Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Nu am studiat diferentele intre sistemele de ungere de la 1100 la 1300 dar sunt convins ca exista ceva majorari de debit deoarece axele de 1300 nu se uzeaza asa prematur ca cele de 1100.

Citroen Axel a fost echipat cu ambele capacitati de motoare.

In poza ai detaliile distributiei,numaratoarea se face de la mijlocul vilbrochenului prin partea de sus,respectiv in stanga si in dreapta.

Cand motorul este pus la punct semnele trebuie sa vina cu aproximatie in zona liniilor rosii trasate de mine.

 

 

Posted Image

Link spre comentariu

Multumesc pentru atentie Dvs. si celor care au scris pe topic. Cunosc toate aceste detalii, am 4 prieteni Oltcit-isti, 3 cu 1100 si unul cu 1300. Le visez noaptea. Mi-am pierdut timp mai mult cu masinile lor decat cu a mele, dar fenomenul asta m-a dat peste cap. L-am mai vazut pe un Cielo sau Espero, nu mai stiu,  fara curea. 

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Dragi colegi

 

Va doresc ca în anul 2016 sa aveti parte de 12 luni de sănătate, 52 de săptămâni fericite, 365 de zile cu bogăţie, 8760 ore de înţelepciune, 525600 minute de distracţie şi în final 31536000 de secunde petrecute alături cei dragi

Priviti înapoi cu iertare, înainte cu speranţă, în jos cu înţelegere şi în sus cu recunoştinţă.

Gândeste-te la trecerea dintre ani ca la o poartă,poţi să treci prin această poartă în noul an şi să iei cu tine doar lucrurile şi gândurile bune.

 

LA MULTI ANI

Link spre comentariu

Stiu ca lauda de sine nu miroase a bine dar nu prea am reparatii care sa nu dea rezultate din prima  :limb:

Daca iti ies tie care lucrezi foarte rar dar eu ce scuze as avea ?  :rade:

Link spre comentariu

  La muti ani si multa sanatate s-aveti in 2016......!!!!!

  As avea si eu o intrebare, detin o Honda din 2008,  care are motorizarea 1.8l benzina si are aproximativ 23.000Km, masina am achizitionat-o de cateva luni si inca nu am prins nici o iarna cu ea. De dimineata cand am plecat la servici, am dat mai mult la demaror, cam 4 secunde pana a pornit. Afara erau -11grade, bateria este noua, as vrea sa stiu este normal sa porneasca asa? Pana acum, la temp mai ridicate pornea imediat 1-2 sec. Ma asteptam ca masinile pe benzina sa porneasca imediat. (pana s-o schimb am avut un diesel). Ce-i drept, s-a simtit ca a invartit putin mai greu, doar putin, insa probabil din cauza tempereturii scazute. Am observat ca Dacia din 99' a vecinului porneste imediat....:), fara misto.... am ramas uimit...... Pot fi bujiile de vina sau e normal sa porneasca asa?

Link spre comentariu

Salut,

Dacia vecinului nu cumva este pe carburatie?

Daca filtrul decantor este in regula ar trebui testate bujiile si fisele dar nu acasa...

Totusi -11 grade nu este o temperatura la care trebuie sa cerem unui motor sa "fure cheia din mana",unii ar fi multumiti sa le porneasca  :rade:

Eu iti recomand sa nu umbli la nimic momentan pentru ca in vreo 2 zile temperaturile vor intra pe plus si vei observa atunci daca porneste tot asa greu.

Link spre comentariu

Asa-i, Dacia este pe carburatie. Probabil ca apasa si pedala de acceleratie de cateva ori inainte sa dea la chieie. M-am gandit ca s-ar putea sa fie bujiile, chiar daca masina are doar 23.000km, totusi are 8 ani. In carte este specificat ca se schimba la cca 100.000km fiind cu iridium. Despre filtru stiu doar ca se afla in rezervor si foarte probabil n-a fost schimbat niciodata. Benzina pe care o folosesc este de la Mol, normala, nu Evo, Super, etc.... Am alimentat de 2 ori cu Evo si n-am simtit nici o diferenta. O sa las totul asa daca spuneti, la temperaturi de la -4 in sus porneste normal, functioneaza normal, si perfect rotund..

  Multumesc pentru sfat.

Numai bine.

Editat de turcu_dan
Link spre comentariu

Mă îndoiesc că toate sînt de calitate proastă. Eu le-am schimbat acum un an (am pus NGK) şi merg de rup şi pe frigul ăsta. Tot NGK am avut pe vechea Corsa, care a pornit de la prima cheie (mai lungă, ce-i drept) inclusiv la -25ºC.

 

Oricum, nu bujiile sînt cauza. La frig, orice motor porneşte mai greu pentru că:

- scade tensiunea bateriei, iar electromotorul învîrte cu o turaţie mai mică;

- motorul se contractă şi frecarea creşte, aluminiul avînd coeficient de dilatare mai mare decît al oţelului;

- uleiului îi creşte vîscozitatea, deci pompa de ulei opune mai multă rezistenţă;

- vaporizarea benzinei e mai dificilă şi se aprinde mai greu;

- alţi factori pe care nu-i cunosc. :)

Link spre comentariu

Mizam pe faptul ca am bateria noua, si oarecum aveam pretentii,... totusi, de la -8/-10 grade nu mai invarte asa usor ca la 0 grade sa zicem. Stiu ca o data cu scaderea temperaturii scade ivevitabil si capacitatea sa, deci daca gandim logic este normal sa invarta mai incet. Eu o comparam cu fosta masina Fiesta 1.4tdci, care in primii 4 ani pornea la sfert (sau cum se zice), pana la -18/-20 grade, sau chiar cu golful tatalui meu 1.9TDI din 2004, care porneste tot asa .... doar trebuie sa-i areti chieia, chiar daca demarorul invarte mai incet.

Editat de turcu_dan
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări