si iar eroare de presiune + intra in mod avarie. Opream motorul si isi revenea dar la accelerari puternice facea des aceste probleme. Pana la urma am vandut masina, mai mult din cauza ca trebuia sa schimb alte lucruri scumpe (curea mare accesorii, fulie, yale, etc) si nu mai era rentabil (avea 500.000 km). Deci la mine s-ar parea ca a fost regulatorul de presiune. Este cam scump de cumparat, dar vezi la service poate are unul de proba, este la fel pe Logan 1.5dCi. Daca zici ca ai injectoare refacute (neaparat kit duze + supape retur si coduri generate pe banc) si pompa facuta atunci merita sa iei regulator. Altfel bagi bani degeaba in ea, injectoarele fiind cauza la majoritatea problemelor. Editat Aprilie 12, 2019 de mircea calin Link spre comentariu
Vizitator Balint01 Postat Aprilie 13, 2019 Partajează Postat Aprilie 13, 2019 Am uitat sa mentionez mai sus, s-a schimbat si regulatorul. O sa montez altul. Nu ar fi prima oara cand patesc sa nu mearga ceva nou din fabrica, sau cineva sa fi retrimis o piesa stricata, la distribuitor nu a verificat-o nimeni si sa o primesc eu cand comand. Multumesc de raspuns! Link spre comentariu
vergil Postat Iunie 24, 2019 Partajează Postat Iunie 24, 2019 (editat) Va salut . Detin o Dacia 1410 , din 1997 . Rovineta , asigurare la zi , 85000Km .Nu consuma pic de ulei . Combustibil benzina . Am constatat ca dupa ce se incalzeste , creste nivelul lichidului de racire in borcan . Daca o accelerez pe loc , 3/6 secunde , dupa revenire scoate gaze (banuiesc ca sant gaze) , in borcan . Cand e rece nu face asa . Am zis ca sa fie garnitura de chilasa . Dumneavoastra ce parere aveti . Va multumesc pentru atentia acordata . Editat Iunie 24, 2019 de vergil Link spre comentariu
mitea66 Postat Iunie 25, 2019 Partajează Postat Iunie 25, 2019 Schimbati pompa de apa, daca persista vedeti garnitura sau chiulasa. Link spre comentariu
-Atlas- Postat Iunie 25, 2019 Partajează Postat Iunie 25, 2019 Buna Exact,garnitura de chioloasa. Spor Alex Cel mai probabil va fi nevoie de o rectifcare a chiuloasei,,La asememenea motooare,era nevoioe de asa ceva.Spor Alex Link spre comentariu
Vizitator Brandt Ioan Postat Iulie 15, 2019 Partajează Postat Iulie 15, 2019 Buna seara,am o diagnoză bosch kts 650,esitronic,la conectare îmi apare scris,lipsește codul de înregistrare,ceva idei ,mersi. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum