bibanu47 Postat Martie 8, 2013 Autor Partajează Postat Martie 8, 2013 Salut,Pe rand se scot si de obicei la cald se masoara compresia ca sa fie totul dilatat. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 8, 2013 Autor Partajează Postat Martie 8, 2013 Salut Cum fac nivelu de ulei la cutia de viteze a unui peugeot 407 pe benzina ,din 2006 .Am intrat sub masina si am gasit numai dopu de golire dopul de nivel sau joja de nivel nam gasit .Salut,Din pacate este asa cum am presupus,are supapa care se incarca la presiune si este marcata de mine prin sageata rosie.Mai ai o varianta,golesti cutia de ulei,ma uit eu pe Autodata cat ulei intra si il introduci pe la sonda de mers inapoi. Link spre comentariu
Adierea Postat Martie 8, 2013 Partajează Postat Martie 8, 2013 Salut Da mai si curge nenorocirea aia care este marcata. Problema este ca nu stiu daca are ulei la nivel si cum pot sa-i verific nivelul. Vreau sa schimb si uleiul din cutie pentru ca nu stiu daca are uleiul care trebuie. Pot face o adaptare cu o pompa hidraulica dar nu stiu cum se procedeaza, pe unde iese aerul cand bag uleiul sub presiune . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 8, 2013 Autor Partajează Postat Martie 8, 2013 Salut,Daca ai fi citit cu atentie ultima fraza a mea nu ar mai fi urmat acesta intrebare.Mie imi place sa dau detalii complete ca sa nu mai oblig omul sa revina cu alte nelamuriri.O seara buna. Link spre comentariu
Marian Postat Martie 10, 2013 Partajează Postat Martie 10, 2013 Salutari.Am descoperit bucuros subiectul asta, si tin sa laud initiativa si disponibilitatea Dlui @bibanu47. Acum sa va pre4zint si problema mea, voi spune de lacapul locului ca sunt destul de novice in ceea ce priveste mecanica auto, ma ghidez mai mult pe logica decat pe eventuale cunostinte ( pe care nu prea le detin ), prefer mai mult interventiile electrice la masini, sunt mult mai in elementul meu indiferent de situatie, dar sa nu mai lungim vorba. Deci tatal meu are o dacie 1410 ceva mai veche ( an 1995 ) si un logan destul de recent ca si an de fabricatie, ( eu nu am permis si nici nu-mi doresc deci nici masina nu am nevoie ), loganul este intr-o stare aproape impecabila, atat tehnic cat si vizual, deci nu la el este problema, dacia insa cu totul alta este situatia, ca orice masina veche nu arata si nici nu se comporta tocmai ok, dar as dori sa o reconditionez pe cat posibil pentru a o putea folosi in anumite taica-miu in anumite treburi de la care as prefera sa fereasca loganul. Dacia are un sasiu destul de ok, suspensiile deasemenea, ceva probleme cu puncte de rugina pe panouri ( aripi in principal ) probabil inevitabile la masinile vechi, Problema cea mai importanta este la motor care porneste foarte greoi si atunci cand o face merge la fel de greoi, intrerupt, se alimenteaza atat pe benzina cat si GPL, la rece motorul porneste foarte greu si este la fel de greu de mentinut pornit, acceleratia se face intrerupt si da rateuri, dupa ce se incalzeste situatia se mai amelioreaza, am verificat sistemul de aprindere, bobina de inductie este aproape noua, setul de fise este nou, capacul de distribuitor este deasemenea nou, la fel si nuca aia ( sau cum ii zice ), platinile sunt schimbate si reglate de mine, bujiile nu-s noi dar le-am testat si-s multumit de ele, am reconditionat electromotorul si am montat un solenoid nou, in fine diverse chestii, ceea ce am observat este ca 2 cilindrii par a functiona destul de anemic, cel putin la rece deoarece indepartarea fiselor de pe bujii nu prea are nici un efect, abea dupa ce motorul se incalzeste se simte diferenta, ceilalti 2 se simt imediat la inlaturarea fiselor, gandesc deci ca asta trebuie sa fie cauza pornirii greoaie a motorului, practic acesta functioneaza in 2 cilindrii la rece.Acum nu sunt sigur si care este motivul devreme ce aprinderea este ok, ceea ce eu banuiesc ar fi o compresie slaba la cei 2 cilindrii prin prisma faptului ca la cald lucrurile se inbunatatesc, banuiesc ca supapele sau scaunele lor sunt afectate ( nu ar fi ceva surprinzator la cat de vechi este motorul ), altcineva imi spunea ca este posibil ca si curbutorii sa nu fie reglati corespunzator, acum vine intrebarea, am dreptate in supozitia mea ca sunt probleme cu compresia la cei 2 cilindrii sau altul ar putea fi motivul? si daca da atunci cum se poate verifica asta fara a fi nevoie de aparatura de specialitate ca nu am asa ceva si momentan nu pot ajunge cu ea la service...Multumesc anticipat pentru orice sugestii sau observatii si va doresc toate cele bune.Marian. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 10, 2013 Autor Partajează Postat Martie 10, 2013 Salut,Nu are legatura cu compresia,numai motoarele diesel sunt pretentioase la acest capitol.Pentru inceput nu as vrea sa umbli pe la tacheti degeaba ci vreau sa demontezi jiclorul acela lateral de pe carburator,cel care il desfundam mereu la Dacie si il vei slabi o tura completa dupa care vei spune daca cele 2 pistoane incep sa lucreze.Sa verifici neaparat si furtunul cu duza daca nu cumva e crapat sau daca mai are duza in el si as mai vrea sa schimbi condensatorul de aprindere cu unul nou englezesc care il gasesti in orice magazin de piese auto.Astept noutati. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Martie 13, 2013 Partajează Postat Martie 13, 2013 Buna ziua tuturor. Am dat de o mare belea. Detin un Fiat Punto in 2 usi fabricat in 97' cu motor de 1108. Problema ar fi urmatoarea: Ieri dimineata cand am ajuns la masina am gasit'o cu luneta sparta, am chemat politia deoarece am crezut ca cineva a facut asa ceva intentionat. Spre stupoarea mea, cand au sosit cei de la furturi auto, au cercetat si mi-au spus ca luneta s-a spart singura deoarece cioburile de pe marginea sparta erau indretate spre exteriorul masinii, iar in masina aveam cioburi doar in portbagaj. Mi'au explicat ca daca il spargea cineva din exterior atunci toata masina era plina de cioburi si cioburile de pe marginea sparturii erau indreptate spre interiorul masinii. In fine.. am fost la sectie sa imi elibereze autorizatia de reparatie. Ieri dupa amiaza am vorbit cu cineva de la 50 de km departare si mi'a spus ca are un haion perfect. Mi'a zis ca daca vreau doar luneta il da cu 200 de lei si daca il iau cu totul tot la acelasi pret. Bineanteles ca am luat'o cu totul. Am mers acasa si m'am apucat sa demontez haionul vechi si sa il pun pe celalalt, dar am observat ca nu se inchide cat ar trebui. De pe la jumatatea stopurilor in jos, haionul ramane departat de caroserie cam 1,5 cm. Daca apas pe el in stanga jos sau in coltul haionului sau in dreapta jos in coltul haionului, reusesc sa il pun in pozitia care trebuie, dar daca ii dau drumul revine la loc. Masina de pe care am luat haionul este tot un Punto cu 2 usi, dar din 95' si cu motor de 1,2. Sa fie vreo diferenta intre haioane? Sau are vreun reglaj ceva. Eu nu am vazut nimic la balamale. Sper ca ma puteti ajuta ca deja imi vine sa ma arunc in fata trenului de nervi. Va multumesc ca ati avut amabilitatea de a citi in intregime. Tin sa precizez ca astazi am masurat cu o ruleta ambele haioane si sunt la fel la milimetru. Am facut masuratori in vreo 6 puncte. Oare se poate face ceva de la balamale? Am incercat si nu am reusit. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 13, 2013 Autor Partajează Postat Martie 13, 2013 Salut,Vezi ca fiecare caroserie are niste lere pe dimensiuni care vin bagate sub balamale si astfel se inchide hayonul jos intrucat il arunca mai in afara.Balamalele sunt detasabile?Daca sunt monteaza cu balamalele tale.Referitor la spargerea lunetei,era in anul 1985 si lucram la ACR (automobil club roman) ,era vara si o canicula de nu-ti povestesc,iar noi serveam masa in vestiar cand se aude o pocnitura puternica afara in parcare.Am lasat mancarea si am fugit toti afara sa vedem ce se intampla si ce crezi,din cauza temperaturii mari parbrizul la masina de interventii era facut zob. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Martie 14, 2013 Partajează Postat Martie 14, 2013 Deci saibe daca am inteles bine nu? Am incercat si cu balamalele mele si tot nu am reusit. Intr-adevar este diferenta intre ele dupa montare. Oricum saptamana ce vine trebuie dusa in service deoarece un pustan a accidentat 6 masini acum o luna, norocul meu ca a mea a fost ultima. Avarii doar spoiler spate, carenaj roata spate si semiaripa spate. Ma gandesc ca daca le dau la baieti ceva nu cred ca spun ca nu imi rezolva si haionul sa il alinieze. Daca doriti stiri de la accident gasiti aici. La 0:32 este masina mea. http://www.tv4.ro/videos/186/info-ktv-0 ... e-pe-bune-! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 14, 2013 Autor Partajează Postat Martie 14, 2013 Salut,Sunt niste placute metalice cat balamaua ca sa aiba rezistenta deoarece daca pui saiba suprafata este mica si rupe tabla in timp. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Martie 16, 2013 Partajează Postat Martie 16, 2013 Poze cu portbagajul. Nu mai pot baga poze si altele imi spune ca mai tarziu sa revin. Am si un filmulet sa vedeti despre ce e vorba. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Martie 16, 2013 Partajează Postat Martie 16, 2013 poza cu portbagajul Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 16, 2013 Autor Partajează Postat Martie 16, 2013 Salut.Deci unde am facut eu sagetile,ori sus,ori jos,trebuie sa confectionezi o platbanda de 3mm sa bagi sub balamale atat pe stanga cat si pe dreapta. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Martie 16, 2013 Partajează Postat Martie 16, 2013 Multumesc foarte frumos pentru raspuns, dar chiar nu vad unde ati facut dumneavoastra sagetile. Banuiesc ca le pun intre balamaua de pe haion si caroseria masinii? Am inteles bine? Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Martie 16, 2013 Partajează Postat Martie 16, 2013 Eu doar pot spera in continuare ca se poate regla Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum