Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Nu le mai dati banii inainte ca la femei....

Niciodata nu am dat cu inima usoara bani in avans insa oricat am incercat sa negociez tot mi s-a cerut un avans in orice domeniu. 

Daca dumneavoastra nu cereti bani in avans as fi tampit daca nu as veni sa ma asez la coada la atelierul dumneavoastra. Eu nu MAI am masina tocmai din  cauza faptului ca nu imi permit sa hranesc din salarul meu dobitoci.  Nu am nici un prieten care sa aiba masina si sa nu fie terorizat cand aude cuvantul SERVICE!!!

Link spre comentariu

Din pacate pot sa-ti spun ca eu nu iau bani anticipat si iti pot da 100 nr de tel din toata tara la diversi clienti care imi trimit prin curierat sa le repar multe chestii in care nu se baga nici dracu pentru ca se murdaresc dar nici nu ii duce capul.

De pe forumul asta nu a venit nici macar unul la mine cu masina,decat cer relatii si le repara singuri in fata blocului si hai sa-ti dau un exemplu,saptamana trecuta ma contacteaza cine pe privat de pe acest forum si ma intreaba cat ar costa sa le repar o cutie de viteze in 6 trepte de VW Touran pentru ca le-a cerut acolo in zona lor in jur de vreo 2000 lei si cu niste sincroane vreo 1000 euro la care eu i-am spus omului ca ii costa in jur de vreo 600 lei.

Ce crezi ca a facut?

Nici eu nu stiu ca nu a mai dat niciun semn de viata.

Link spre comentariu

Salutare tuturor! Am si eu o problema cu un FREELANDER 2, 2.2td de 160 de cai,la rece pentu aproximativ doua minute scoate fum alb si intrerupe motorul,nu da nici o eroare,cu mentiunea ca motorul este cu rampa comuna,injectoarele sunt noi pe original,au fost montate la reprezentanta si scrise in calculator,filtru de motorina schimbat,masina trage in parametrii doar singura problema cu fumul la rece,daca a mai intalnit cineva problema asta rog sa ma lamureasca si pe mine ca deja nu mai stiu ce sa fac cu el.Multumesc anticipat!

Link spre comentariu

Zic și eu o părere.Fum alb nu înseamnă compresie slabă?În urma încălzirii motorului datorită dilatărilor,compresia devine ceva mai bună,nu?

da ai dreptate,dar e fum cu miros specific de motorina ne arsa nu de ulei,motorul are 70 000 de km

Link spre comentariu

Daca miroase a motorina in poti avea presiune slaba la injectoare datorata si lipsei de debit pe intrarea pompei de inalta, filtru colmatat , pompa alimentare cu probleme.

Hmmm, sa n`ai ceva pb la bujiile incandescente.

Fiind FR eventual intreaba pe 4x4 .

 

 

Grig

Link spre comentariu

Daca miroase a motorina in poti avea presiune slaba la injectoare datorata si lipsei de debit pe intrarea pompei de inalta, filtru colmatat , pompa alimentare cu probleme.

Hmmm, sa n`ai ceva pb la bujiile incandescente.

Fiind FR eventual intreaba pe 4x4 .

 

 

Grig

Salut! Presiunea pe rampa ese ok,filtrul de motorina are chilometrii de la Timisoara la Hateg nici 200 de km,pompa de inalta verificata si e ok,motorul este PEUGEOT 2,2 hdi montat si pe P 806 de aceea inteb aici si nu pe 4x4

Link spre comentariu

Atunci da jos galeria de evacuare si vezi daca scoate de la toti fum alb sau doar unu e cu problema.

Totusi verifica bujiile si vezi daca le tine alimentate dupa pornire.

 

Grig

Link spre comentariu

Atunci da jos galeria de evacuare si vezi daca scoate de la toti fum alb sau doar unu e cu problema.

Totusi verifica bujiile si vezi daca le tine alimentate dupa pornire.

 

Grig

ieri am luato de la TIMISOARA de la reprezentanta si dupa 8000 de euro bagati in ea nu merge

Link spre comentariu

Problema similara,condens in coloana de esapare,cum se incalzea cum nu mai scotea fum albicios.

Daca motorul functioneaza perfect in perioada in care fumega sigur este problema condensului.

P 806 are o magarie de carcasa la filtrul de combustibil care se fisureaza la majoritatea si apoi se mira de ce merge prost.

Multi au venit din Spania cu 806.

Link spre comentariu

Problema similara,condens in coloana de esapare,cum se incalzea cum nu mai scotea fum albicios.

Daca motorul functioneaza perfect in perioada in care fumega sigur este problema condensului.

P 806 are o magarie de carcasa la filtrul de combustibil care se fisureaza la majoritatea si apoi se mira de ce merge prost.

Multi au venit din Spania cu 806.

am urmarit treaba asta nu am bule de aer pe conductele dintre filtru si pompa de-nalta dar merge a lipsa avans,peste 3000 rotatii merge perfect nu afuma si daca-l las la ralanti incepe iarasi sa intrerupa si asta max 2 minute,nu este condens ca miroase a motorina ne arsa,marti o sa vad daca au pus rola de intindere la distributie corect ca au umblat si acolo,sincer nu mai am incredere nici in cei de la reprezentante

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări