Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

E in cazul asta in care eu am evitat sa comentez ceva asupra otetului dar in schimb s-au facut comentarii despre joja,atunci imi permit si eu sa spun ca otetul il face ciurel pentru ca majoritatea celulelor de aluminiu sunt corodate.

Lama otelita se rezuma sa ia decat profilul ei fara sa scoata calamina din eventualele locuri unde peretele celulei este subtiat pe cand otetul se duce dupa calamina fara niciun control.

Oare cine o fi demontat de-a lungul vietii mai multe radiatoare..........

Adam si Eva.....

Link spre comentariu

eu azi am pus un fiecare celula sprei degripant de rugina si apoi am lasat sa actioneze spreiul degripant ,apoi cu joja de ulei am scos mizeria incet , nustiu sa va explic dar asa de infundat a fost ca daca nu bagam sprei de rugina si benzina ib celule nustiu daca puteam curata

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Parerea mea este ca trebuie absolut evitat otetul sau soda caustica, caci acestea ataca si aluminiul.

Daca problema este calcarul se poate folosi solutia detartranta pentru masinile de cafea. Oricum cea mai buna solutie este tot cea mecanica.

Bunicul meu repara sute de radiatoare de tractoare. Pentru desfundat avea o lama cred de la masinile de taiat textile de pe la fabricile de confectii. Astea foloseau o lama circulara lunga de mai multi metri si puteai taia o bucata de lungimea care iti trebuia.

Alta solutie ar fi alt radiator...

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
Vizitator Oancea nicu

Buna seara dl Bibanu. Va aduc la cunostinta problema cu care ma confrunt eu. Am un Focus 2 din 2006,motor 1.6 tdci duratorq,80kw. Cod motor G8DB. Problema,sa zic asa e urmatoarea. La relanti....imi sta la 450-500 turatii. Care poate fi cauza? Mentionez ca,la relanti motorul merge bine,adica nu da sa se opreasca...sau sa mearga intrerupt sau ceva de genul asta. Deci intr-un cuvant....motorul merge normal,nu tremura etc la relanti. Sper sa va ajute informatiile mele,si astept raspuns la aceasta dilema a mea.

Link spre comentariu

Buna seara 

 

Este motor PSA si majoritatea au probleme cu injectoarele.

Dar cum a intervenit ralantiul asta asa scazut?

Nu cumva a aparut dupa ce ati alimentat de la o anumita statie de combustibili?

Parerea mea este sa mergeti la un atelier si sa testati injectoarele.

Link spre comentariu
Vizitator Oancea nicu

Este posibil sa fie turometrul,sa zicem,dereglat? Pentru ca,atunci cand e oprita.....acul sta sub 0 mult..deci nu ca la alte modele.....aproape de 0. Nu reusesc sa pun o poza cu turometrul cand masina e oprita.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Va salut,

 

La Fiatul Doblo Panorama 1.4 benzina (model 2011) de vreo 2 saptamani am sesizat ca pierde antigel. La inceput mai putin, dar aseara am completat vreo 100 mL iar astazi dimineata rezervorul de antigel era aproape gol. Am verificat racordurile de cauciuc si am observat cu usurinta pe unde curgea, chiar tare, lichidul.

N-am apucat sa misc prea tare de furtun si s-a desprins. Am observat ca port-furtunul este din plastic ce s-a fisurat in timp si astazi, miscandu-l, l-am rupt.

Furtunul de cauciuc comunica cu habitaclul. Evident, am pierdut antigelul.

Nu am cum sa schimb acest port-furtun de plastic. Nu stiu daca se poate scoate bucata rupta blocata inauntru.

Problema e cum ajung cu masina in service.

Ce imi sugerati ? Merge sa bag fortat un tub sa altceva (intre partile rupte), sa pun antigel si sa incerc sa ajung la service ?

E la vreo 15 Km distanta si trebuie traversat tot orasul.

Poze mai jos.

 

http://i66.tinypic.com/a1jprm.jpghttp://i63.tinypic.com/zk5px5.jpghttp://i67.tinypic.com/351ualk.jpg

 

Masina am cumparat-o noua, dar este slaba dpdv al fiabilitatii. A avut multe hibe.

 

 

Link spre comentariu

As cauta o bucata de teava de cupru, subtire in perete, care sa intre fortat in capetele de plastic ramase. Functie de noroc (la stutul de teava) poti sa o carpesti definitiv cu putina pricepere si un adeziv bun, gen Bizon bicomponent.

Link spre comentariu

Am gasit o teava de aluminiu potrivita ca diametru.

O sa tai o bucata si o etansez cu niste banda de teflon. E foarte buna si ideea cu adeziv Bizon dar prefer sa fie inlocuita piesa care s-a rupt. E umeda zona si nu stiu cat de bine va etansa.

Link spre comentariu

Daca ne uitam la piesa de fapt nici nu are nevoie de carcasa respectiva ci doar de un stut cu filet, operatia de reparatie fiind banala, nemeritand nici drumul pana la service.

Cea mai grea operatiune acolo ar fi scoaterea bucatii rupte in interior daca este blocata desi e posibil sa se fi slabit dupa rupere disparand forta de intindere, dar oricum trebuie sa iasa, ciocanita usor cu o daltita in sensul de desfacere.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări