Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

A sărit distributia de la punct,cureaua antrenează și pompa de apă și neavând antigel s-a blocat de la gheață.Se trage pistonul 1 la pms,și vă uitați în delcou ca vârful lulelei să dea scânteie pe pistonul 1.De asemenea camele de pe pistonul 1 (la axul cu came) să fie în forfecare(una arată ora 10-de la evacuare,cealaltă ora 2+de la admisie).

buna seara.Ma numesc Ovidiu si eram pana recent proprietarul fericit al unui ford fiesta 1.4 tdci din 2007 si spunand acest lucru ma refer la faptul ca in afara de consumabilele obisnuite: filtre, ulei, placute de frana si carburant nu am avut alte cheltuieli. Recent la schimbul de filtre si ulei am cerut si o verificare a bujiilor incandescente.Avand in vedere ca trei dintre ele erau arse in saptamana urmatoare am cumparat bujii originale ford si am mers la o unitate service unde au fost montate. Si de aici au inceput durerile de cap....dupa doua zile motorul a inceput sa sune infundat in mers, si a treia zi nu a mai pornit. Am chemat mecanicul si acesta a mufat conducta de admisie a aerului de la filtrul de aer al motorului-conducta pe care a demontat-o impreuna cu filtrul de aer al motorului cand a inlocuit bujiile incandescente. Din verificare in verificare a identificat bule de aer in circuitul de alimentare cu motorina(turul dintre filtru de carburant si pompa de inalte) asa ca am inlocuit circuitul cu un circuit original ford(para de amorsare cu circuit de tur-retur si sensor de temperatura).Am verificat bujiile, releul de actionare a bujiilor....Acum motorul porneste la prima cheie dar in lung 7-8 secunde, intr-o dimineata cand am schimbat din treapta a treia in a doua motorul s-a oprit si am ramas intr-o intersectie, am dat de doua ori la automat dar masina nu a pornit decat dupa ce am actionat para de amorsare.Nu stiu ce ar putea fi si cu aceste simptome am retineri in a utiliza auto

Coliere nestrânse/neetanșeitate pe traseul turului de motorină-atunci apar bulele de aer.Bujiile incandescente au rol numai la pornire,n-au treabă cu funcționarea "bâlbâită" a motorului decât în cazul în care nu etanșază pe chiulasă și scapă compresia.

Va salutAm un Ford S-Max 2.0L TDCI 2007, nu imi mai funcționează lumina de frâna de pe luneta, am verificat becul, cablu pana in fata in tabloul de siguranțe totul ok, in tablou de siguranța de sub torpedou ii ceva electronic, oare se poate repara sau trebuie sa schimb tot tabloul pentru un bec, Si imi mai si pornește greu masina eam pus o supapa de sens pe furtunul de motorina dupa filtru da la fel imi face,. Poate careva sa ma ajute cu ceva informați,., multumesc

Lampa 3 de stop e tot pe circuitul lămpilor spate-stânga dreapta,și dacă e întrerupt ceva se trage un fir de la stopul din stânga sau dreapta la cel central. La "Cielo" cu probleme la pistonul 2-Catalin23:Problemă de injector la pistonul 2(cablaj,injector înfundat-a prins mizerie în rampă la demontare/montare motor),sau lipsă compresie din cauza supapelor-montaj prost(dacă înainte mergea). Editat de Andrei Tabacaru
Link spre comentariu

Da,era fulie cu masa dublă:-metal cauciuc-metal;e boala lor se coace cauciucul,dar la debutul defectului, se simte în pedala de ambreiaj- când e apăsată la podea-o mică izbeală ritmică.

Link spre comentariu

Fulie ? :rade:Se numeste VOLANTA

La forduri (la alte mașini nu știu dacă o fi)fulia vibrochenului este cu masă dublă metal-cauciuc-metal,iar când începe uzura cauciucului se simte o ușoară trepidație în pedala de ambreiaj când e apăsată la maxim.Când se uzează mai rău face manifestările pe care le avea colegul.Când se rupe cauciucul dintre ele zboară partea exterioară. Editat de Andrei Tabacaru
Link spre comentariu

nu stiu de ce l bufneste rasul pe colegul....asa scrie si pe factura,..FULIE!!! si pe forumul posesorilor de ford, toata lumea o numeste FULIE! dar deh,poate unii au simtul umorului mai dezvoltat iar altii ba! din ce stiu eu,volanta e o alta piesa care e mult mai scumpa,insa e posibil sa ma insel,nu cunosc mecanica auto decat din folclor si ce am mai citit pe forumuri!

Link spre comentariu

Multumesc Andrei Tabacaru .

 

Si eu cred ca motivul este de la blocarea pompei de apa (cauza) iar efectul e ca

sarind de la punct pompeaza aer pe admisie (supapele au ajuns sa lucreze invers).

Maine dupa masa sper sa ajung sa se demonteze capacul de la distributie sa vad .

Am cumparat o curea noua. Si sper sa fi scapat pompa de apa.

 

Batran sclerozat de am uitat io sa bag antigel :scarpin

 

PS. Mecanicul se indoieste ca ar fi asta deoarece se astepta sa loveasca

pistonul in supape ,dar " io "stiu ca asta fiind cu 8 supape e mai ingaduitoare si mai avand

o experienta (soata) cu ruperea curelei de distributie in mers(blocare intinzator)

nu a patit nimic de genul mentionat mai sus.

Editat de goguboeru
Link spre comentariu

Nu trebuie sa loveasca incat sa auzi cine stie ce zgomote, supapele le strambezi si invartind motorul la mana sa il pui la punct. O pui la punct si faci test de compresie.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Multumesc Andrei Tabacaru . Si eu cred ca motivul este de la blocarea pompei de apa (cauza) iar efectul e casarind de la punct pompeaza aer pe admisie (supapele au ajuns sa lucreze invers). Maine dupa masa sper sa ajung sa se demonteze capacul de la distributie sa vad .Am cumparat o curea noua. Si sper sa fi scapat pompa de apa. Batran sclerozat de am uitat io sa bag antigel :scarpin PS. Mecanicul se indoieste ca ar fi asta deoarece se astepta sa loveascapistonul in supape ,dar " io "stiu ca asta fiind cu 8 supape e mai ingaduitoare si mai avando experienta (soata) cu ruperea curelei de distributie in mers(blocare intinzator)nu a patit nimic de genul mentionat mai sus.

Nu-i motor cu interferență și nu se întâlnesc supapele cu pistoanele la sărirea de la punct,sau ruperea curelei.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări