bibanu47 Postat Februarie 21, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2016 Ai schimbat totul dar despre pompa de benzina din rezervor nu pomenesti absolut nimic in conditiile in care este de mare importanta. Cand flansa elastica este rupta are ralantiul oscilant sau nu-l tine deloc dar de pornit trebuie sa porneasca. As vrea sa mai stiu daca ai verificat distributia sa nu fie sarita vreun dinte . Link spre comentariu
aliusa Postat Februarie 21, 2016 Partajează Postat Februarie 21, 2016 da distributia a verificato meseriasul care se ocupa de dezmembrari pompa nu am chimbato dar am verificat si vine benzina am fost nevoit sa cumpar alta masina asa ca am luat un fiat doblo,oricum aveam nevoie pentru munca de carat sculele dar as vrea sa fac si golful sa aiba cu ce circula sotia ca vad ca a pus stapanire pe fiatul meu Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 21, 2016 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2016 Am inteles,nu te mai intreb nimic... Daca te-ai dus la dezmembrari sa repari masina imi este foarte clar mai ales ca imi spui cu atata lejeritate "ca vine benzina". Pai o veni benzina dar cata vine???deschide injectorul???o pulverizeaza???nu cumva curge pe langa el si formeaza prag de benzina????? Link spre comentariu
aliusa Postat Februarie 21, 2016 Partajează Postat Februarie 21, 2016 din cate imi amintesc m-ai intrebat daca am schimbat pompa de benzina,nu am schimbato de verificat am verificat la furtunul care intra in carburator si am vazut ca vine benzina,nu la injector,iar in primul post cand am spus ca e posibil sa fie carburatorul la injectorul din el ma refeream doar ca nu stiu daca e injectorul sau e calculatorul ca practic acesta din urma ii da comanda,am postat aica crezand ca s-a mai intalnit careva cu problema asta si poate rezolv fara sa le schimb pe amandoua. in ceea ce priveste faptul ca am duso la dezmembrari si nu la service ideea e ca la o masina din 94 a carei valoare este de 600-700 euro si avand in vedere ca recent am schimbat ambreajul care m-a costat cu manopera 550 roni si am mai dat si pe piesele la dezmembrari vreo 500 roni nu cred ca se merita sa o duc in service. sper ca cu ajutorul vostru celor mai cu xp sa reusesc sa o fac sa tina macar inca 1 an cat mai am itp dupa o dezmembrez si o vand la bucati,in servis oricum nu merita sa o duc sa mai dau 2-300 roni numa ca se uita la ea ca asa ajung la valoarea ei si nu cred ca are rost. deci pana la urma ce sa-i mai scimb???? multumesc Link spre comentariu
ovy83 Postat Februarie 23, 2016 Partajează Postat Februarie 23, 2016 da...o diagnoza s-a facut la masina asta?in primul rand daca s-a umblat la corpul injector,trebuie reglat cu VAG-com-ul. cum a precizat si d-nul Bibanu...nu de la dezmenbrari se fac masini. filtrul de benzina,daca este imbacsit ,cat de putin,influenteaza debitul de benzina,nu deschide corect acea valva din corp injector.idem si cu pompa de benzina. injectorul il poti verifica cu o baterie de 9v. se aude un clic.asta se verifica numai daca este functional electric nu si ca debit. foarte pretentioase sunt la capacul de delco.si delco-ul tot cu vag-com se regleaza,adica avansul. golf 3 are avans electronic si mecanic. Link spre comentariu
Sharky Postat Martie 2, 2016 Partajează Postat Martie 2, 2016 Va salut. In urma cu o luna de zile am cumparat un autoturism Honda Civic din 2008, motor 1.8l aspirat, cutie de transmisie automata, masina are acum 19.500Km si am achizitionat-o la 18.000Km reali. La achizitionare am schimbat toate filtrele + ulei motor. La varsta/Km masinii, credteti ca ar trebui schimbat uleiul din cutia de viteze? La reprezentanta, cand am schimbat filtrele+uleiul, tipul care a preluat masina m-a informat ca nu trebuie schimbat uleiul din cutie avand Km putini, in ciuda timpului trecut. Credeti ca este corect? M-am uitat la nivel pe joja, uleiul este foarte curat. La fel m-am gandit la lichidul de frana, ar trebui schimbat? Multumesc anticipat. cum mai merge honda, de cand ai luat-o? Ceva probleme sau merge ceas? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 9, 2016 Autor Partajează Postat Martie 9, 2016 Cred ca mai bine ii dai un MP decat sa astepti sa iti raspunda aici pentru ca nu se stie daca va mai intra pana in momentul in care va avea din nou ceva neclaritati. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Martie 9, 2016 Partajează Postat Martie 9, 2016 Cred ca mai bine ii dai un MP decat sa astepti sa iti raspunda aici pentru ca nu se stie daca va mai intra pana in momentul in care va avea din nou ceva neclaritati. Ce multa dreptate aii....... Link spre comentariu
efti Postat Martie 12, 2016 Partajează Postat Martie 12, 2016 buna seara , vreau sa cumpar o masina imi puteti da cateva sfaturi va rog in legatura cu ce sa aleh intre golf 4 1.4 sau audi a4 din 98 motor 1.6, ar mai fi o varianta opel vectra b 1.8 dar din ce am inteles opelul ar avea ceva problemela motor . astept sfaturile dumneavoastra Link spre comentariu
ptraian2 Postat Martie 12, 2016 Partajează Postat Martie 12, 2016 Iti recomand sa tarezi injectoarele si apoi mai discutam. Imi amintesc de un coleg de munca impreuna cu care lucram la ACR in 1983 si avea un Trabant ale caror tobe sunau leit cu BMW-ul din videoclip buna din nou domnule "bibanu47" tocmai ce am refacut acel injector care curgea si parca porneste ceva mai rapid dar nu cu mult dupa aceasta "schimbare" am observat ca porneste mai rapid la rece decat la cald iar tocmai astazi mi-a spus cineva ca poate sa fie problema capul hidraulic de la pompa de injectie si mi-a spus ca dupa ce este cald motorul sa incerc sa torn apa rece pe pompa de injectie am incercat si spre surprinderea mea a pornit mult mai repede aprox ca o pornire normala acum daca ati putea sa imi spuneti ce fenomen se petrece acolo si ce ar trebui schimbat acum nu vreu sa umblu cu flaconul de apa in masina pentru a nu stoarce bateria Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 12, 2016 Autor Partajează Postat Martie 12, 2016 Are dreptate,este uzat capul hidraulic si pierde presiune de motorina iar atunci cand torni apa rece se micsoreaza tolerantele si scapa presiune mai putina. Eu nu am de unde sa stiu de ce bani dispui,majoritatea cumpara pompa cu totul de la dezmembrari deoarece un cap hidraulic nou este extrem de scump. buna seara , vreau sa cumpar o masina imi puteti da cateva sfaturi va rog in legatura cu ce sa aleh intre golf 4 1.4 sau audi a4 din 98 motor 1.6, ar mai fi o varianta opel vectra b 1.8 dar din ce am inteles opelul ar avea ceva problemela motor . astept sfaturile dumneavoastra Audi... Link spre comentariu
ptraian2 Postat Martie 12, 2016 Partajează Postat Martie 12, 2016 si daca il las asa o perioada de timp va putea afecta ceva intr-un sens mai grav inafara de baterie si electromotor ? Link spre comentariu
efti Postat Martie 12, 2016 Partajează Postat Martie 12, 2016 dintre cele 3 care e mai fiabil si la intretinere mai ieftin bine si un consum mai mic? opelul am inteles ca nu sta la relanti si da rateuri pe toba cod motor c18xel multumesc Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 12, 2016 Autor Partajează Postat Martie 12, 2016 Cand am scris Audi am luat totul in calcul. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Martie 13, 2016 Partajează Postat Martie 13, 2016 buna seara , vreau sa cumpar o masina imi puteti da cateva sfaturi va rog in legatura cu ce sa aleh intre golf 4 1.4 sau audi a4 din 98 motor 1.6, ar mai fi o varianta opel vectra b 1.8 dar din ce am inteles opelul ar avea ceva problemela motor . astept sfaturile dumneavoastra audi cu certitudine si daca vrei si argumente o sa le ai. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum