Depanatoru Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Poate nici nu era incarcata complet , si la masina mea asa face , baterie noua de 6 luni . Fara sa masor nimic observ ca mi se reseteaza mp3 playerul in momentul pornirii , ceea ce nu facea cand era cald , deci e clara treaba Editat Ianuarie 4, 2016 de Depanatoru Link spre comentariu
turcu_dan Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 Din cate stiu eu de la Ford-ul avut inainte, tensiunea nu trebuie sa scada sub 10V in timp ce dai la cheie. Daca scade, exista posibilitatea sa fie afectata buna functionare si a altor echipamente electrice/electronice, (electrovalve,regulatoare de presiune, PCM) si tocmai din cauza asta sa nu porneasca, sau sa porneasca greoi. In fine, o sa vad dimineata, se anunta o prognoza mai blanda, poate fac si o filmare. Nu se va mai pune problema de baterie descarcata pt. ca am inceput serviciul si fac naveta 50Km, extern. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 4, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 Ba este foarte normal ca acumulatorul sa fie sub tensiunea de lucru daca alternatorul incarca putin sau are probleme la legatura vreunui element. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 turcu_dan sigur ai un volmetru deci masoara tensiunea bateriei dimineata inainte sa pornesti masina, masoara apoi ce tensiune ai la bornele bateriei cand motorul merge la relanti si mai masoara apoi tensiunea bateriei dupa ce ai facut drumul pana la job (cu motorul oprit). Daca pui valorile masurate aici sigur se mai lumineaza situatia. Daca dimineata mai ai si o mana de ajutor <=> cineva care sa porneasca masina in timp ce tu stai cu bornele de la voltmetru pe baterie si vezi pana la ce valoare scade tensiunea este si mai bine dar .... numai daca ai o persoana disponibila sa te ajute. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 4, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 Eu cand sunt singur pun instrumentul de masura la stergatorul de parbriz si astfel il vad din interior si nici nu cade la eventualele trepidatii ale motorului la pornire. Daca este vorba de Ford ai grija ca toate alternatoarele sunt subdimensionate si fabricantul recomanda ca testarea sa se faca la 2000 ture. Link spre comentariu
marius75 Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Bateria la ger spune tot. Pune-o la incarcat peste noapte si maine ar trebui sa invarta bine. Daca nu ai redresor macar baga bateria in casa, la caldura... Editat Ianuarie 4, 2016 de marius75 Link spre comentariu
Barbu Andrei Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 De curand am schimbat si eu bateria pentru ca era cam obosita. La -2C abia mai reuseam sa pornesc motorul. Daca insistam mai mult, sa zicem vreo 3 incercari de vreo 5-6 secunde fiecare, bateria murea aproape de tot. Abia cu cabluri de pornire mai reuseam sa o pornesc. Cu frigul asta, abia reusesc sa o pornesc. Dupa multa insistenta ( cred ca am incercat de vreo 5-6 ori in 5 minute) , mi-a aparut pe bord ca bateria e slaba si ar trebui sa pornesc motorul ... De parca eu nu stiam ca am "omorat-o". M-a enervat destul de mult, asa ca am tinut apasat butonul de pornire pana a pornit. Cred ca au fost peste 15 secunde. Pana la urma a pornit. In concluzie, trebuie sa schimb bujiile. De masurat, sa vad care e dusa nu am sanse din cauza componentelor destul de inchesuite in compartimentul motor. Si sa ma apuc sa demontez eu, nu are rost. Sunt altii mai pregatiti ca mine momentan. Link spre comentariu
yo9gcc Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Salut! Vin si eu cu o problema la masina baiatului, un opel zafira, de ceva timp omi spunea ca nu mai trage ca atunci cand a cumparato, el hai sa desfacem si sa curatam clapeta de acceleratie, deafacut curatat avea chiar infundat orificiul acela sub clapeta asemanator cu cel de la dacie la avansul vaccumetric( parca asa se numea) montat la loc dupa cateva drumuri a spus ca merge mult mai hine pana intr-o zi cand nu mai avea deloc putere, la relantiu mergea perfect, la 3000-4000 de ture incepea sa tuseasca si rateuri in motor nu stiu exact. Am fost la cineva sa ii faca diagnoza, nimic la partea electrica xi ar fi ceva mecanic. Am ajuns si la un mecanic care dupa cateva ore a rezolvat problema - catalizator infundat. Pana la cumpararea unuia nou a scos tot din el si acum merge bine masina numai ca a inceput sa ii scoata un fum destul de negru si mult, daca o turezi ceva mai mult chiar se inegreste pamantul la evacuarea gazelor. Ma intereseaza fumul poate fi asa mult si negru din cauza catalizatorului sau poate fi ceva mecanic si din cauza asta s-a infundat si catalizatorul. Atunci cand am dus-o la tester nu se putea vedea ca este infundat catalizatorul? sau am dat si acolo banii degeaba. Editat Ianuarie 4, 2016 de yo9gcc Link spre comentariu
Barbu Andrei Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 Eu m-as gandi la un consum de ulei, dar poate gresesc. Link spre comentariu
yo9gcc Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 Totusi nu scotea asa mult fum pana sa ii sparga catalizatorul. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 4, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 Cati km ai facut cu ea de la golirea catalizatorului? Link spre comentariu
yo9gcc Postat Ianuarie 5, 2016 Partajează Postat Ianuarie 5, 2016 Aproximativ 1000 km Link spre comentariu
marius75 Postat Ianuarie 5, 2016 Partajează Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Fum negru inseamna amestec prea bogat in motorina sau motorina nu este pulverizata cum trebuie in camera de ardere, nicidecum consum ulei (fum albastrui). Este ceva pe alimentarea cu combustibil, cel mai probabil pompa de injectie sau injectoarele. Inainte nu era asa vizibil fumul ca o parte ramanea in catalizator (din cauza asta s-a si infundat). De cat timp are masina? Daca este luata de curand, probabil a avut parte de o reparatie de mantuiala la pompa de injectie/injectoare inainte de a fi vanduta. Mai trebuie luat in calcul si sa nu fie distributia sarita un dinte...desi nu cred ca ar scoate asa mult fum, insa ar explica lipsa de putere... ..................... Legat de baterie...deja a devenit o cheltuiala destul de mare, imi pare ca s-au scumpit cam mult raportat la salariu. Legea noua (proasta) sa mergi si ziua cu farurile aprinse pe drumuri nationale, face ca bateria sa nu se mai incarce la fel de bine pentru acelasi numar de km parcursi. Teoretic alternatorul ar trebui sa incarce bateria si cu farurile aprinse...dar cred eu ca nu o mai face la fel de bine pe cat o facea cu farurile stinse (sa nu uitam ca mai sunt si alti consumatori ocazionali: stergatoare/aeroterma/dezaburire/etc). Asa se face ca o baterie relativ noua, in prag de iarna incepe sa dea rasol. Evident ca este strans legat de nr de km parcursi la o pornire, cine face naveta 50-60 km zilnic n-are probleme cu bateria ani buni. Am ajuns la concluzia ca un redresor, in timp, isi scoate investitia. La una dintre masini bateria nu mai invartea deloc...am pus-o pe redresor doua nopti si acum frange electromotorul. Am stat un pic in dubiu...sa cumpar alta baterie (de la 300 de lei in sus)...sau redresor (150 de lei) ? Editat Ianuarie 5, 2016 de marius75 Link spre comentariu
yo9gcc Postat Ianuarie 5, 2016 Partajează Postat Ianuarie 5, 2016 Nu am specificat de prima data, masina este pe benzina, acum dupa ce a golit catalizatorul masina mege bine, are putere chiar merge mai bine ca inainte. Consum de ulei are ceva dar nu pot spune cat (nu prea da astfel de detalii) dar mai are si ceva pierderi pe la garnituri. Pimul mecanic a spus ca am distributia sarita dar nu s-a adeverit ca ar fi asta(a fost catalizatorul infundat) a fost inlocuita acum vreo 8 luni si numai cu piese originale. Eu ma gandesc sa nu cumva sa se fi stricat si altceva pe parte mecanica atunci cand s-a infundat catalizatorul, fiindca atunci mergea perfect la relanti iar cand se accelera mai tare se auzea un zgomot ca un rateu dupa care masina nu mai mergea deloc corect si parca se auzea si ceva metalic in interiorul motorului dar dupa ce oprea motorul si repornea nu mai avea nimic pornea si mergea perfect dar doar la relanti. O prima impresie a mea este ca atunci cand a fost catalizatorul infundat si gazele nu au mai avut pe unde s-a iasa cred ca s-a spart si galeria de evacuare fiindca a inceput s-a scoata fum si prin partea din fata a motorului pe langa galerie dar nu pot spune exact fiindca are o aparatoare de protectie care nu prea o pot demonta fiindca are un surub blocat. Catalizatorul si galeria de admisie este dintr-o bucata deci cand o sa schimbe catalizatorul nu o sa mai fie probleme cu fumul de la motor. Link spre comentariu
marius75 Postat Ianuarie 5, 2016 Partajează Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Fumul negru este specific diesel din cate stiu eu, insa in cazul de fata e posibil sa fie funigine ramasa pe esapamet, (asta m-a indus in eroare) dar ar trebui ca pana acum sa nu mai iasa fum negru (deja sunt parcursi 1000 km). Trebuie inlocuit catalizatorul si vazut dupa aia daca mai face probleme la turatie. Editat Ianuarie 5, 2016 de marius75 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum