mitea66 Postat Ianuarie 13, 2016 Partajează Postat Ianuarie 13, 2016 (editat) N-o sa poata nimeni sa-ti spuna cat face reparatia inainte sa desfaca, poate cel mult sa aproximeze, dar de cele mai multe ori apar probleme neprevazute care-ti dau planurile peste cap. Si de la o saptamana poate ajunge la o luna, si apoi din lipsa de bani ajungi si la un an. Dupa toate stea trebuie sa-i faci ITP-ul, care nu tzine doar de motor, trebuiesc altele. Nu vreau sa te descurajez, dar toate astea se pot intampla. Mai repede gasesti un motor bun in dezmembrari, chiar si adus de afara. Succes. Editat Ianuarie 13, 2016 de mitea66 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 13, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2016 Am scris in semnatura mea ca nu fac mecanica pe privat ci decat in cadrul topic-ul de reparatii deoarece intra multi si ma intreaba in privat de exemplu cum se monteaza distributia la un anumit tip de motor si nu inteleg de ce trebuie sa stau eu sa pierd timpul ca sa-i dau indicatiile de rigoare acolo unde nu vede nimeni decat el si peste o luna,doua ,trei,cinci,1 an ii trebuie si la alt coleg aceeasi informatie si eu trebuie sa stau din nou sa-i explic si lui in loc sa postez totul intr-o zona vizibila de unde poate lua informatia orice persoana. Referitor la o eventuala colaborare intre noi doi din pacate nu poate avea loc deoarece in momentul in care va cumparati o masina nu va interesati ce preturi implica intretinerea ei ci numai sa fie ieftina si deosebita ca sa iasa in evidenta. Nu sunt eu de vina ca trebuie cumparate piese si la japoneze sunt scumpe iar in alt plan de idei eu evit cat se poate discutiile neprincipiale cu clientii. Nici nu ai demontat motorul ca sa-i vezi starea de uzura dar deja vrei garatii ca va merge 100.000km si dupa cate imi dai de inteles nici buget nu exista ,deci???????? O sa faci cum fac majoritatea,vei merge la vreo unul intre blocuri care ti-o face pe vreo naveta de bere si 200-300lei si ii vei cumpara decat segmenti si garnitura de chiulasa iar dupa vreo 1000 km rulati te vei duce sa-i faci circ aluia ca de ce ai "bagat totul nou" si mananca ulei la fel ca inainte si dupa multi nervi si discutii pe aici ca-l dai in judecata pe ala ,vei concluziona ca ai cheltuit vreo 1500lei si motorul este in acelasi stadiu. Un motor nu se poate repara cu o garnitura de chiulasa si un set de segmenti. Link spre comentariu
Vizitator Zgondy Aly Alex Postat Ianuarie 22, 2016 Partajează Postat Ianuarie 22, 2016 Salut am un ford focus din 2000 1.8 tddi cum aflu punctele perfecte pentru punerea distributiei pt ca am cumparat motor si nu a fost pus distributia pe el se pune si pompa de injectie la punct? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2016 Salut, Daca ai fi dat o cautare cat de repede ai fi rezolvat Mergi la pag. nr. 2 a acestui topic de reparatii si vei gasi totul explicat. Link spre comentariu
Vizitator edytzu Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 am cumparat masina(mondeo mk3 2.0tdci 115 cp 2004) despre care v-am cerut parerea in legatura cu fulia arbore cotit in septembriedaca nu va deranjeaza si nu va sacai sau va plictisesc,va rog,ma poteti lamuri intr-o privinta?cand pornesc motorul,din cand in cand,la cald,ralanti-ul oscileaza usor max 4-5sec si revine la turatia normala.motorul nu ajunge sa se opreasca.masina porneste la sfert,pe frigurile astea a plecat din prima,am schimbat uleiul,toate filtrele,senzorii ax cu came si arbore cotit si tot asa.dupa ce se incalzeste,ralanti-ul e stabil.la tester nu a avut nici o problema.de la ce poate fi? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 26, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 Eu pot sa-mi dau cu parerea ca ar fi injector dar la tipul asta de defectiuni nu poti merge pe ghicite pentru ca altfel nu s-ar mai fi inventat diagnoza. Eu sunt mecanic,stiu sa montez segmenti,sa repar cutii de viteze si etc,va repet asta mereu.... Motorul este TDCI deci injectoarele sunt electrice... Link spre comentariu
quasimodo Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) va salut , am nevoie de sfatul dvs ........masina - vw passat b5 1999 , motor 1,6 tip AHL benzina ...........merge perfect , porneste la sfert , trage bine , consum in limitele normale .......acum problema ........in busonul capacului culbutorilor , respectiv locul pe unde punem ulei la schimb , precum si in interiorul capacului culbutorilor , imi face spuma galbena DOAR IARNA , in restul anului nimic ..........deasemenea pe furtunul recirculare gaze carter , am multi vapori de ulei daca merg cu el scos din capac , in 500 km imi murdareste toata zona de ulei stropit ......nu foarte rau dar totusi se vede clar ...........pierdere ulei 1l la 3000 km , desi masina nu scoate fum deloc de nici un fel , sa fie aruncat tot pe recirculare gaze sub forma de vapori ? ................va multumesc , sanatate! ps . nu exista amestec ulei -antigel sau presiune pe instlatia racire , nu exista pierdere de antigel .......... Editat Ianuarie 26, 2016 de quasimodo Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 26, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 Salut Ai incercat sa intri pe forum la VW si sa intrebi pe cineva cu un motor similar daca are aceeasi problema? De obicei face asta cand calitatea uleiului este indoielnica si te rog frumos nu incerca sa imi explici ca folosesti nu stiu ce super -ulei pentru ca majoritatea sunt contrafacute. Nu se poate pune problema unei fisuri prin chiulasa sau garnitura de chiulasa ciupita pentru ca ar face cu atat mai mult vara nu numai iarna. Ai incercat si cu un altfel de ulei dar cu conditia sa respecti calificativul? Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 spuma probabil e de la condens si la vechitura mea imi apare in sezonul rece. Nu scoate furtunul de gaze decarter. La relanti in sarcina partial ai vacuum pe el si iti aspira mizeriile de pe afara. 1L la 3000km e decent. Pune ulei mai ieftin, daca banii sunt o problema. Fum nu ai cum sa vezi. Nu stiu cum e la Passat, dar lavechitura mea vaporii intra pe niste serpentine care ii condenseaza si o mare parte din ulei se recupereaza, picurand peste culbutori. Daca iti manca pe la semeringurile de supape, testul e simplu, cu motorul cald si uleiulfierbinte, lasi la relanti vreo 10 minute, apoi dai talpa vreo 10s. Ar trebui sa scoata un noruletz usor mirositor de ulei ars. Dar dupa parerea mea, daca nu iubesti masina si nu vreai sa o tii de colectie, trage pe ea in continuare. A mea tot asa consuma din 2009 si inca merge la fel de bine.. Link spre comentariu
Vizitator edytzu Postat Ianuarie 27, 2016 Partajează Postat Ianuarie 27, 2016 Eu pot sa-mi dau cu parerea ca ar fi injector dar la tipul asta de defectiuni nu poti merge pe ghicite pentru ca altfel nu s-ar mai fi inventat diagnoza. Eu sunt mecanic,stiu sa montez segmenti,sa repar cutii de viteze si etc,va repet asta mereu.... Motorul este TDCI deci injectoarele sunt electrice... la diagnoza IDS pe care am facut-o inainte de a cumpara masina,a iesit ca unul din injectoare lucreaza pe minus dar compenseaza cu un altul care e pe plus ceva mai mult si prin urmare e ok asa mi s-a spus. culmea e ca imediat ce a ajuns la mine a aparut problema asta,nu inainte ca mi-ar fi atras atentia imediat. Link spre comentariu
quasimodo Postat Ianuarie 27, 2016 Partajează Postat Ianuarie 27, 2016 Salut Ai incercat sa intri pe forum la VW si sa intrebi pe cineva cu un motor similar daca are aceeasi problema? De obicei face asta cand calitatea uleiului este indoielnica si te rog frumos nu incerca sa imi explici ca folosesti nu stiu ce super -ulei pentru ca majoritatea sunt contrafacute. Nu se poate pune problema unei fisuri prin chiulasa sau garnitura de chiulasa ciupita pentru ca ar face cu atat mai mult vara nu numai iarna. Ai incercat si cu un altfel de ulei dar cu conditia sa respecti calificativul? ulei folosesc ARAL 10 W 40 motorul are 291.000 km reali cititi in ECU, spuma condens nu ma ingrijoreaza asa tare ...........ce ma ingrijoreaza este cantitatea de vapori refulata pe la recirculare gaze ............pw vw forum parerile sunt impartite si variate , practic nu am inteles nimic acolo ,,,,,,,,,,,,,o sa incerc cu alt tip de ulei sa vedem ce iese .............la motor nu voi umbla curand pt ca nu am probleme in functionare asa cum v-am zis ............. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2016 Eu sunt convins ca vaporii de condens vin de la ulei in momentul in care trece de la o temperatura la alta,nu am spus eu ca are ceva motorul ci din contra... Dispare cumva lichid de racire din vas? Link spre comentariu
quasimodo Postat Ianuarie 27, 2016 Partajează Postat Ianuarie 27, 2016 (editat) Eu sunt convins ca vaporii de condens vin de la ulei in momentul in care trece de la o temperatura la alta,nu am spus eu ca are ceva motorul ci din contra... Dispare cumva lichid de racire din vas? in decursul unui an de cand am masina si a 20.000 km facuti in acest timp am completat aprox 500 ml antigel saptamana trecuta ........ Editat Ianuarie 27, 2016 de quasimodo Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2016 Ar trebui sa urmaresti daca atunci cand motorul scoate abur pe esapament daca are gust dulceag de glicerina cu toate ca este normala cantitatea completata la nr. de km. Link spre comentariu
quasimodo Postat Ianuarie 27, 2016 Partajează Postat Ianuarie 27, 2016 am urmarit , nu are , chiar am ,, gustat ,, condensul care se formeaza si degeaba................m-am gandit si eu la garnitura ciupita de asta tot verificam ................in alta ordine de idei , referitor la vaporii de ulei de pe recirculare .........este posibil , daca as avea ghidurile supapelor imbatranite/ uzate , ca din aceasta cauza sa am asa multi vapori ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum