Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

deci sa ne-telegem permis am de vreo 22 de ani si de atunci lucrez sofer profesionist si sub ADR daca stii ce e asta, banuiesc ca nu istetule, spuneam UN MILION SI VREO DOUA SUTE DE MII KM si daca esti foarte curios (masina benzina AUDI A4 2.0 benzina consum 12% mai mult in oras si LT 35 2.8 TDI consum 10% tot la fel,si mamaligar cred ca esti tu ca daca-ti dau volanul la cisterna se poate sa nu te vad chiar bine. Chiar lucrez de  vreo 15 ani pe cisterna si am mai vazut isteti ca tine pana i-am pus la volan........ aici toti stiti multe.

Sa vad daca imi aduc aminte

In 1988 luna mai 22 ,am obtinut permis de "conduire" categoriile B,C,E

Am fost angajat la ITSAIA Bucuresti filiala Buftea

In 1988 octombrie mi sa incredintat autocamionul SAVIEM ,bena furaje verzi cu "servo directie",daca va puteti imagina ca SAVIEM un camion de 5tone nu avea servo directie din fabrica

Deci lasa-ne ,lasa-ne

Link spre comentariu

Atentie,v-am rugat apoi v-am permis sa va raspundeti unul altuia dupa care vad ca nu prea va tine frana de mana si continuati.

Promit ca este a doua si ultima oare cand va mai atrag atentia ca puteti discuta orice despre mecanica,soferie sau ce tine de acest capitol dar fara sa va mai "atacati " reciproc.

Incercati sa pricepeti ca urasc faptul de a-mi face datoria de moderator atunci cand este vorba de sanctiuni.

Multumesc pentru intelegere...

Link spre comentariu

Buna seara,

Vreau sa schimb cureaua de distributie de la un opel insignia, este neaparata nevoie sa folosesc dispozitivele de blocare a arborelui cotit si a axului cu came? Sau pot sa le blochez cu niste dornuri? Ca tare as evita service-urile "de faima", mai ales ca vad cum lucreaza. Am mai schimbat distributia la vechiul opel astra g, dar parca acolo a fost mai simplu, am blocat cele doua cu niste dornuri, iar inlocuirea rolelor si curelei a decurs relativ usor (si pana am vandut-o - inca 3 ani, nu am avut probleme). Mai ales ca nu am vazut pe la nici un service strangere suruburi cu cheie dinamometrica, folosire pasta de blocare suruburi, demontare "mai cu mila" a pieselor, etc.

Dispozitivul cu pricina e piesa 10 din desen. Multumesc.

http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-belt-on-vauxhallopel-insignia-2-0-cdti-4x4/

Link spre comentariu

Buna seara,

Vreau sa schimb cureaua de distributie de la un opel insignia, este neaparata nevoie sa folosesc dispozitivele de blocare a arborelui cotit si a axului cu came? Sau pot sa le blochez cu niste dornuri? Ca tare as evita service-urile "de faima", mai ales ca vad cum lucreaza. Am mai schimbat distributia la vechiul opel astra g, dar parca acolo a fost mai simplu, am blocat cele doua cu niste dornuri, iar inlocuirea rolelor si curelei a decurs relativ usor (si pana am vandut-o - inca 3 ani, nu am avut probleme). Mai ales ca nu am vazut pe la nici un service strangere suruburi cu cheie dinamometrica, folosire pasta de blocare suruburi, demontare "mai cu mila" a pieselor, etc.

Dispozitivul cu pricina e piesa 10 din desen. Multumesc.

http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-belt-on-vauxhallopel-insignia-2-0-cdti-4x4/

dupa cum arata schema ai semne pe curea si pinioane,daca nu de piesa 10 te poti lipsi eu de obicei fac semn ca este diferenta mare la un dinte + sau -

Link spre comentariu

Am inteles, am sa aliniez reperele de pe curea si de pe roti, vad daca se poate bloca cu un dorn sau ceva arborele cotit, bag in viteza (o blocare suplimentara), detensionez, si trec la treaba in continuare. Asta dupa ce scot borna de la baterie , sper sa nu aiba ceva coduri radioul.

Link spre comentariu

Am inteles, am sa aliniez reperele de pe curea si de pe roti, vad daca se poate bloca cu un dorn sau ceva arborele cotit, bag in viteza (o blocare suplimentara), detensionez, si trec la treaba in continuare. Asta dupa ce scot borna de la baterie , sper sa nu aiba ceva coduri radioul.

nu se pune distributia cu masina bagata-n viteza niciodata

Link spre comentariu
Vizitator georgel

Buna seara, intampin si eu o problema, si vroiam sa aud si parerea voastra ca atunci cand ma duc la mecanic din nou sa nu ma minta in fata.

  Am inlocuit discurile de frana si placute pe fata la masina, marca este ATE si disc si placute, le-am cumparat eu de pe un site specializat cu seria masini sa nu existe incompatibilitate. Am fost vineri dimineata la un service si mi-a schimbat discurile si placutele, am stat langa masina tot timpul asta si nu a pus el alte pise pe sub mana.

  Dupa ce a terminat mi-a zis ca frana o sa aiba o cursa mai lunga si sa franez din timp. Vineri am mers un pic cu ea prin oras vreo 10 km si azi am iesit iar cu ea prin oras sa ma plimb, si dupa nici 5 km au  inceput sa se auda la viteza foarte mica sunete de metal pe metal si vibratie de gripare la frana parca ar fi puse chiar daca pedaua de frana este libera.  Este prima oara cand schimb franele si nu cunosc simtomele dar sunetul este destul de tare si vibratia de metal o simt in masina, daca merg mai tare nu se mai aude probabil de la viteza si zgomotul motorului. L-am sunat pe mecanic, era prima oara cand l-am cunsocut, nu raspunde la telefon si o sa ma duc luni din nou cu ea acolo sa vad ce zice. Este periculos sunetul ala, sa mai merg cu ea sau ii uzez prematur franele daca se aude sunetul asta? Multumesc.

Link spre comentariu

Nu este exclus sa fi uitat vreun suport de etrier slab si de acolo apar vibratiile si zgomotul sesizabil deoarece nu mai sta fix si echidistant fata de disc.

Nu vrei sa precizezi tipul autoturismului dar poate avea si etrierul joc pe tijele de ghidare/culisare.

Link spre comentariu
Vizitator georgel

Modelul este Toyota Corolla 2001 tip E11, cu vechile frane scartaiau de la uzura, dar nici vorba de sunete de gripare de metal. Luni imi iau liber de la munca si sper sa ma rezolve mecanicul care nu mi-a raspuns la telefon, nu mai merg cu ea ca am pus mana pe discuri si simt mici foarte mici santuri pe disc de la placute, de aici trag concluzia ca sunt fake-uri placutele pentru ca discurile le-am gasit la ATE pe site dupa codul de pe cutie si sunt originale, in schimb placutele nu le-am gasit si i-am sunat pe furnizori si mi-au zis telefonic ca sunt luate de la aceelasi furnizor si sunt originale, ma indoiesc si cred ca de acolo este problema, dupa 28 km sa apara santuri fine pe disc de frana mi se pare aberant, clar placutele sunt fake-uri si de aici si problema......

Link spre comentariu

  Daca placutele sunt de acest tip

 

  iar mecanicul este "Dorel",este posibil sa le fi montat invers,adica pe discul de frana sa vina partea metalica;

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări