Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Sunt multe detalii de verificat, cel mai bine iti faci cont pe forumul dedicat modelului. Acolo sunt discutate deja toate problemele caracteristice. Este un avantaj pe care altii nu l-au avut in urma cu 5-10 ani. Eu spre exemplu aveam contul cu un an inainte sa iau masina, m-am dus la fix, stiam ce bube sa caut.

Link spre comentariu

Deci golf 4 1.6 e cel recomantat, cateva sfaturi CE sa verific si sa ma uit multumesc

punctul slab la motorul asta sunt culbutorii,daca nu are tacaneala e ok,alte probleme mai grave nu stiu sa aibe,daca-l iei recomandat ar fi sa-i schimbi tu distributia sa nu mergi pe mana vanzatorului doar daca-ti poate dovedi clar ca a fost schimbata nu cu povesti ca daca se rupe vreuna din curele face varza supape si culbutori,am avut cateva la reparat si cel putin 13 supape strambe.

Link spre comentariu

motorul de 1.4 e un cazan. E prea slab, iar ca si consum nu e ceva sa te dea pe spate.

LEgat de povestile de groaza cu GPL, in mod sigur habar nu aveti habar cum e facuta o instalatie.

Acumularea de gaz in habitaclu sunt povesti. Refularea supra-presiunii e facuta afara, la fel si conductele, ies direct afara.

Uite si tu ce gros e un rezervor de gpl si apoi la unul de benzina de plastic. Sa vad care te salveaza intr-un accident mai nasol!

Plus ca unde ai tu protectie impotriva scurgerilor, la gpl sau benzina?

Ai nspe centre autorizate care lucreaza cu gaz si care iti verifica cand si cat vrei tu instalatia. Nu te pune nimeni sa mergi la nea Gigi in fundu curtii sa o regleze el dupa ureche.

 

Problemele reale sunt la nebunii din trafic, aia te omoara.

Singurul lucru enervant la GPL e tzacanitul injectoarelor. Puterea simtita dinspre motor e aceeasi,

Doar ca o instalatie costa minim 3000lei, iar daca bugetul masinii e de 1000E, si circuli putin cu ea, n-o scoti ever.

Ca sa merite sa pui GPL trebuie sa ai in plan sa faci cel putin 60mii km cu masina, ca sa ai cat de cat un castig.

IAr cu 1000E nu faci 60mii decat dupoa ce bagi in ea alta mie de euro.

Link spre comentariu

nu te mai agita atata @florinelll, daca vrei economie din toate punctele de vedere,dieselul este cel mai econom,vorbesc in cunostiinta de cauza,peste 1 200 00 km la volan aproximativ 12 000 km pe luna,una masina diesel,una masina benzina,tatal meu LOGAN.benzina+gaz,consum enorm cand il fugaresc eu si nici nu merge,deci?

Vad ca esti foarte confuz ,deci ai permis de 10luni ,sa inteleg ca esti inca mamaligar si dai lectii

Cand fugaresti Loganul el nici nu merge :rade:

AAAAAAAAAAAA tu esti ala cu passatul de 1,9 L care consuma 5% sa il omori si nu trece de 5 :56

Mai "copilu" dupa 28 de ani de soferie iti dau lectii gratis

Dieselul consuma cu 1 L/% mai putin decat motorul otto ,cine spune altceva este nestiutor rau intentionat sau se lauda 

Cum ar fi posibil ca un benzinar de 2L sa consume 10% iar un diesel 2L numai 5%,probabil in mintea tulbure a unora

Editat de florinellll
Link spre comentariu

Buna ziua! Am un audi A6 allroud din 2002 motor 2.5AKE la care diadnoza nu comunica cu nici un calculator si nu porneste.Aleatoriu comunica cu toate calculatoarele si porneste,si sta pornita intre 1 si 5 minute dupa care se opreste singura ne mai comunicand cu nici un calculator.masina a ramas la km 87 bucuresti pitesti exista vreo posibilitate sa plec cu ea de aici pe roti?

Link spre comentariu

Este posibil ca masina sa fi fost inundata ? Conectoarele senzorilor trebuiesc curatate de oxid, eventual ECU si centrala electrica (daca are) sa aiba contacte reci pe placa. Mai bine o urcati pe platforma, chiar daca porneste se poate opri intr-o depasire ...

Editat de mitea66
Link spre comentariu

Ori vreo lipitura rece cum s-a mai spus, ori vreun fir partial intrerupt (ros de veverite fara coada).

Cu masina pe roti cam dificil/riscant, avand in vedere traficul aglomerat si participantii "deosebit de toleranti" din  Bucuresti si zonele invecinate.

Defectul asta de genul "acum merge, acum nu mai merge" este destul de dificil de reparat...ai impresia ca ai gasit cauza si dupa 5 minute face iar figura...

Calea de urmat cea mai sigura ar fi platforma>>service.

In mijlocul drumului ar merge doar o verificare a sigurantelor, eventual legaturile firelor din spatele tabloului de sigurante.

Daca va indreptati spre Pitesti mai aveti o sansa (fiind traficul mei liber) se poate incerca o pornire (este posibil sa porneasca fiind pe toane) si apoi usurel, cu avariile, si atentie sporita pana la cel mai apropiat service.

Editat de marius75
Link spre comentariu

Vad ca esti foarte confuz ,deci ai permis de 10luni ,sa inteleg ca esti inca mamaligar si dai lectii

Cand fugaresti Loganul el nici nu merge :rade:

AAAAAAAAAAAA tu esti ala cu passatul de 1,9 L care consuma 5% sa il omori si nu trece de 5 :56

Mai "copilu" dupa 28 de ani de soferie iti dau lectii gratis

Dieselul consuma cu 1 L/% mai putin decat motorul otto ,cine spune altceva este nestiutor rau intentionat sau se lauda 

Cum ar fi posibil ca un benzinar de 2L sa consume 10% iar un diesel 2L numai 5%,probabil in mintea tulbure a unora

deci sa ne-telegem permis am de vreo 22 de ani si de atunci lucrez sofer profesionist si sub ADR daca stii ce e asta, banuiesc ca nu istetule, spuneam UN MILION SI VREO DOUA SUTE DE MII KM si daca esti foarte curios (masina benzina AUDI A4 2.0 benzina consum 12% mai mult in oras si LT 35 2.8 TDI consum 10% tot la fel,si mamaligar cred ca esti tu ca daca-ti dau volanul la cisterna se poate sa nu te vad chiar bine. Chiar lucrez de  vreo 15 ani pe cisterna si am mai vazut isteti ca tine pana i-am pus la volan........ aici toti stiti multe.

Link spre comentariu

Sa fim seriosi... socrul meu a condus tractor cu doua remorci!

Sa vad cum bagati asa ceva cu spatele intr-o curte!

In alta ordine de idei, eu sunt adeptul bezinarelor mai ales in cazul achizitionarii de auto sh.

Acum sunt curios si eu sa aflu care este diferenta de consum dintre motoare pe benzina si cele pe motorina, bineinteles de puteri si generatii apropiate.

De exemplu motorul de 1,5 dci/75 cp si motorul 1,4 benzina/75 cp de pe Logan.

Link spre comentariu

Hai ca raspund eu insa 1,6 Logan ca ala`l am eu si un Logan MCV 1,5Dci/ 90Cp al unui amic.

Eu daca merg pina`n 90Kmh si destul de putin in oras ies cu 6l/100Km.

Cunostiinta mea merge cam cu 4-4,3 l/100Km cam in aceleasi conditii.

Deci economia ar fi cam 1,5-2l/100Km in functie de cum mergi.

 

Grig

Link spre comentariu

Hai ca raspund eu insa 1,6 Logan ca ala`l am eu si un Logan MCV 1,5Dci/ 90Cp al unui amic.

Eu daca merg pina`n 90Kmh si destul de putin in oras ies cu 6l/100Km.

Cunostiinta mea merge cam cu 4-4,3 l/100Km cam in aceleasi conditii.

Deci economia ar fi cam 1,5-2l/100Km in functie de cum mergi.

 

Grig

ai omis sa-i mai spui si care este diferenta de cuplu intre ele

Link spre comentariu

Daca stii sa folosesti cutia de viteze benzinarul e mai vioi decit dieselul.

 

 

Grig

 

P.S. Daca`i raspunzi postului anterior nu are rost citarea, ocupa spatiu degeaba .

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Pentru cine face naveta sa zicem 60-70km (sau mai mult) zilnic e clar mai indicat diesel, insa prin oras cred ca e mai indicata benzinara (se incalzeste mai repede, e mai fusneata la plecarea de pe loc fata de aceeasi capacitate pe diesel). Sub 10.000km pe an diferenta de pret intre benzina si motorina (pentru aceeasi capacitate a motorului) este acoperita de schimburile mai dese de ulei/filtre si sa nu uitam filtrul de motorina care e destul de scump si trebuie schimbat si ala de fiecare data, iar filtrul de benzina merge si 100k km.

Editat de marius75
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări