mitea66 Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 (editat) Sondele si admisia desfacuta bucati si verificat totul, poate si clapeta sa aiba depuneri, se curata. Nu se poate stabili necesarul complet decat dupa demontare. Cel mai bn. gasesti un coleg si probezi cu piesele lui. Stiu ca suna ciudat, dar fara sa bagi bani in piese cam asta se intampla. Editat Mai 23, 2016 de mitea66 Link spre comentariu
turcu_dan Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 Cam asa arata pompa de inalta care este defecta. In centrul arcului are o tija care este actionata de axul cu came. Pe lungimea ei in interior, are niste garnituri care izoleaza partea unde se afla benzina. Tija trebuia sa aiba un finisaj fin din fabricatie, insa aceasta are pe la mijlocul ei o parte cu rugozitati care a "mancat" din garnituri.(partea uzata). Am comandat una originala care costa 1400Ron fata de una aftermarket 1300Ron. Pana vine piesa mai am de asteptat vre-o 5-6 zile. Revin cu detalii dupa schimbarea ei. Link spre comentariu
mircea888 Postat Mai 28, 2016 Partajează Postat Mai 28, 2016 Salutare tuturor ! Nu imi porneste motorul tip FMBA 2.0 TDCI de pe Ford Mondeo 2002, invarte bine si suna normal dar nu da niciun semn sa porneasca. Pe tester Ford F-Super da eroare P2288 (presiunie prea mare la injectoare), daca o sterg apare din nou dupa ce incerc sa pornesc. Testerul arata circa 500-600 Bar atunci cand incerc sa pornesc, e un senzor pe rampa comuna a injectoarelor, cred ca de la asta citeste. Nu stiu ce alti senzori mai are. Cat timp dau la cheie, clipeste martorul galben de bujii (un arc).Injectoarele au supapele de retur schimbate mai de mult si nu au mai avut probleme.Nu mi s-a oprit din mers niciodata, mergea foarte bine. Ce sfaturi imi dati ? Link spre comentariu
adydep Postat Mai 28, 2016 Partajează Postat Mai 28, 2016 Parerile mele:1:dacă pâlpâie in bord martorul de bujii incandescente-spirala-trebuiesc verificate dacă prezintă continuitate.2:referitor la eroarea de presiune prea mare în rampa comună,trag concluzia că injectoarele sunt blocate,și tare mă tem că acest lucru s-a produs datorită pătrunderii apei în acestea(din diverse motive)iar diuzele s-au decălit făcând imposibilă pulverizarea.Bănuiesc acest lucru,deoarece fiind TDCI cu rampă comună,iar injectoarele controlate de ECU,o problemă de natură electronică a injectoarelor ar fi fost semnalată sub formă de cod de eroare;ori acest lucru nu se întâmplă. Link spre comentariu
mircea888 Postat Mai 28, 2016 Partajează Postat Mai 28, 2016 Multumesc de raspuns! Martorul de bujii poate semnala multe probleme la Ford: bujii, pompa, senzori, injectoare, etc. Anul trecut am avut o bujie arsa si nu indica nimic martorul asta. Pornea foarte usor, mai ales pe vreme calda cum e acum nici nu are nevoie de bujii. Injectoarele au mai fost curatate, desi problema lor era valva de retur. O sa ajung si la verificarea injectoarelor, dar deocamdata ma cam feresc de service-uri ca schimba cam degeaba piese pana gasesc defectul, sau nu... Pe forumul Ford s-au discutat probleme asemanatoare, acelasi martor, aceeasi eroare, au schimbat oamenii o gramada de piese (chiar si injectoare) dar nu a rezolvat niciunul. M-ai pus pe ganduri cu injectoarele, le cam banuiam si eu, dar ia sa vedem ce mai zice lumea, punem pariuri pe aici. Vreau sa vad cata motorina dau injectoarele pe retur, poate asa imi dau seama daca e vreo unul infundat. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 28, 2016 Autor Partajează Postat Mai 28, 2016 Iti recomand sa nu mai cheltui banii pe piese pana nu faci un test de retur,ti-l poti face si singur acasa cu ajutorul a 4 seringi de unica jolosinta si niste tub de perfuzii eventual. Am mai postat eu poza pe aici pe undeva sau daca nu,gasesti fisier video pe you tube https://www.youtube.com/watch?v=Utz-jwRC1CY. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 28, 2016 Autor Partajează Postat Mai 28, 2016 Cam asa arata pompa de inalta care este defecta. In centrul arcului are o tija care este actionata de axul cu came. Pe lungimea ei in interior, are niste garnituri care izoleaza partea unde se afla benzina. Tija trebuia sa aiba un finisaj fin din fabricatie, insa aceasta are pe la mijlocul ei o parte cu rugozitati care a "mancat" din garnituri.(partea uzata). Am comandat una originala care costa 1400Ron fata de una aftermarket 1300Ron. Pana vine piesa mai am de asteptat vre-o 5-6 zile. Revin cu detalii dupa schimbarea ei. Daca nu ai ce face cu pompa aia te-as ruga sa mi-o trimiti mie ca sa o studiez daca se poate repara pentru ca am obiceiul sa bag mana prin orice dar locuind intr-un orasel mic nu am avut ocazia sa-mi vina vreo pompa defecta. Daca totusi consideri ca iti trebuie,ti-o returnez dupa ce ma edific in ce consta defectarea acestor pompe. Link spre comentariu
turcu_dan Postat Mai 29, 2016 Partajează Postat Mai 29, 2016 Din pacate am lasat pompa la service, la rugamintea celui care s-a ocupat de problema. Zicea ca vor sa o "taie/desfaca" pentru studiu. Nu stiu cat e de adevarat.... oricum a sunat cam ciudat ca vor sa o taie, cand cred ca se poate desface. Mie nu-mi trebuie pt ca n-am ce face cu ea. Daca vreti pot trece maine pe la service si sa o cer inapoi. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 29, 2016 Autor Partajează Postat Mai 29, 2016 Din poza postata se vede clar ca este demontabila tija,nu are ce taia. Te-as ruga daca poti sa intri in posesia ei dar sunt sigur ca iti va motiva vreo aberatie ca sa nu ti-o da,in locul tau i-as cere sa mi-o da asa taiata daca sustine ca a taiat-o iar cu aruncatul la gunoi nu tine figura pentru ca am lucrat pe la o gramada service-uri si eu si nu se arunca nimic,sunt containere pe toate tipurile de reziduri metalice,plastic,hartie,etc. Asta numai in cazul in care nu a mers el personal s-o predea la fier vechi. Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 29, 2016 Partajează Postat Mai 29, 2016 Buna ziua, nu am mai făcut nici o filmare fiindcă am schimbat capacul culbutor si acum merge bine. Ieri am făcut un drum mai lung si am observat ca nu sa comportat tot drumul la fel. Am aflat niște coduri de eroare a mașini, dar nu știu sa le interpretez. P0135 O2 Incalzitor circuitul senzorului defectuoasă (Bank 1 Sensor 1)P0068 MAP / MAF Throttle Poziţia de corespondenţăP0170 combustibil defecţiunilor Trim (Banca 1)Temperatura aerului de admisie P0111 Circuit Range / Performance ProblemăP0190 feroviar de presiune de combustibil circuitul senzorului defectuoasă.Ieri bă avea putere si se simțea când o accelerez bă de-abia creștea viteza.Scuzați nu e 0111 esteP0011 O poziţie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanţele sistemului (Banca 1)Explicația codurilor am copiato după un fișier scrib ce se numește coduri eroare Opel România .Codurile le-am citit asa https://youtu.be/vCK8zU-qN2k. Am avut o problema odata cu termostatul, am fost la Opel Gtt bucuresti. Mi-au zis ca masina e Ok nu are probleme cu termostatul in condițiile care apa nu se ridica mai mult de 80 grade nici in oras nici la drum lung, atunci era o bănuiala.La o luna după ce am plecat de la ei am făcut la fel si masina mi-a dat un cod unde îmi apărea ca la termostat e o problema. Am schimbat termostat după codul dat de masina si e foarte bine acum. Link spre comentariu
mitea66 Postat Mai 29, 2016 Partajează Postat Mai 29, 2016 Cum am mai spus, cautati neetanseitati pe admisie, recititi sfatul colegului dany_cta, sonda lambda de la iesirea din evacuare testata/schimbata, conectica acestei sonde important de verificat, debitmetrul de schimbat cu nou, cel din dezmebrari fiind la fel de prost. Multe erori care nu stim da cand sunt, trebuiesc sterse si vazut care se pastreaza. Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 29, 2016 Partajează Postat Mai 29, 2016 Acum o săptămana când am schimbat capacul culbutor masina spunea ca are o singura eroare un senzor de la Acu cu mare rev-retard. Am pus altu in aceasi zii si îmi spunea ca e prea avansat al doilea . Asa ca am zis pana găsesc unu bun sa im păstrez pe al meu cel retard. Dar ieri nu a mai apărut acea eroare Link spre comentariu
mitea66 Postat Mai 29, 2016 Partajează Postat Mai 29, 2016 Se pare ca fenomenele care apar in functionarea motorului reprezinta suma unor defecte (destule) pe care motorul Dvs. le-a dobandit in timp. Se intampla asta pt. ca ne-am obisnuit sa mergem la service cand pica ceva, sau la itp n-i se spune ca ar trebui sa facem cutare lucru. Sunt si defecte electrice peste care calculatorul masinii poate trece si astfel sa nu aflam despre un defect decat asa cum este cazul de fata. Motorul Dvs. necesita o reparatie capitala. De obicei romanul cand spunea RK intelegeam inlocuirea setului. Nu este cazul de fata. Putem sa scriem aici pana la anu, veti merge sa schimbati cate ceva tot timpul si daca vor umbla 10 oameni in motor, masina nu va merge cum trebuie. Va trebuie o persoana pasionata de motoare sa ia la mana toata instalatia electrica in comp. motor, apoi sa desfaca totul pana la chiulasa. Apoi pune la loc tot ce este bun, ce nu este bun se inlocuieste. Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 29, 2016 Partajează Postat Mai 29, 2016 In August Opel braila spune ca masina e buna, in Decembrie Opel Gtt bucuresti spune ca masina are niște probleme la ulei nu grave, in rest masina buna. In condițiile in care m-am dus la Opel Gtt ca nu mi se ridica apa si am schimbat de capul meu termostatul fiindcă cei de la Opel mi-au zis ca e bun si nu au nici o explicație, mai mult nu ma credeau ca apa nu se ridica mai mult de 80 de grade. Si la restul service-urilor din bucuresti, jale . Fiecare mecanic zice câte ceva dar rareori se aseamănă cel mult 40% din ce zic. Pana si Diagnozele lor sigure sunt diferite, am făcut 2 diagnoze in aceasi zii. Nici alea nu coincid in totalitate. Eu ce încredere sa am in reprezentate Opel sau service-uri. dacă știe cineva un mecani care sa fie pasionat de motoare care sa lucreze la service/curte spuneți-mi si mie ca eu nu i-am găsit in ultimi 9 luni Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 30, 2016 Partajează Postat Mai 30, 2016 Coduri masina27 maiDupă aproximativ 500-600km B-CT-Viziru P0135 O2 Incalzitor circuitul senzorului defectuoasă (Bank 1 Sensor 1)P0068 MAP / MAF Throttle Poziţia de corespondenţăP0170 combustibil defecţiunilor Trim (Banca 1)P0190 feroviar de presiune de combustibil circuitul senzorului defectuoasăP0011 O poziţie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanţele sistemului (Banca 1)29 mai după 15-20 km mersP0110 Temperatura aerului de admisie Circuit Malfunctionacum nu sunt sigur dacă e cu 1 sau 2 in coada P0001 Regulator de volum de control de combustibil Circuit / OpenP0002 Regulator de volum de combustibil circuit de control Range / Performance30 maiPrima pornire din zii P0100 de masă sau volum de flux de aer Circuit MalfunctionP0011 O poziţie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanţele sistemului (Banca 1)După 8 km de mers cu masinaP0100 de masă sau volum de flux de aer Circuit MalfunctionNu am șters nici un cod in perioada asta, sunt codurile ce mi le oferă masina la fiecare verificare Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum