cristi71 Postat Martie 20, 2016 Partajează Postat Martie 20, 2016 buna ziua,revin si eu cu o intrebare..m am programat la RAR in vederea inscrierii Ford focusului 2 1,6 tdci care l am achizitionat recent! ma ingrijoreaza la pornire mirosul intepator care iese pe esapament cand pornesc masina dimineata..este normal sa faca asa? cand se incalzeste motorul.este putin sesizabil mirosul! mentionez ca nu e prevazuta cu DPF. masina! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 20, 2016 Autor Partajează Postat Martie 20, 2016 Salut Are si o culoare specifica a fumului sau decat mirosul deranjant? Cam de cat timp nu s-a umblat la injectoare? Ar trebui sa faci un test de retur ca sa vezi daca sunt in ordine. Uite cum poti face testul singur cu ajutorul la 4 seringi de unica folosinta si un furtun de perfuzie. Nu ai relatii la vreun spital? Link spre comentariu
cristi71 Postat Martie 20, 2016 Partajează Postat Martie 20, 2016 (editat) fum nu scoate absolut deloc..cel putin n am vazut,decat cand e frig sau e umezeala,ploaie,putin de culoare alba..ca un norisor..in primele cateva minute...doar mirosul e intepator..cu seringile alea nu prea am curaj sa mi prind urechile pe acolo...n am umblat niciodata la un injector! Editat Martie 20, 2016 de cristi71 Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Martie 20, 2016 Partajează Postat Martie 20, 2016 fum nu scoate absolut deloc..cel putin n am vazut,decat cand e frig sau e umezeala,ploaie,putin de culoare alba..ca un norisor..in primele cateva minute...doar mirosul e intepator..cu seringile alea nu prea am curaj sa mi prind urechile pe acolo...n am umblat niciodata la un injector! nu-ti face probleme asa miroase el si eu am sesizat le doua dupa ce am schimbat distributia. Link spre comentariu
Vizitator georgel Postat Martie 20, 2016 Partajează Postat Martie 20, 2016 Maine seara dupa ce vin de la service si vad ce constata "mecanicul" va zic ce parere are el si ce a constatat, azi am fost atat de agitat incat mi-am cumparat chieie de 12 si eram hotarat sa imi dau eu rotile jos si sa vad despre ce este vorba dar astept pana maine seara sa o duc la mecanicul care sa ocupat de problema si sa vad ce zice, pana la urma este o vorba daca vrei ceva sa iasa bine invata instruieste-te si fao cu mana ta se pare ca atat de naspa au ajuns toate serviciile din tara noastra incat clientul trebuie sa se intereseze in proportie de 80 suta ce repara ala acolo :((( Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 20, 2016 Autor Partajează Postat Martie 20, 2016 fum nu scoate absolut deloc..cel putin n am vazut,decat cand e frig sau e umezeala,ploaie,putin de culoare alba..ca un norisor..in primele cateva minute...doar mirosul e intepator..cu seringile alea nu prea am curaj sa mi prind urechile pe acolo...n am umblat niciodata la un injector! Se scoate furtunajul de retur la fiecare injector si in locul lui se conecteaza cate o seringa apoi se porneste motorul si se observa daca toate injectoarele scot aceeasi cantitate de motorina in seringi. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 nu o sa poata el sa faca cu seringile ca la modelul asta de motor are rampa de plastic si intra in mijlocul injectorului cu oring si-l tine agrafa de otel.La 1.6 tdci nu sunt ca cele de 1.8 tdci. Link spre comentariu
Vizitator georgel Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 Maine seara dupa ce vin de la service si vad ce constata "mecanicul" va zic ce parere are el si ce a constatat, azi am fost atat de agitat incat mi-am cumparat chieie de 12 si eram hotarat sa imi dau eu rotile jos si sa vad despre ce este vorba dar astept pana maine seara sa o duc la mecanicul care sa ocupat de problema si sa vad ce zice, pana la urma este o vorba daca vrei ceva sa iasa bine invata instruieste-te si fao cu mana ta se pare ca atat de naspa au ajuns toate serviciile din tara noastra incat clientul trebuie sa se intereseze in proportie de 80 suta ce repara ala acolo :((( Am fost la mecanicul care mi-a montat franele, a urcat-o pe elevator si a inceput sa invarta de roti, nimic anormal doar un pic roata din dreapta se infrana mai repede, l-am intrebat ce a avut de a scos sunetul ala de metal care se toceste si a ridicat din umeri, a dat un un spray pe discuri si concluzia nu au nimic placutele si discul ok. Am plecat de acolo nedumerit si am alergat un pic masina prin oras acum pana a luat-o draci pe frane, am reusit sa pun atat de brusc frana ca pe uscat a intrat abs-ul , tot nici un sunet si pe urma am dat de trafic, si a inceput din nou sunetul. M-am gandit eu fizica de scoala generala, am placute noi, discuri noi spatiul intre ele este super mic si cand se inching metalul se dilata si m-am dat jos am pus degetul pe disc m-am fript bine si de acolo concluzia, pana isi face rodajul o sa am sunetul asta de metal. Ceel putin la concluzia asta am ajuns eu mecanicul a ridicat din umeri :( Link spre comentariu
adydep Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 (editat) M-am gandit eu fizica de scoala generala, am placute noi, discuri noi spatiul intre ele este super mic si cand se inching metalul se dilata si m-am dat jos am pus degetul pe disc m-am fript bine si de acolo concluzia, pana isi face rodajul o sa am sunetul asta de metal. Ceel putin la concluzia asta am ajuns eu mecanicul a ridicat din umeri :( Spațiul dintre disc și plăcuță este ACELAȘ pe toadă durata de viață a discului și a plăcuțelor. Discul este normal să fie încins,mai ales la mersul în oraș. Treaba cu rodajul sună a vrăjală de "Dorel".Rodajul se referă la faptul că,atunci cănd se montează plăcuțe/discuri noi durează o perioadă,până ce devin "intime"(după unele cărți până la 200-300kM),acest lucru conducând la o eficiență scăzută a frânării,nicidecum zgomote metalice. Concluzia:trebuie căutat un MECANIC ,nu "Dorel Frânaru'". Dacă plăcuțele sunt tari(cum a spus Dl.Bibanu),este posibil să uzeze prematur,sau chiar să distrugă discul.Din câte știu eu plăcuțele "mai tari" se utilizează la discurile tip sport,acelea cu găurele și fel de fel de forme pe ele. Editat Martie 21, 2016 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
Vizitator georgel Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 Eu momentan am facut 60 km cu discurile si placutele, le-am achizitionat eu personal pe baza seriei masini de pe un site din ro, recunosc am semne de intrebare si am mai scris aici, discurile le-am verificat online la producator si apar oem, dar placutele dupa seria aia apar la atlcineva nu la ATE. O sa vad cum se comporta dupa 300 km. Legat de "Dorel", mi-am facut o parere deja, i-am zis ca am nevoie si de segmentare si ma luat din prima 1000 lei manopera la el in curte, dar el nu poate sa imi dea o explicatie la niste amarate de frane. Cred ca tot la bibanu47 o sa apelez chiar daca merg in alt oras. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 Treaba cu rodajul sună a vrăjală de "Dorel".Rodajul se referă la faptul că,atunci cănd se montează plăcuțe/discuri noi durează o perioadă,până ce devin "intime"(după unele cărți până la 200-300kM),acest lucru conducând la o eficiență scăzută a frânării,nicidecum zgomote metalice. "Rodajul" placutelor de frina apare in cazul placute noi/disc vechi pina se "aseaza" placutele in canalele deja sapate in disc. La primele frinari mai ales daca disul e mai veciut te sperii de cit de prost merge ansamblul. La disc nou/placute noi totul este plat si asezarea este foarte rapida. Grig Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 21, 2016 Autor Partajează Postat Martie 21, 2016 Discurile de frana vin ori date cu un strat de vaselina de conservare, ori cu o vopsea de protectie ca sa nu rugineasca prin depozite cand fac condens pana sunt vandute,intrebare : -A curatat cineva suprafata de rulare inainte de montare? Daca nu au fost degresate cu pray-ul special sau benzina,diluant etc, imi dau seama ce s-a facut pe suprafata de contact a placutelor. Link spre comentariu
Vizitator georgel Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 Discurile au venit vopsite si nu sa facut curatarea lor, si acum apare putin gri din vopseaua originala nu sunt nichelate deci probabil a intrat in placute si este un amestec de vopsea metal si frecare foarte mare :( Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 21, 2016 Autor Partajează Postat Martie 21, 2016 Mda,pana nu se curata suprafata respectiva si placutele nu se "ard" nu te mai ridica cu pretentii. Trebuia sa mergi si sa-l intrebi pe "bolovanul " ala unde a facut scoala de tampiti auto. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Martie 23, 2016 Partajează Postat Martie 23, 2016 Salut am rezolvato cu audi era calculator de pe pompa de injectie ,acum amalta problema cu un motor de wv t3 de 1.6td care imbaga ulei in cap la pistonu 4 la motor sa facut RK general segmenti,ghiduri,semeringuri supape linie arbore kit garnituri .de unde ar putea fiproblema ? Am dat si turbina jos si lamlasat aspirat Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum