bibanu47 Postat Decembrie 31, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2012 Salut,Nu am stiut ca trebuie sa mergi la omologare dar cauta pe net ca sunt multe oferte pentru catalizatoare. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 31, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2012 La cumpana distre ani va doresc multa sanatate alaturi de cei dragi si un an nou cat mai bun. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Buna seara, din nou revin la dumneavoastra cu o proble ma la "Ficatul" meu Punto. Deci am un Fiat Punto din 97' hatchback cu motor de 1108. Urmatoarea problema ar fii: de obicei dimineata sau cand este umezeala afara si incerc sa o pornesc imi scoate un sunet ciudat. Eu cred ca este de la bendix. Ca si cand nu l-ar arunca si invarte in gol. Acest fapt se intampla de regula cand e motorul rece. Nu este o regula, dar asa am vazut ca este mai des. Am gasit pe youtube o postare a unui domn cu un ford mondeo. Sunetul este IDENTIC. Daca doriti sa auziti acest sunet il gasiti pe urmatorul link: Sper ca ma puteti ajuta cu o parere, cam ce ar trebui schimbat la electromotor sau daca axul ar trebui uns.... Multumesc. La revedere. Link spre comentariu
Mariusik49 Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 pt dnul,virusz...daca sunetul este la fel ca cel postat,motorul nu se invarte sau nu da semn de pornire,sigur este bendixul si dupa o perioada va face mai des(si la cald,oricand),la demontare cred ca ar trebui si niste bucse inlocuite,dar ambele bendixul+bucse nu se pot gasi decat dupa seria electromotorului,sau cineva priceput in domeniu care a mai vandut asa ceva(sa poata da dupa certificat,tipul motorului,etc).Spor la treaba.... Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Va salut pe toti si va urez un an nou mai bun Sa revenim la fiarele noastre... Sincer,niciodata nu am inteles de ce vreti neaparat sa cumparati piesele inainte de a afla defectul si nu sunteti manati decat de instinctul asta de a merge cu masina si la WC devenind dependenti de ea si faptul ca ati putea sta o zi cu ea demontata ca sa vina piesele vi se pare deja o crima dar niciodata nu va ganditi la urmari. Niciun mecanic si niciun doctor nu poate fi Mama Omida ca sa poata da un diagnostic real 100 % si hai sa vedem de ce. Am ascultat fisierul in care tu relatezi ca zgomotul specific acelui eletromotor este identic cu al tau si am constatat ca poate avea cel putin 5 defectiuni: 1-la bendix ii poate patina ambreiajul, 2-furca poate fi scapata, 3-furca poate fi rupta, 4-furca poate fi uzata, 5-ar mai putea fi deteriorata intrarea la datura coroanei de pornire dar in acest caz zgomotul ar trebui sa fie mai puternic . Acum ce vrei sa cumperi din astea? Daca ii cumperi furca sa zicem si cand demontezi electromotorul o gasesti decat scapata sau daca cumperi bendixul si la demontare se constata ca este furca? Eu iti relatez procedeul meu de a lucra si tu faci cum doresti,deci se demonteaza electromotorul se curata de praful de carbune depozitat in el dupa care verificam lungimea si culisarea carbunilor,continuitatea colectorului la rotor,jocurile bucsilor,starea bendixului,fixarea magnetilor pe stator si in ultima instanta cuplarea starterului. E pacat daca il demontezi sa nu ii faci o curatare si o gresare dar defectiunea este la bendix sau furca. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Ianuarie 16, 2013 Partajează Postat Ianuarie 16, 2013 Nici pe departe nu vreau sa achizitionez piesele inainte sa vad ce este stricat cum spuneti dumneavoastra. Sa stiti ca pot renunta la masina si nu este neaparat sa merg cu ea peste tot, ca vorba aceea:"nu te-ai nascut in masina". Eu am vrut sa aud o parere a unui om ce lucreaza in domeniu. Vreau sa merg cu ea la un mecanic, dar mecanicii de prin zona mea incearca sa ia tot parul de pe om cand e vorba de vreun defect la masina si de aceea ii voi spune eu din start defectiunea ca sa creada ca nu ma poate pacali daca intelegeti ce urmaresc. Sa speram ca nu vor fii scumpe piesele si manopera. Oricum, va multumesc foarte mult pentru acest raspuns si promit ca dupa ce remediez problema voi veni cu specificatii. De fapt cu masina ar trebui sa merg la un mecanic sau la un electrician? Stima. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 16, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 16, 2013 Salut,Intrebarea care mi-o pui este relativa deoarece nu pot stii ce servicii presteaza anumiti mecanici,eu de exemplu repar atat electromotoare cat si alternatoare dar pe timpul lui impuscatu' cat si 1 an dupa revolutie(deoarece in 1990 m-am privatizat)prin toate service-urile prin care am lucrat nu aveam voie nici macar sa schimb bucsile la un electromotor deoarece se considera ca este parte electrica si eu nu faceam altceva decat il demontez de pe motor si sa il duc la electrician.Poti intalni tot felul de ciudati si sa mergi la un electrician auto iar ala sa iti spuna ca te rezolva dar nu ti-l demonteaza de pe masina si astfel esti obligat sa ajungi la alt atelier ca sa ti-l demonteze.Asa inteleg unii democratia si privatizarea,eu consider ca atunci cand te ocupi de reparatii auto si iti vine un client cu un electromotor bagi masina in curte si o dai omului reparata nu il trimiti la altii ca sa il saturi de colindat.Eu ti-am spus sa il verifici total daca tot il demontezi deoarece e pacat sa platesti de doua ori manopera si daca gasesti carbunii uzati sa nu ii schimbi ca sa il demomtezi in primavara din nou sau sa nu il gresezi ca sa ruleze si el usor la invartire.Piesele nu sunt extrem de scumpe,de exemplu atat starterul cat si bendixul sunt in jurul la 100 sau 100 si ceva de lei fiecare iar carbunii cam 50-60 lei dar sigur la tine patineaza bendixul deoarece sunt uzate bilele cilindrice din el,cele care intra in componenta ambreiajului,el functionand doar unisens iar in sensul opus decupleza dupa pornirea motorului.Deci concluzia finala este sa mergi la mecanic invocand premiza bendix sau eventual furca de cuplaj iar daca nu dai o fuga pe la mine de la Petrosani si pleci multumit. Eu glumesc acum dar maine trebuie sa-mi vina unul de Ford Mondeo prin curieratul rapid care dupa cate cred are carbunii foarte uzati. Link spre comentariu
Adierea Postat Martie 4, 2013 Partajează Postat Martie 4, 2013 Salut Cum fac nivelu de ulei la cutia de viteze a unui peugeot 407 pe benzina ,din 2006 .Am intrat sub masina si am gasit numai dopu de golire dopul de nivel sau joja de nivel nam gasit .Am observat inca ceva ,rulmentul de presiune al anbreajului sta lipit de cateii anbreajului nare o distanta anume este normal sau trebue sa existe o distanta anume . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 4, 2013 Autor Partajează Postat Martie 4, 2013 Salut,Sincer nu am de unde sa stiu unde este busonul de umplere al fiecarui tip de cutie de viteze pentru ca asta ar presupune sa nu ma ocup decat strict de schimburi de ulei dar daca nu ma insel cred ca are supapa de umplere sub presiune si se face cu scula speciala dar nu este o certitudine.Daca ai posta 4-5 poze din diferite unghiuri ale cutiei as putea sa-mi dau seama.Referitor la rulmentul de presiune,nu stiu la ce anume spui tu in termen popular "cateii de la cutie" dar tind sa cred ca faci referire la soarele de la placa de presiune si avand in vedere ca este un rulment hidraulic,este normal ca rulmentul sa fie lipit de placa deoarce are un resort care il preseaza. Link spre comentariu
Adierea Postat Martie 5, 2013 Partajează Postat Martie 5, 2013 Da este vorba de soarele placi de presiune . eu stiam ca cand anbreiaju nu este apasat intre soare si rulmentul de presiune trebue sa fie o distanta aproximativa de 05-1 mm asfel ca rulmentul de presiune sa nu se invarta decat cand este actionata pedala anbreiajului .Maine voi pune cateva poze . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 6, 2013 Autor Partajează Postat Martie 6, 2013 Salut,Regula mentionata de tine este valabila pentru ambreiajele mecanice,deci numai la cele pe cablu.La cele hidraulice daca rulmentul nu ar fi mentinut langa placa,la prima pedala nu ai face altceva decat sa apropii rulmentul de placa de presiune si deabia la a doua pedala sa actioneze. Link spre comentariu
Adierea Postat Martie 6, 2013 Partajează Postat Martie 6, 2013 Furca anbreiajului tremura cand pornesc motoru si se simte ca atinge de soare si asta la relantii . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 7, 2013 Autor Partajează Postat Martie 7, 2013 Salut,Busonul marcat cu sageata rosie de mine ce anume reprezinta? Link spre comentariu
Adierea Postat Martie 7, 2013 Partajează Postat Martie 7, 2013 Salut Aia este partea de jos a cutiei ,acela este busonu de golire .Pun pozele cu partea superioara a cutiei si cu partea laterala . Link spre comentariu
molioa Postat Martie 7, 2013 Partajează Postat Martie 7, 2013 bibanule...cum este mai bine sa masor compresia; scot toate bujiile, sau pe rand dupa cilindrul pe care se masoara? Se fac doua masuratori rece-cald? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum