Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

va salut,de curand sunt posesorul unui Ford Focus2, 1,6tdci,90 ps, din 2006! masina merge brici,am insa o intrebare: exista un deficient de fabricatie,o sita, prin care trece lichidul de lubrifiere al turbinei. am inteles ca ea ar fi in mare parte vinovata de colapsul sistemului turbo. as vrea sa o curat preventiv,insa nu stiu unde se afla! un ajutor de la d voastra,multumesc! p.s. asa consum mic n am avut la nici o masina pana acum, undeva la 5, 5 si ceva mixt!!!

Editat de cristi71
Link spre comentariu

  Daca analizezi dpdv economic, motorul pe benzina este mai ieftin de intretinut. Dieselul avand randamentul crescut are consumul mai mic si asfel se compenseaza intretinerea mai scumpa cu economia de carburant. Daca stii ca pe viitor nu ai sa faci multi km nu-i rentabil dieselul.

  Daca analizezi confortul, intra in discutie multi factori si modele de masini, iar noi astia care ne dam cu parerea nu te cunoastem si nu stim ce ti-ai dori de la o masina, astfel putem gresi in sfaturile noastre. Cel mai bine este sa mergi minim 50 km cu mai multe modele ca sa-ti faci o idee de ce ti-ar place. Spun ca daca iei o masina doar gandidu-te  la economie iti va parea rau mai tarziu (si asta destul de devreme) . Asa ca-ti doresc succes in alegere, dar sa ai grija, o masina care se da in 1500 poate fi un cazan in care bagi multi bani.

Link spre comentariu

Asta cu dieselul economic este folclor urban

Incercati sa discutati cu patronii de taxi sa vedeti cam cum stau lucrurile 

In acest moment GPL este cu adevarat economic

Link spre comentariu

Asta cu dieselul economic este folclor urban

Incercati sa discutati cu patronii de taxi sa vedeti cam cum stau lucrurile 

In acest moment GPL este cu adevarat economic

 

Daca isi dorea colegul sa-si ia masina pentru taximetrie ne spunea si il sfatuiam din start sa ia una cu GPL. Ca doar vedem zilnic pe strazi cazane pe roti, adevarate bombe umblatoare. Nu spun ca instalatiile gpl sunt periculoase, dar am vazut instalatii pe mana unor oameni iresponsabili pentru care profitul imediat era primordial. Siguranta ? Ce-i aia ? Citeam un articol, cum ca butelia  gpl este mult mai sigura si rezistenta decat un rezervor de benzina. Da, asa este, dar nu butelia face explozie ci gazul acumulat in habitaclu. Si nu la masinile intretinute, ci la cazanele amintite. Personal as propune ca masinile cu GPL sa poarte insemne speciale, tocmai ca persoanele care nu doresc sa-si asume riscuri cu asemenea masini sa nu urce din start.

  Nu trebuie sa ne zica noua patronii de taxi care motor este economic. Stim deja ca dieselul este economic, chiar asa in conditiile in care motorina este mai scumpa decat benzina. Si GPL daca pui, pe diesel va consuma vizibil mai putin dacat un otto de aceeasi capacitate.

O sa incerc sa mai strang ceva si IAU un golf 4 1.4 din 2002 CE parerea aveti de motorizarea asta?

Bun Golfu, poate-l gasesti variant, macar este bun de carat,  motorizarea nefiind una sportiva, tabla este o minune a calitatii germane, mai cauta  Golf 1,6. E motorul de pe Audi la pret de Golf.

Editat de mitea66
Link spre comentariu

O sa incerc sa mai strang ceva si IAU un golf 4 1.4 din 2002 CE parerea aveti de motorizarea asta?

1,4 16v cel mai nefiabil motor de la wv,nu sfatuiesc pe nimeni,daca vrei pot sustine cu argumente clare afirmatia ca stiu f bine ce probleme fac.

Link spre comentariu
Vizitator edytzu

Nu am tras de fire,numai de corpul mufei.și se mișca destul de ușor sus-jos.Între timp,am văzut ca îmi picura motorină pe la senzorul de presiune al rampei ceea ce până acum nu se întâmpla.Totul pleacă cumva de la regulatorul de presiune al pompei de injecție?să dea mai multă motorină decât trebuie și să scape pe la senzorul de presiune al rampei?și din cauza aste e și problemă cu ralantiul?Altfel mașina pornește la sfert,trage foarte bine și nu are alte probleme în afară de ralantiul mai mic la pornire(din când în când,nu permanent!) pt 3-4sec ca apoi sa-si revină și mai nou,picuratul pe lângă senzorul de presiune al rampei.Ce mă sfătuiți să fac?Cu respect,Edy.

va salut,domnule gabi.

revin dupa ce am schimbat regulatorul de presiune...degeaba,desi parea ca de acolo e problema cu ralantiul mai mic la pornire pt 3-4sec ca apoi sa-si revină!

acum banuiesc pompa de injectie,desi la tester nu apare nimic

am mai observat ceva:cand se manifesta problema cu ralantiul(nu mereu ci din cand in cand),la pornire da un mic nor de fum cam albastrui.nu am observat sa manance ulei de la ultimul schimb.

ce ma sfatuiti?o zi buna!

Link spre comentariu

Daca isi dorea colegul sa-si ia masina pentru taximetrie ne spunea si il sfatuiam din start sa ia una cu GPL. Ca doar vedem zilnic pe strazi cazane pe roti, adevarate bombe umblatoare. Nu spun ca instalatiile gpl sunt periculoase, dar am vazut instalatii pe mana unor oameni iresponsabili pentru care profitul imediat era primordial. Siguranta ? Ce-i aia ? Citeam un articol, cum ca butelia  gpl este mult mai sigura si rezistenta decat un rezervor de benzina. Da, asa este, dar nu butelia face explozie ci gazul acumulat in habitaclu. Si nu la masinile intretinute, ci la cazanele amintite. Personal as propune ca masinile cu GPL sa poarte insemne speciale, tocmai ca persoanele care nu doresc sa-si asume riscuri cu asemenea masini sa nu urce din start.

  Nu trebuie sa ne zica noua patronii de taxi care motor este economic. Stim deja ca dieselul este economic, chiar asa in conditiile in care motorina este mai scumpa decat benzina. Si GPL daca pui, pe diesel va consuma vizibil mai putin dacat un otto de aceeasi capacitate.

Bun Golfu, poate-l gasesti variant, macar este bun de carat,  motorizarea nefiind una sportiva, tabla este o minune a calitatii germane, mai cauta  Golf 1,6. E motorul de pe Audi la pret de Golf.

Stai de vorba cu unul (adica eu) care face 3500----4000 km/luna pe gpl,daca vrei lectii despre gpl te ajut

Ce masina ai prietene ,daca ai

Cati km faci pe luna

Gpl pe diesel!!!!!!!!!!!!!!!

Poate daca vrei sa te joci sau nu ai ce face cu banii

Editat de florinellll
Link spre comentariu

Esti pe alaturi de subiect, colegul a cerut o parere despre benzină versus diesel, tot ii tragi cu GPL-ul ala, de i-am facut varza topicul D-lui Bibanu. Sper sa ne ierte ...

Link spre comentariu

Stai de vorba cu unul (adica eu) care face 3500----4000 km/luna pe gpl,daca vrei lectii despre gpl te ajut

Ce masina ai prietene ,daca ai

Cati km faci pe luna

Gpl pe diesel!!!!!!!!!!!!!!!

Poate daca vrei sa te joci sau nu ai ce face cu banii

nu te mai agita atata @florinelll, daca vrei economie din toate punctele de vedere,dieselul este cel mai econom,vorbesc in cunostiinta de cauza,peste 1 200 00 km la volan aproximativ 12 000 km pe luna,una masina diesel,una masina benzina,tatal meu LOGAN.benzina+gaz,consum enorm cand il fugaresc eu si nici nu merge,deci?

Link spre comentariu

Esti pe alaturi de subiect, colegul a cerut o parere despre benzină versus diesel, tot ii tragi cu GPL-ul ala, de i-am facut varza topicul D-lui Bibanu. Sper sa ne ierte ...

 

Pe topic-ul acesta nu sunt restrictii si puteti face abatere de la subiect fara probleme pentru ca aici se trateaza mecanica la modul general,nu este un topic destinat unui anumit subiect.

 

Important este sa nu va injurati...  :rade:

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări