turcu_dan Postat Mai 20, 2016 Partajează Postat Mai 20, 2016 Masina are 122cp si 114.000km reali, verificati. Deasemenea am si un Civic de 140cp aspirat, golful merge foarte bine, are demaraj mai bun ca si civicul cu 140cp. In cazul asta in care masina are putere, se poate vorbi de segmenti uzati? Link spre comentariu
mitea66 Postat Mai 20, 2016 Partajează Postat Mai 20, 2016 (editat) Faptul ca are doar 114kkm nu spune ca masina-i fata mare. Conteaza si talpa si grija primului propitar. Mai este bine stiut ca nemtii au renuntat sa faca masini durabile. Si nu pierde din putere, calulatorul compenseaza cu plus de benzina. Nu este diesel, acolo daca nu ai compresie nu -ti porneste si te obliga sa-l segmentezi. Benzinarul il dai ''cu ruj'' pui aditiv in ulei si-l dai la vanzare. Apoi dupa primul schimb de ulei apar problemele. Editat Mai 20, 2016 de mitea66 Link spre comentariu
turcu_dan Postat Mai 20, 2016 Partajează Postat Mai 20, 2016 (editat) Sa nu exageram totusi............., da, masinile sunt mai putin rezistente ca in anii 2000-2004, insa inainte de asta am avut tot un Golf4 din 2000 la care in ultima vreme trebuiau schimbate piese tot la o luna, a ruginit, l-am vopsit la aripi de 2 ori, masinuta si-a facut treba, insa incepea sa dea semne de oboseala, asa ca am zis sa o inoim. Masina e confortabila, puternica, si frumoasa....... nu-i chiar un rablament. Intr-un fel aveti dreptate, mecanicii spun ca masinile care sunt mai tot timpul in service sunt VW, Audi, etc....... eu am si o Honda doar de 6 luni de zile, am mers tocmai pe principiul asta ca or fi mai rezistente, acum ramane de vazut. Revenind la problema Golfului 6 TSI-DSG am primit urmatoarele informatii de la service unde am fost de dimineata. Injectoarele n-au nici un oring,(are 4 injectoare) etanseaja cumva conic pe un locas. Singura piesa care este 95% banuita, dupa spusele lor ramane pompa de inalta presiune in care intra benzina si cate este actionata de axul cu came, parca, (sper sa nu gresesc). Din aceasta poate scapa benzina si sa ajunga in motor. Tipul de a service a luat informatiile dintr-un program VW, cu schite ...etc. Luni sunt programat pentru testarea ei, inainte de a o comanda pe cea noua care costa cam 1200Ron. Macar asta sa fie problema....... Editat Mai 20, 2016 de turcu_dan Link spre comentariu
turcu_dan Postat Mai 20, 2016 Partajează Postat Mai 20, 2016 Ba da, asa erau daciile, consumau ulei cand era dus motorul, si nu mai aveau putere. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 20, 2016 Autor Partajează Postat Mai 20, 2016 La ora 1 dimineata in loc sa-mi vad de problemele mele de sanatate stau sa curat topic-ul pentru ca am fost baiat subtire si v-am dat mana libera sa discutati despre masini. Am curatat ultimele pagini si daca cineva se simte lezat poate face sesizare la aminul Vasile si daca se decide ca am procedat abuziv posturile se pot repune la vedere pentru ca in momentul de fata sunt duse la arhiva si nicidecum sterse. Ca sa evit orice discutie am sters inclusiv posturile mele si daca totusi mai sunt ceva scapari va rog sa ma sesizati. mitea 66 iti raspund la invitatie ca sa nu ma acuzi nefondat ca ma fac ca nu te vad,raspunsul este urmatorul,nu sunt obligat nici eu nici tu sa fim de acord unul cu altul la subiectul dezbatut despre frane si nu ai ce discuta cu mine in privat pentru ca nu ma poti convinge deoarece eu nu citesc din carti ci lucrez practic de mulllllllllllllti ani si nu ma intereseaza pregatirea nimanui. Daca ai sa mai imi transmiti ceva,nu conteaza ca sunt lucruri de bine sau ofensatoare o vei face pe [email protected] ,aici nu este bodega. Ai dreptul sa-ti deschizi un topic similar cu acesta si sa scrii acolo toate lucrurile care crezi ca sunt eronate aici dar fara atacuri la persoana. Din acest moment in acest topic se poate scrie numai in doua cazuri: 1-numai daca aveti o problema de ordin mecanic care doriti sa o rezolvati cu ajutorul colegilor de forum, 2-numai daca cele scrise au legatura cu rezolvarea problemelor prezentate la subiectul nr.1. Eu imi voi rezerva dreptul sa ma ocup de moderare si nu am nicio obligatie sa ma implic in problemele prezentate,o voi face numai daca doresc. Multumesc pentru intelegere. Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 22, 2016 Partajează Postat Mai 22, 2016 (editat) Buna ziua, am o problema la un Opel Vectra c Facelift 1.8 cu Gpl, motor z18xer. Intr-o zi am vrut sa pornesc masina si nu am reușit de la prima cheie( in condițiile in care pornea "la sfert de cheie"). Am reușit la a 3-4 cheie după ce sa încălzit puțin apa, masina stătea in 500 rpm si creștea brusc in 1000-1200rpm. Pe gaz mergea mai acceptabil (la sfatul cuiva ca ar putea fi capacul culbutori si mi-a dat acest site:http://www.astraclub.ro/index.php/topic/14078-scadere-consum-ulei-x16xel/). Am curățat capacul culbutor si merge pe gaz 90% la fel ca înainte când era buna iar pe benzina sa îmbunătățit puțin. Adică ma lasă sa urc in turați când o accelerez încet, când o accelerez normal sau repede acul turometric nu "respecta" pedala de acceleratie. Azi in 3km mers pe benzina viateza 1 si a 2 rareori a 3 cu turați peste 2500-3000 sa încălzitor motorul foarte tare si de la motor scotea un fum-abur foarte ciudat. Testările arată intrare si ieșire scăzută de oxigen, am verificat debitmetru, e bun.A întîmpinat cineva problema aceasta sau are cineva idee de la ce e posibil sa am probleme? Editat Mai 22, 2016 de sorin pirvu erau doua prezentari identice,am lasat decat una Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 22, 2016 Autor Partajează Postat Mai 22, 2016 Un coleg de forum asteapta ajutorul vostru. Link spre comentariu
one Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 (editat) Cred ca ar fi interesant de vazut nivelul lichidului de racire si nu numai, de verificat chiar si lichidul de frana. Nu cumva mananca apa si de asta "ezita" ? Cum miroase fumul ? Are un miros "dulceag" ? Fara legatura cu subiectul, sunt curios cum ati verificat debitmetrul, adica ati verificat ca merge, nu ca merge bine ? Editat Mai 23, 2016 de one Link spre comentariu
mitea66 Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 ... Testările arată intrare si ieșire scăzută de oxigen, am verificat debitmetru, e bun. Nu puteti posta efectiv codurile de eroare ? Cum ati verificat debitmetru ? Pare ca motorul merge inecat si o parte din benzina arde pe evacuare. Posibil neetanseitati in jurul clapetei de acceleratie. Incercati si probe cu alte Lambda. Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 Debitmetru si pompa de benzina le-am înlocuit cu alte piese de la Dezmembrari. Nivelul de lichid de răcire e Ok iar cel de la frâna la fel. Fumul la prima vedere zici ca e abur dar când te apropier simți un miros de "încins". pe tester zice ca consuma 2% aer si restu benzina. Cum pot pune o poza in răspuns ? Am sa fac 2 clipuri odata pornirea mașini la cald pe benzina si odata la rece pe benzina. Pe gaz la rece in primu minut variază turația 500-800-1200 rpm consumul 0.9-1.2 apoi turația 800rpm si consumul cam 0.9. Link spre comentariu
dany_cta Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 Cu un spray putin inflamabil cautati pierderi de etanseitate in jurul motorului la furtune si flanse, cu masina pornita se da cu spray-ul prin anumite zone si se vede daca se modifica mersul motorului, daca da, acolo este o pierdere. Temperatura mare si mirosul de ars toxic indica un amestec sarac deci ori trage aer prea mult printr-o neetanseitate, ori supapa de relantiu a ramas blocata deschis ori debitmetrul sau alt senzor (daca este cazul, unele motoare au si alti senzori de presiune, umiditate) care ajuta la calcularea debitului este pocnit. Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 Coduri Diagnoza 1010001300135Diagnoza 201000170. Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 Coduri Diagnoza 1010001300135Diagnoza 201000170. Link spre comentariu
mitea66 Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 In prima diagnoza debitetrul si cele 2 lambda defecte, in a doua se pastreaza debitmetrul si apare imposibilitatea reglarii stoechiometrice, adica softul nu poate calcula masa de combustibil in lipsa O1, O2 si MAF. Eu unul merg pe debitmetre uzate sau contacte in mufa, si sonde lambda afumate bine, in plus continui pe pierderi de aer sau vacuum pana sau dupa clapeta.. Link spre comentariu
Vizitator sorin pirvu Postat Mai 23, 2016 Partajează Postat Mai 23, 2016 Ca piese sondele si o garnitura ?Debitmetru as vrea sa i-l exclud ca am pus altu de la Dezmembrari si tot la fel face. Ambele debitmetru aveau același cod de piesa Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum