turcu_dan Postat Mai 30, 2016 Partajează Postat Mai 30, 2016 Te-as ruga daca poti sa intri in posesia ei dar sunt sigur ca iti va motiva vreo aberatie ca sa nu ti-o da,in locul tau i-as cere sa mi-o da asa taiata daca sustine ca a taiat-o iar cu aruncatul la gunoi nu tine figura pentru ca am lucrat pe la o gramada service-uri si eu si nu se arunca nimic,sunt containere pe toate tipurile de reziduri metalice,plastic,hartie,etc. Am reusit sa o recuperez, era deja pusa in pachet pt trimitere spre studiu la nu stiu ce scoala..... in fine..... asa a zis el. Am facut si 3 poze ca sa se vada mai bine, cea din poza de mai sus este pusa de pe net, nu stiu daca e chiar identica cu aceasta de pe masina. Daca vreti sa o trimit sa-mi lasati datele de expeditie. Deocamdata am verificat nivelul de ulei si n-a mai crescut, mai stau o saptamana si daca nu mai creste o sa schimb iar uleiul, acesta fiind deja contaminat cu benzina. As vrea sa stiu daca mai e necesara si schimbarea filtrului de ulei pe care l-am schimbat tot acum 2 sapt o data cu uleiul. http://postimg.org/image/m7tkb3vcb/ http://postimg.org/image/xmhb7m9uz/ http://postimg.org/image/ofuvpyw6j/ Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 30, 2016 Autor Partajează Postat Mai 30, 2016 Daca nu a mai crescut nivelul nu este necesara schimbarea filtrului de ulei avand in vedere ca a fost inlocuit odata cu uleiul si nivelul este stabil. Adresa de expeditie o pun pe PM. Multumesc anticipat. Link spre comentariu
mitea66 Postat Mai 30, 2016 Partajează Postat Mai 30, 2016 ... Nu am șters nici un cod in perioada asta, sunt codurile ce mi le oferă masina la fiecare verificare In mai toate codurile apare ''Circuit Malfunction'' , Este clar ca instalatia electrica este praf. Luati in calcul si schimbul calculatorului, sau refacerea lipiturilor la un electronist. Link spre comentariu
mircea888 Postat Mai 31, 2016 Partajează Postat Mai 31, 2016 Salutare tuturor ! Nu imi porneste motorul tip FMBA 2.0 TDCI de pe Ford Mondeo 2002, invarte bine si suna normal dar nu da niciun semn sa porneasca. Pe tester Ford F-Super da eroare P2288 (presiunie prea mare la injectoare), daca o sterg apare din nou dupa ce incerc sa pornesc. Testerul arata circa 500-600 Bar atunci cand incerc sa pornesc, e un senzor pe rampa comuna a injectoarelor, cred ca de la asta citeste. Nu stiu ce alti senzori mai are. Cat timp dau la cheie, clipeste martorul galben de bujii (un arc).Injectoarele au supapele de retur schimbate mai de mult si nu au mai avut probleme.Nu mi s-a oprit din mers niciodata, mergea foarte bine. Revin cu mai multe date, am investigat cate ceva legat de problema: Am dat jos regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si arata foarte bine. L-am probat daca inchide bine, el dozeaza fluxul de motorina dintre pompa de joasa si cea de inalta. (la TDCI sunt ambele pompe in aceeasi carcasa).Apoi am facut eu un circuit electronic de reglaj in curent constant pentru comanda regulatorului, astfel pot regla manual cam orice presiune vreau (de la 50 BAR la >1000 BAR, etc). Am setat presiunea pe la 100-200 BAR, acum nu mai am nicio eroare dar tot nu porneste. Am pacalit ECU punand un rezistor de 5.2 ohmi (conform datasheetul regulatorului) in mufa de control a regulatorului, altfel da eroare de regulator.Mentionez ca am facut si testul de retur la injectoare si am unul care da de vreo 3 ori mai multa motorina ca restul... poate asta facea presiune mare in rampa. Testul e facut cu motorul antrenat de electromotor, caci nu porneste.Intrebare: o data ce eu pot sa reglez manual presiunea astfel incat sa fie mai mica, atunci ECU de ce nu regleaza corect? o fi regulatorul decalibrat ? Link spre comentariu
mitea66 Postat Mai 31, 2016 Partajează Postat Mai 31, 2016 Cautati specificatiile injectoarelor care le aveti pe masina, vedeti ca au un domeniu redus de lucru in presiune, cred ca ati setat prea mica presiunea pe regulator. Daca nu gasiti, faceti probe scazand din 5 in 5 BAR. Sa aveti neaparat bateria incarcata ok, la atatea probe se va duce ... Link spre comentariu
mircea888 Postat Iunie 3, 2016 Partajează Postat Iunie 3, 2016 Intre timp m-am documentat si despre presiunea din rampa, ar trebui sa fie circa 230 BAR (+/-50 BAR) cu motorul la ralanti. Am sa mai incerc o data sa reglez presiunea la valoarea asta. N-am mai facut nimic la masina, de asta nu am mai avut ce sa raspund. Multumesc! Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Iunie 20, 2016 Partajează Postat Iunie 20, 2016 Va salut ! Daca se poate vreau si eu cateva detalii despre Opel Vectra B an 1999 1.6 benzina cum se prezinta la partea mecanica in general ,piesele sunt ok la pret ? Link spre comentariu
Florin berdila Postat Septembrie 2, 2016 Partajează Postat Septembrie 2, 2016 domnilor colegi am o mare rugaminte. la dumneavoastra,azi am dat radiatoru de la un tractor Jondere jos cami fierbea apa,am dat capacele jos sa pot avea acces ka celule , ce sa vezi ibfundate buba acum va rog sami spuneti ce pot baga pe celule sa le desfund cu ce ? adica sa nu le sparg am mare nevoie de un sfat va astept cu mare drag multumesc Link spre comentariu
dany_cta Postat Septembrie 2, 2016 Partajează Postat Septembrie 2, 2016 Eu am clatit cu otet la masina si a scos toata mizeria, a ramas circuitul curat si antigelul frumos colorat si 2 ani mai tarziu, dar depinde si cu ce sunt blocate canalele, nu stiu daca otetul mai este in stare sa le desfunde. La mine nu era nimic blocat, a fost doar o curatare. Link spre comentariu
adydep Postat Septembrie 2, 2016 Partajează Postat Septembrie 2, 2016 (editat) Celulele înfundate la radiator se desfundă folosind o lamelă de oțel,care să corespundă cu dimensiunile canalului.Se poate folosii o jojă de ulei,care se introduce cu atenție.În mod sigur tractorul a funcționat cu apă chioară,și din acest motiv au apărut depuneri de calcar.Nu trebuie date ambele capace(băi)ale radiatorului.Se dã jos numai o baie să se vadă canalele,iar în baia cealaltă se introduce un furtun cu apă la presiune.Se plimbă joja cu atenție pe toată lungimea canalului,până se desfundă complet.Operațiunea se repetă pentru fiecare canal în parte,și se consideră reușită când apa curge prin toate.Dacă radiatorul prezintă deformări pe exterior(lovituri),trebuie evitată introducerea jojei(lamelei oțelite),deoarece se poate sparge canalul respectiv afectat de lovitură. Editat Septembrie 2, 2016 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 2, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 2, 2016 Andrei are perfecta dreptate,eu folosesc o joja pentru ulei de la Audi care are perfect latimea necesara. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Septembrie 3, 2016 Partajează Postat Septembrie 3, 2016 ma gandeam sal pun intrun vas metalic apoi sal pun pe foc sal fierb sa mai iasa mizeria ,radiatoru este din aluminiu ,nustiu sa va explic dar asa de tare este infundat ca nici un fel de joja nu intra ,si deaceea ma gandeam sal fierb ce ma sfatuiti ? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 3, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 3, 2016 Am uitat sa mentionez ca joja mea este de cutie de viteze automatica. Ce ai putea fierbe la el mai mult decat fierbe el pe masina vara cand se coace oul pe capota? Link spre comentariu
vlad_2770 Postat Septembrie 3, 2016 Partajează Postat Septembrie 3, 2016 Gospodinele, pentru inlaturarea calcarului ce se depune pe vasele in care fierb apa pun apa + otet (cred ca in proportie de 50-50%) si fierb cateva minute (depinde si de cat de gros este stratul de calcar depus). Daca la tine canalele sunt obturate complet cred ca nu ai nici o sansa cu aceasta metoda. Link spre comentariu
dany_cta Postat Septembrie 3, 2016 Partajează Postat Septembrie 3, 2016 (editat) Dupa cum am specificat mai sus, otetul are sanse sa desfaca calcarul respectiv. Eu l-as fierbe in otet 100% dar undeva in aer liber. Cu joje si alte lamele mecanice ai toate sansele sa il spargi fara putin otet sa il inmoaie inainte daca e bine depus si intarit calcarul respectiv. Editat Septembrie 3, 2016 de dany_cta Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum