Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Imi cer scuze dar nu am intrat pe forum de 3 zile.

Acel prezon care fixeaza rola exista in kit-ul de distributie si se poate sa nu-l fi strans suficient si s-a forfecat din trepidatii si socuri dar poate sa fi avut si fisura in material.

As putea sa decid numai daca as avea surubul in mana pentru ca daca a avut fisura in material acea portiune este de culoare mai inchisa.

Ai gasit ceva blocat in motor la demontare?

Link spre comentariu

Buna ziua si multumesc pt interventia dvs.Surubul nu s-a forfecat ci doar s-a indoit si s-a smuls din chiulasa. Cand ne-am intors cu masina pe platforma la mescanicul care a efectuat manopera au constatat cele de mai sus si cureaua largita.Mai apoi au largit gaura in chiulasa la 10, au schimbat surubul si au repus distributia pe pozitie. Au dat cheie si au constatat ca se aude ceva si au oprit motorul. Atunci au desfacut capacul de la rampa si au constatat ca sunt blocati culbutorii pe tija de evacuare si 2 dintre ei au rolele sparte. Au acuzat griparea culbutorilor cauzata de lipsa de ungere . Au verificat pompa de ulei si au spus ca nu are probleme. Despre supape au spus ca nu sunt indoite , dar ca sunt urme pe piston.Probleme de gripare nu sunt in alte parti ale motorului. Cat despre tija culbutorilor nu se vede nici o diferenta de culoare de la un capat la altul ci doar urmele de uzura uniforme . Au spus ca nici acum nu pot sa isi dea seama de ce s-au blocat culbutorii si au stricat distributia.

Link spre comentariu

Acest tip de motor nu scapa fara supape indoite atunci cand sare distributia,este imposibil ca una din cele care au lasat amprente in capul pistonului sa nu fie defazata foarte putin fara a fi vizibila.

Ai putea avea nesansa sa patesti ca cineva care nu a vrut sa ma inteleaga si o supapa a facut fisura in tija apoi la vreo luna s-a reteza,a cazut in capul pistonului si a facut tot motorul praf,biela a iesit si bloc si motorul nu s-a mai putut repara.

Nu ma pot exprima daca nu vad piesele care au fost gripate/blocate.

Ma deranjeaza foarte mult faptul ca vreti raspunsuri certe dar rar care postati o amarata de poza ca sa stim clar despre ce dicutam.

Link spre comentariu

Daca faci niste poze clare sigur cine trebuie intelege.

Daca nu, te roaga sa pozezi punctul de interes.

Logica spune ca daca un motor a mers zeci de mii de Km fara probleme

si dupa o interventie la el a clacat in 2-300 Km ceva nu a fost OK, manopera , consumabile, ceva clar nu a fost cum trebuie.

 

Grig

Link spre comentariu

E clar ce s-a intamplat cu acest motor:idiotul de mecanic nu a strans la cuplu suruburile pinioanelor iar surubul pinionului axului cu came de la evacuare a ramas" mai slab".In timpul functionarii axa cu came de la evacuare a ramas in urma iar "timingul"distributiei s-a pierdut.Cureaua fiind noua nu s-a rupt si a impins puternic in rola intinzatoare indoind surubul.De aceea eu personal prefer sa imi repar masina singur decat sa ajung la astfel de caricaturi de mecanici cu "maini dinamometrice"care dupa ce distrug motoarele vin cu tot felul de "argumente" care de care mai penibile:"i-a sarit dopu si a pierdut uleiul"-sa-i sara lui creierii de mecanic prost!Detin un Ford Focus 1.6 16v,si distributia am schimbat-o singur, cu ajutorul postarilor Domnului Bibanu 47 de pe YouTube,forumuri dar si a manualului HynesCu stima.

S-a intamplat ce am spus eu mai sus...

 

Daca faci niste poze clare sigur cine trebuie intelege.

Daca nu, te roaga sa pozezi punctul de interes.

Logica spune ca daca un motor a mers zeci de mii de Km fara probleme

si dupa o interventie la el a clacat in 2-300 Km ceva nu a fost OK, manopera , consumabile, ceva clar nu a fost cum trebuie.

 

Grig

Aveti perfecta dreptate -motorul a functionat perfect,pana la interventia... mecanicului specialist...

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Astazi am aruncat o privire in compartimentul motorului pentru verificarea lichidelor, ( Honda Civic 1.8 benzina), n-am gasit rezervorul lichidului servodirectiei. Am aruncat o privire in Autodata si se pare ca directia este asistata electric. Ce inseamna asta? Nu este hidraulica?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Vizitator AnDu Andrey

salut am si eu un transit din 90 si nu stiu ce are unu la mana i se taie alimentarea din senin cateodata se alimenteaza si merge bine si cateodata nu se alimenteaza  si se plafoneaza foarte repede din ce cauza nu se alimenteaza poate fi din cauza pompei de injectie mentionez ca este motor 2.5 dizel clasic va multumesc

Link spre comentariu

Salut

 

Pe partea soferului are pompa de alimentare montata pe blocul motor,aproape de zona unde motorul se incheie cu cutia de viteze.

Se demonteaza cu cheie de 13,are doua piulite de M8.

Ar trebui sa montezi o bucata de furtun de alimentare incolor intre bateria de filtru si pompa de injectie ca sa vezi daca are bule de aer pe instalatie.

Majoritatea trag aer fals pe la returul injectoarelor.

 

Posted Image

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Mai intai cer scuze pentru aceasta postare ,daca nu am procedat corect .Am o cutie de viteze de la Opel  Caravan H .Afost inlocuita la masina fiului meu , fiindca nu sa gasit un meserias sa o repare la vremea respectiva . Are ca defect , rulmentul din capatul trenului mobil dinspre motor , asa a zis mecanicul din service .Vreau sa o pun in vanzare . Va rog sa ma sfatuiti , unde sa fac un topic cu aceasta problema . Asta daca nu cumva  intereseaza , intereseaza pe cineva de pe acest forum .Pretul ar fi de 200lei iar daca sant necesare ceva poze , le pot pune imediat . Daca nu reusesc sa o vand o dau la fier vechi .Poate are careva nevoie de ea .Va multumesc , si cer scuze inca odata

Link spre comentariu

Cel mai bine este sa o puneti pe OLX sau pe forumul Club Opel,aici pe forumul asta nu aveti nicio sansa.

Mie nu-mi trebuie pentru ca mai am si eu 4 buc. si nu ma intreaba nimeni de ele.

Link spre comentariu

Buna seara, d-le bibanu47!. Citesc cu interes postarile dvs., iar acum vin cu o intrebare: pentru Frod Transit, a.f.2005, ce tip de ulei pentru motor recomandati, sintetic sau semi-sintetic? Caut pe net ca recomandare, ca pentru un producator anume si am primit unul sintetic, cu toate ca anterior la service a fost schimbat cu unul semi-sintetic. Consider ca fiind un motor relativ vechi ar fi trebuit sa primesc ca si recomandare ceva semi-sintetic. Va multumesc!

Editat de adryano
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări