bibanu47 Postat Decembrie 12, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 12, 2012 Salut,Esti bine venit oricand si iti fac urmatoarea recomandare,seara trage masina la un loc intunecos,porneste motorul,trage capota si priveste fisele de buji si bobina de inductie daca se vede ca ar fura curent pe undeva dupa care demonteaza bujii si veci ca electrodul sa fie reglat la 1,3 mm.Daca pana aici totul este in regula trage mufa de la motorasul pas cu pas si in acest moment motorul trebuie sa se opreasca.Mai trebuie verificat sa nu cumva sa aiba racordurile crapate sau sacapate de sub galeria de admisie unde are supapa unisens.Nu este exclus sa fie si doar o simpla problema de alimentare pentru ca la o cisterna de benzina fura baiatii cateva canistre si completeaza cu apa ca nu se vede mai ales pe criza asta. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 12, 2012 Partajează Postat Decembrie 12, 2012 Bibane, permite-mi o recomandare.Fa rost de o camera mai buna. E pacat sa filmezi cu ce filmezi acum. Se intelege tare greu ce e acolo, iar legat de culori abia ca se vede ceva. Filmuletele sunt utile, dar calitatea lasa de dorit. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Decembrie 13, 2012 Partajează Postat Decembrie 13, 2012 Buna ziua, am un Fiat Punto din 97' in 2 usi motor 1.1 si de cand sa lasat frigul am realizat ca nu baga caldura suficienta in habitaclu. Deci de bagat baga, dar nu suficient. Nu are AC sau altceva. Bordul nu este cu indicator de apa. Asta vara pornea termocupla doar cand era foarte cald afara si eram in trafic bara la bara. Lichid de racire are, instalatia e aerisita. Astazi am dat jos termostatul, l-am bagat in apa si am facut proba. El deschide, dar de inchis nu se inchide perfect etans. Intre garnitura de sub arcul termostatului si carcasa termostatului ramane un loc pe margine vizibil daca ma uit prin el daca ma intelegeti. Nu inchide etans. Sa fie oare asta problema? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 13, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 13, 2012 Salut, Problema este ca eu repar toata gama de autoturisme si nefiind mecanic numai de o anumita marca nu le pot retine pe toate ce fel de termostate au si mi ales ca motor de 1.1 nu am lucrat ci 1.6 i-20i-1.7D-1.9D-2.5D deci majoritatea motoarelor mari din gama Fiat dar daca si la tine termostatul este montat tot in corp din acela cu multe stuturi amplasat in spatele chiulasei din cauza aceea ai probleme cu temperatura in habitaclu si oricum chiar daca nu este montat acolo tot termostatul este de vina deoarece daca ramane catusi de putin deschis permite lichidului sa ajunga in radiator unde este racit chiar prin simpla circulatie fara a cupla electroventilatorul fiindca asta este rolul termostatului de a tine circuitul inchis pana la o anumita temperatura si iti mai spun ceva,cu ani in urma tot asa ca tine probam si eu in ibric si fiert pe aragaz dar poti lua plasa deoarece daca este decalibrat termic el deschide dar depinde la ce temperatura si de aceea trebuie fiert cu termometruin ibric. Va rog frumos ca atunci cand mai intrebati ceva postati si voi o poza cu piesa respectiva deoarece se poate rezolva mult mai repede problema si nu se mai fac nici confuzii. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Decembrie 14, 2012 Partajează Postat Decembrie 14, 2012 Multumesc frumos pentru promptitudine. Am cumparat unul nou, care nu a fost foarte scump (5o ron). In decursul zilei de astazi il voi monta. Momentan nu ma tine inima deoarece aici la Petrosani sunt -19 grade la aceasta ora si imi ingheata ovarele Va voi comunica ce am realizat de indata ce il voi schimba si voi aerisi instalatia. Multa stima si respect. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Decembrie 14, 2012 Partajează Postat Decembrie 14, 2012 Am rezolvat cu termostatul. Toata treaba a durat 35 de minute. In sfarsit am caldura in masina. 50 termostatul si inca 10 lei antigelul. Chiar nu merita sa te duci pe la vreun service pentru asa ceva. Tot ceea ce iti trebuie este o cheie de 10 si o surubelnita pentru colier si gata. Sarbatori fericite. Link spre comentariu
Dr.L Postat Decembrie 14, 2012 Partajează Postat Decembrie 14, 2012 Felicitari pt reusita!Acum o sa ai si un consum decent la masina (daca e motorul rece, consuma mai mult!)Pt vreme d-asta, cel mai simplu e sa lucrezi intr-o parcare subetrana (de la vre-un super/hipermarket), daca ai prin zona Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 21, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Bibane, permite-mi o recomandare.Fa rost de o camera mai buna. E pacat sa filmezi cu ce filmezi acum. Se intelege tare greu ce e acolo, iar legat de culori abia ca se vede ceva. Filmuletele sunt utile, dar calitatea lasa de dorit.Salut,Nu vreau sa ma disculp dar am facut o mare prostie deoarece atunci cand am postat fisierele pe you tube,exista acolo o optiune care te intreaba daca vrei sa corectezi calitate fisierelor video si eu increzator ca face mare minune am activat-o si deabia la cateva zile am vazut ca de fapt se vad de 4 ori mai prost decat ceea ce postasem iar pe cele originale le sterg imediat dupa postare deoarece nu mai am unde sa le stochez.Aceeasi greseala fac si cu tel,il curat seara de seara si de multe ori am regretat dupa niste nr. de tel. care ma sunasera. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 21, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Segmentarea motorului de Ford Focus 1.6 16V - Urme de supape in capatul pistonului Segmentarea motorului de Ford Focus 1.6 16V - Curatarea setului motor Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 24, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2012 Dragi colegi, Va doresc multa sanatate si sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Craciun fericit. Link spre comentariu
Vizitator virusz Postat Decembrie 27, 2012 Partajează Postat Decembrie 27, 2012 Toata stima, la fel si familiei si prietenilor dumneavoastra. Link spre comentariu
siti Postat Decembrie 27, 2012 Partajează Postat Decembrie 27, 2012 va salut,am un FF1 2001,de un timp se aude un huruit pe spate,nu imi dau seama pe ce parte dar banuiesc ca sunt rulmentii,daca puteti sa imi spuneti ce marca de rulmenti ar fi buna si cum se schimba.MULTUMESC SI SARBATORI FERICITE! Link spre comentariu
cristi71 Postat Decembrie 27, 2012 Partajează Postat Decembrie 27, 2012 la mine s a descoperit problema. esapament infundat(catalizator). masina s a comportat din ce in ce mai rau,ajungand sa numai porneasca. am desfacut piulitele care fixeaza esapamentul in fata,cum a dat de aer a inceput sa toarca...urmeaza sa caut un catalizator. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 27, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 27, 2012 Salut,De ce nu mergi la un tinichigiu auto sa ti-l opereze in partea de jos,efectiv se practica o ferestra in el cu un flex si dupa curatare se coase la loc acelasi capac cu ajutorul sudurii.Totusi ca sa fie asa de infundat imi dau seamna cat ulei mananca motorul sau nu este exclus sa fi fost reparat. Link spre comentariu
cristi71 Postat Decembrie 27, 2012 Partajează Postat Decembrie 27, 2012 ulei nu mananca gram. catalizatorul e spart ca se aude zanganit dedesubt.varianta cu,curatatul nu o pot lua in calcul intrucat urmeaza sa o inscriu pe BG sau RO( in functie de taxa auto,daca se scoate sau nu). momentan sunt pe nr de zoll Germania. deci trebuie cumva musai schimbat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum