Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Acum 11 ore, mitea66 a spus:

Aveti o presa ca cea de aici ?

E puternica acea presa. Am construit o presa , dar e mai firava, si motorul e in rezervare de 20 de ani. Voi construi o presa mai solida.

Link spre comentariu

Inainte sa incercati depresarea turnati gaz lampant, sau echivalent degripant wd40 intre bloc si camasi, pe orificiile mari pe unde circula apa. Lasati acolo vreo saptamana.

Editat de mitea66
Link spre comentariu
Acum 20 ore, mitea66 a spus:

Inainte sa incercati depresarea turnati gaz lampant, sau echivalent degripant wd40 intre bloc si camasi, pe orificiile mari pe unde circula apa. Lasati acolo vreo saptamana.

Motorina e buna ?

Link spre comentariu
La 20.02.2019 la 13:08, Nostalgic a spus:

Multumesc mult ! Nu gasesc la mine in localitate petrol sau altceva , voi cauta mai departe. Ce cantitate sa folosesc ? multumesc.

Buna

Intr-o vreme era greu de gasit petrol.Acum este la metalo-chimice la 0,5 sau 1L pentru vechile lampi de petrol.

Este cam scump,aproape 10 lei 0,5L.Asta e pretul la Dej nu departe de mine.

Spor

Alex

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
Vizitator Balint01
On 5/31/2016 at 9:45 PM, mircea calin said:

Salutare tuturor !

 

Revin cu mai multe date, am investigat cate ceva legat de problema:

 

Am dat jos regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si arata foarte bine. L-am probat daca inchide bine, el dozeaza fluxul de motorina dintre pompa de joasa si cea de inalta. (la TDCI sunt ambele pompe in aceeasi carcasa).

Apoi am facut eu un circuit electronic de reglaj in curent constant pentru comanda regulatorului, astfel pot regla manual cam orice presiune vreau (de la 50 BAR la >1000 BAR, etc). Am setat presiunea pe la 100-200 BAR, acum nu mai am nicio eroare dar tot nu porneste. Am pacalit ECU punand un rezistor de 5.2 ohmi (conform datasheetul regulatorului) in mufa de control a regulatorului, altfel da eroare de regulator.

Mentionez ca am facut si testul de retur la injectoare si am unul care da de vreo 3 ori mai multa motorina ca restul... poate asta facea presiune mare in rampa. Testul e facut cu motorul antrenat de electromotor, caci nu porneste.

Intrebare: o data ce eu pot sa reglez manual presiunea astfel incat sa fie mai mica, atunci ECU de ce nu regleaza corect? o fi regulatorul decalibrat ?

 

Buna ziua,

Am fost aproape sa fac exact acest pas, dar spre fericire am gasit postarea D-voastra. Exact problema asta o am, presiune prea mare. Injectoare curatate,reconditionate, pompa la fel, verificat ca pompa sa fie pe punct, distributia pe punct, returul sa nu fie blocat, senzori noi, supapa noua, tevi retur noi, filtru nou, am ramas fara idei.

 

Ati reusit sa o rezolvati pana la urma ?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu

Eroare de presiunea prea mare in rampa apare in multe situatii, cand sunt probleme la pompa, la injectoare, regulator, etc. Din pacate la Fordurile astea vechi nu iti dai seama de mare lucru din erori.

 

In cazul meu, problema s-a rezolvat dupa ce am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa (Delphi nou). Dar la scurt timp am inceput sa am alte probleme, zgomot la injectoare si iar eroare de presiune + intra in mod avarie. Opream motorul si isi revenea dar la accelerari puternice facea des aceste probleme. 

Pana la urma am vandut masina, mai mult din cauza ca trebuia sa schimb alte lucruri scumpe (curea mare accesorii, fulie, yale, etc) si nu mai era rentabil (avea 500.000 km).

 

Deci la mine s-ar parea ca a fost regulatorul de presiune. Este cam scump de cumparat, dar vezi la service poate are unul de proba, este la fel pe Logan 1.5dCi.

Daca zici ca ai injectoare refacute (neaparat kit duze + supape retur si coduri generate pe banc) si pompa facuta atunci merita sa iei regulator. Altfel bagi bani degeaba in ea, injectoarele fiind cauza la majoritatea problemelor.

Editat de mircea calin
Link spre comentariu
Vizitator Balint01

Am uitat sa mentionez mai sus, s-a schimbat si regulatorul. O sa montez altul. Nu ar fi prima oara cand patesc sa nu mearga ceva nou din fabrica, sau cineva sa fi retrimis o piesa stricata, la distribuitor nu a verificat-o nimeni si sa o primesc eu cand comand. 

Multumesc de raspuns!

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Va salut . 

Detin o Dacia 1410 , din 1997 . Rovineta , asigurare la zi  , 85000Km .Nu consuma pic de ulei . Combustibil benzina .

 

Am constatat ca dupa ce se incalzeste , creste nivelul lichidului de racire in borcan  . Daca o accelerez pe loc , 3/6 secunde , dupa revenire scoate gaze (banuiesc ca sant gaze) , in borcan . Cand e rece nu face asa .

Am zis ca sa fie garnitura de chilasa .

Dumneavoastra ce parere aveti .

 

Va multumesc pentru atentia acordata .

Editat de vergil
Link spre comentariu

Buna

Exact,garnitura de chioloasa.

Spor

Alex

 

Cel mai probabil va fi nevoie de o rectifcare a chiuloasei,,La asememenea

 motooare,era nevoioe de asa ceva.Spor

Alex

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
Vizitator Brandt Ioan

Buna seara,am o diagnoză bosch kts 650,esitronic,la conectare îmi apare scris,lipsește codul de înregistrare,ceva idei ,mersi.

 

 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări