Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Vizitator edytzu

Eu pot sa-mi dau cu parerea ca ar fi injector dar la tipul asta de defectiuni nu poti merge pe ghicite pentru ca altfel nu s-ar mai fi inventat diagnoza.

Eu sunt mecanic,stiu sa montez segmenti,sa repar cutii de viteze si etc,va repet asta mereu....

Motorul este TDCI deci injectoarele sunt electrice...

se pare ca e mufa de alimentare a regulatorului de presiune al pompei de injectie.se misca usor si odata ce il pun pe pozitie masina porneste din prima la ralanti-ul normal.

cred ca de la trepidatiile motorului se trage.

ce parere aveti?ati mai auzit de asa ceva.

va salut!

Link spre comentariu
Vizitator edytzu

Nu am tras de fire,numai de corpul mufei.și se mișca destul de ușor sus-jos.Între timp,am văzut ca îmi picura motorină pe la senzorul de presiune al rampei ceea ce până acum nu se întâmpla.Totul pleacă cumva de la regulatorul de presiune al pompei de injecție?să dea mai multă motorină decât trebuie și să scape pe la senzorul de presiune al rampei?și din cauza aste e și problemă cu ralantiul?Altfel mașina pornește la sfert,trage foarte bine și nu are alte probleme în afară de ralantiul mai mic la pornire(din când în când,nu permanent!) pt 3-4sec ca apoi sa-si revină și mai nou,picuratul pe lângă senzorul de presiune al rampei.Ce mă sfătuiți să fac?Cu respect,Edy.

Link spre comentariu

ulei folosesc ARAL 10 W 40 motorul are 291.000 km reali cititi in ECU, spuma condens nu ma ingrijoreaza asa tare ...........ce ma ingrijoreaza este cantitatea de vapori refulata pe la recirculare gaze ............pw vw forum parerile sunt impartite si variate , practic nu am inteles nimic acolo ,,,,,,,,,,,,,o sa incerc cu alt tip de ulei sa vedem ce iese .............la motor nu voi umbla curand pt ca nu am probleme in functionare asa cum v-am zis .............

Salut!Este o problema normala la motoarele WV pe benzina la 291.000 km,eu deja la 240.000km deja l-am segmentat motor 2.0 ALT ca dadea pe epurator si consuma si ulei la greu.Am gasit segmentii de ungere lipiti pe piston,bine-nteles am facut si chiulasa(supape si simeringuri) si acum se comporta bine si nici ulei nu mai consuma.

Link spre comentariu

Sa traiti.Am si eu o nelamurire.Am mai vb si la telefon cu dvs si ma-ti ajutat si va multumesc si pe aceasta cale.La mine problema este urmatoarea:Am avut probleme cu calculatorul pompei de injectie vp30 ford focus 1.8 tddi care m-a lasat din bun senin. Erori p1664 si p1564, si am desfacut calculatorul pompei de injectie si am gasit acel tranzistor irfz44 ars, plus ca nu am reusit sa il repar.AM GASIT ALTA POMPA SECOND SI AM LUAT CALCULATORUL DE PE EA  si am inperecheat-o cu focom si am montat pompa la loc.Dar aici problema este de avans.Am uitat sa dau semne pe cele 4 suruburi cu cap torx de pe capul pompei ca s-a im-i fac o ideiee cam cu a-r fi reglat avansul. De acceia cer ajutorul dvs.Am pus eu asa si pe mijloc si in partea stanga cum te uiti la motor dar am probleme cu fum mult plus ca din cand in cand mai porneste mai greu sau chiar deloc, Daca o las asa un timp porneste bine mersi. Am mai pus testerul pe ea si mi-a dat eoare p0149, p1666 si am inteles ca nu ar fi pusa la punct.Dvs ce parere aveti si care ar fi avansul bun la acest tip de pompa vp30. Multumesc mult si toata stima pentru ceeia ce faceti.

Editat de geo2000
Link spre comentariu

Am citit tot si de aceeia a intreb.:distributia am inteles cum vine pusa la punct si asta am inteles de prima data si am realizat-o cu succes dupa tutorialele dvs, dar reglajul avansului la aceasta pompa ma intereseaza, adica consum cat mai putin plus putere si raspuns la acceleare . daca dau inspre dreapta cum stau cu fata catre distributie ai  din centrul pompei ai dau avans sau ai iau.Adica in sensul invartirii motorului ar fi spre dreapta, si invesr spre stanga.Cam cum ar fi acest reglaj.Se poate face acasa sau trebuie sa ma duc la pompangiu.Scuze ca insist dar vreau sa-i dau de capat.

Link spre comentariu

Am citit tot si de aceeia a intreb.:distributia am inteles cum vine pusa la punct si asta am inteles de prima data si am realizat-o cu succes dupa tutorialele dvs, dar reglajul avansului la aceasta pompa ma intereseaza, adica consum cat mai putin plus putere si raspuns la acceleare . daca dau inspre dreapta cum stau cu fata catre distributie ai  din centrul pompei ai dau avans sau ai iau.Adica in sensul invartirii motorului ar fi spre dreapta, si invesr spre stanga.Cam cum ar fi acest reglaj.Se poate face acasa sau trebuie sa ma duc la pompangiu.Scuze ca insist dar vreau sa-i dau de capat.

Eu nunteleg ce ai cu suruburile ca pompa se caleaza in partea de sus si se caleaza si motorul dar ai nevoie de scula speciala pentru calarea arborelui cotit. Din cate stiu eu nu poti face avansul din pompa la motorul de 1.8 tddi.Logic din moment ce se caleaza toate cele trei puncte si intre pompa si arbore ai lant dublu.

Link spre comentariu
Vizitator valentin valy

Nu am idee cum a pornit dar nu ar fi trebuit sa faca asta.

Mobilizatorul este montat pe pompa de injectie in partea dinspre blocul motor.

In prezenta tensiunii miezul electrovalvei este atras si da drumul la motorina sa intre in capul hidraulic iar in lipsa tensiunii miezul se inchide pe pastila de cauciuc din capatul lui si "taie"alimentarea.

Daca acest miez este scos,motorul trebuie sa porneasca fara probleme dar nu se poate opri decat in viteza sau astupand galeria de admisie cu podul palmei ca sa nu mai aspire aer si sa intretina arderea.

Pretul de 100 de euro este mai mult decat de bun simt dar pompa nu se poate proba decat montand-o pe masina sau mers la un pompagiu ca s-o puna pe bancul de probe si cu ocazia asta afli si cat te va mai tine.

buna seara.

am un iveco daily 35-12 clasic.

de 2-3 zile nu se mai opreste din contact.

de la ce sa fie problema? va multumesc

Link spre comentariu

buna seara.

am un iveco daily 35-12 clasic.

de 2-3 zile nu se mai opreste din contact.

de la ce sa fie problema? va multumesc

 IVECO 3,5to si 120CP sunt mai multe motorizari,macar specifica ce motor ai nu doar clasic. Nu avem de unde stii.

Link spre comentariu

Eu nunteleg ce ai cu suruburile ca pompa se caleaza in partea de sus si se caleaza si motorul dar ai nevoie de scula speciala pentru calarea arborelui cotit. Din cate stiu eu nu poti face avansul din pompa la motorul de 1.8 tddi.Logic din moment ce se caleaza toate cele trei puncte si intre pompa si arbore ai lant dublu.

Da se caleaza cu surub de 6 dar daca invarti cu o cheie de 22 de piulita pompei cu suruburile slabite de da aproape 1 cm stanga-dreapta.Pe mine acest reglaj ma intereseaza.Scule de blocare arbore cotit si ax cu came se poate confectiona si astea le am. pe mine acest reglaj ma intereseaza .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări