Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Da se caleaza cu surub de 6 dar daca invarti cu o cheie de 22 de piulita pompei cu suruburile slabite de da aproape 1 cm stanga-dreapta.Pe mine acest reglaj ma intereseaza.Scule de blocare arbore cotit si ax cu came se poate confectiona si astea le am. pe mine acest reglaj ma intereseaza .

daca-i bagi cala la pompa nu mai ai cum sa o misti ca se caleaza flansa de pe aul conic al pompei cu corpul,

ok.

e motorul de 2800cm.

 daca ai sistem cu cititor de cheie se poate sa fie o problema in el,este montat peste electovalva de oprire deasupra de capul hidraulic la pompa si nu mai intrerupe curentul,incearca sa decuplezi mufa cu 4 sau 5 pini si vezi ce face,se opreste sau nu?

Link spre comentariu

da asa este aveti dreptate.Vad ca santeti documentat bine,Si cum ai pot da avans sau lua din avans,dau un dinte in fata sau in spate la cureaua dedistributie?

eeeeeeeeeeee,aici problema,avannsul se face din electronica de pe pompa trebuie sa fie acelasi cod de pompa da altfel nu se-ntelege cu ecu motor,la curea nu ai nici o treaba ca este doar la axa cu came(calat arbore sub axul de la alternator  si axa cu came in spate s-ii ok suporta sa stii 3,4 grade fata sau spate dar nu are legatura cu avansul.

Link spre comentariu

nu este nici un reglaj doar spuneam ca si daca nu este calat axul cu came chiar la mm. nu se-ntampla nimic deosebit,dupa codurile de erori ce le-ai spus din AUTODATA spune ca e ceva problema la electronica de pe pompa sau senzorul de la arborele cotit. avansul de acolo se face si nu manual ca la motoarele mai vechi.

Link spre comentariu
Vizitator valentin valy

daca-i bagi cala la pompa nu mai ai cum sa o misti ca se caleaza flansa de pe aul conic al pompei cu corpul,

 daca ai sistem cu cititor de cheie se poate sa fie o problema in el,este montat peste electovalva de oprire deasupra de capul hidraulic la pompa si nu mai intrerupe curentul,incearca sa decuplezi mufa cu 4 sau 5 pini si vezi ce face,se opreste sau nu?

la pompa de injectie are un fir..care cred ca e legat la acea electrovalva..  am scos firul si tot nu se opreste.

sa fie blocata electrovalva aceea ?

cineva mi-a recomandat sa scot si o siguranta ...are un cerc cu un X in centru..si tot nimic..

Link spre comentariu

la pompa de injectie are un fir..care cred ca e legat la acea electrovalva..  am scos firul si tot nu se opreste.

sa fie blocata electrovalva aceea ?

cineva mi-a recomandat sa scot si o siguranta ...are un cerc cu un X in centru..si tot nimic..

nu neaparat blocata e posibil sa fie fisurat cauciucul de pe miez sau uzat,arcul din interiorul miezului rupt,si din acea cauza nu se opreste ca nu-i inchide motorina,ia o cheie fixa de 24 si desfa electrovalva si atunci vezi ce-i acolo.Este singurul motiv de a nu se opri,poti sa-i scoti toate sigurantele .

Link spre comentariu
Vizitator valentin valy

nu neaparat blocata e posibil sa fie fisurat cauciucul de pe miez sau uzat,arcul din interiorul miezului rupt,si din acea cauza nu se opreste ca nu-i inchide motorina,ia o cheie fixa de 24 si desfa electrovalva si atunci vezi ce-i acolo.Este singurul motiv de a nu se opri,poti sa-i scoti toate sigurantele .

asa am sa fac.

revin cu ce gasesc acolo.

multumesc mult pt sfaturi

Link spre comentariu

Iarasi am o nelamurire.Pentru ce cele 4 suruburi cu cap torx care vin prinse prin pineonul de distributie si vin in flansa din capul pompei de injectie are acel joc de jumate de cm stanga- dreapta in pineon.De ce nu le-au facut fixe.Nu cumva sant pentru avansul static al pompei.Aici am eu nelamuriri.Si apropo nu cumva senzorul rotatie arbore cotit e cel de pe pompa de injectie ca nu am gasi ca acest tip de motor sa aibe asa ceva.Are senzor pe volanta pentru viteza masinii adica km/h

Link spre comentariu

Iarasi am o nelamurire.Pentru ce cele 4 suruburi cu cap torx care vin prinse prin pineonul de distributie si vin in flansa din capul pompei de injectie are acel joc de jumate de cm stanga- dreapta in pineon.De ce nu le-au facut fixe.Nu cumva sant pentru avansul static al pompei.Aici am eu nelamuriri.Si apropo nu cumva senzorul rotatie arbore cotit e cel de pe pompa de injectie ca nu am gasi ca acest tip de motor sa aibe asa ceva.Are senzor pe volanta pentru viteza masinii adica km/h

nu-nteleg cum ajungi tu la cele 4 suruburi sa-i dai sau sa-i iei avans cu toata satra montata hai sa nu aberam,senzorul de pe volanta se numeste senzor turatie arbore cotit si nu are legatura cu viteza de deplasare a masinii.

pt mai multe lamuriri la nr de tel 0722989448 sau 0741288394 si ne lamurim mai usor.

Link spre comentariu
Vizitator valentin valy

asa am sa fac.

revin cu ce gasesc acolo.

multumesc mult pt sfaturi

se pare ca nu e de mine.. nu este loc de cheie fixa...tubulara nici atata..foarte aiurea pozitia.

un mecanic mi-a zis ca ii ia cateva ore..probabil sa scoata pompa de injectie.

risc sa stric grupul daca o mai opresc in viteza o vreme?

ms

Link spre comentariu

se pare ca nu e de mine.. nu este loc de cheie fixa...tubulara nici atata..foarte aiurea pozitia.

un mecanic mi-a zis ca ii ia cateva ore..probabil sa scoata pompa de injectie.

risc sa stric grupul daca o mai opresc in viteza o vreme?

ms

Salut! Sfat ne oficial desfa cu o daltita,stiu ca e inghesuiala acolo,dar nu lasa acel mecanic istet sa o  dea jos ca are 3 piulite pe blocul pompa de ulei si e posibil sa vorbeasca singur la piulita dinspre bloc si urmeaza discoteca la pus innapoi si poate pe banii tai,eu personal la un DUCATO,m-am chinuit vreo ora sa pun pompa la loc si-i mai usor ca la IVECO dpdv. al spatiului.

Link spre comentariu

Se demonteaza tamponul frontal al motorului si vasul de expansiune dupa care se ridica motorul cu un cric hidraulic si apoi se lucreaza boiereste.

Cand demontezi o fulie care are reglaje,indiferent de la ce ar fi, cauti la montare sa o pui exact pe vechile amprente care nu au cum sa se stearga.

Link spre comentariu

buna domnule "bibanu47"

va deranjez cu o intrebare !

la un bmw 325tds care ar putea fi hiba de porneste cam greut adica porneste lafel ca cel din videoclipul acesta doar ca nu scote fum in halul acela mai scoate cteodata un fum alb cand il pornesc dupa i trece , este cand porneste rapid mai rar desigur dar este cand porneste si mai greu decat ca cel din videoclip mentionez ca se comporta lafel indiferent de starea motorului rece sau cald

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări