Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Vizitator LOTI7

Salut,Sper sa fi gasit persoana potrivita pentru niste informatii legate de Dacia 1300. Am un motor Limbach pe care vreau sa-l pornesc cu un electromotor de Dacia 1300. Problema mea este ca trebuie sa fac (sa comand) o coroana cu diametrul mai mic decat cea de Dacie. Pentru asta am nevoie de caracteristicile rotii dintate de la Bendixul electromotorului ca apoi sa pot comanda coroana la noul diametru si numar de dinti.Ma puteti ajuta cu aceste date ? Motorul pe care-l am nu avea sistem de pornire electric.Multumesc anticipat,Loti

Link spre comentariu

Salut,Ceeace doresti nu are nicio legatura cu mecanica,deoarece acesta operatie se face pe masina de coordonate si este problema frezorului care executa piesa dar daca totusi el ti-a spus sa ii aduci aceste amanunte inseamna ca habar nu are sa umble in tabela de programare a masinii.Tu trebuie sa ii duci decat un bendix ca el sa vada pasul danturii si divizarea care trebuie facuta.Nu stiu daca m-am facut inteles .

Link spre comentariu

La segmentarea unui motor cea mai ampla operatie este reconditionarea chiulasei si respectiv a supapelor si nicidecum montarea segmentilor pe pistoane.

Majoritatea fac o mare greseala deoarece segmenteaza motorul dar supapele nu le reconditioneaza avand falsa impresie ca daca acestea inchideau inainte de demontarea motorului vor inchide si dupa segmentare dar se inseala amarnic deoarece dupa reparatie motorul are compresie marita si supapele nu mai inchid asa cum ar fi necesar,deci aviz amatorilor.

 

Cateva poze din timpul prelucrari :

post-44314-139829532861_thumb.jpg

post-44314-139829532874_thumb.jpg

post-44314-139829532885_thumb.jpg

Link spre comentariu

Să trăiţi!Am şi eu probleme cu un atv. L-am pornit dimineaţa, la rece dădea să se oprească, mai rău ca odinioară, dar am reuşit sa plec cu el fără prea mari probleme iar odată ce s-a încălzit a mers foarte bine. L-am tot rulat pe câmp, apoi când să vin acasă i-am dat un pic de gaz maxim vreo 5 minute (îi mai dădusem un pic şi înainte) apoi când ajung la semafor la intrarea în oraş abia mai mergea, dacă acceleram tare dădea să se oprească, tineam acceleraţia pe la 1/3 şi mergea foarte încet, spre casă din ce în ce mai încet, am ajuns acasă cu 8 la oră. În gol se tura binişor când îl acceleram tot pe la 1/3 dar odată ajuns la turaţie se bâlbâia motorul la fel ca şi în sarcină, că în sarcină când nu trecea de 8 la oră, se bâlbâia motorul şi dacă dădeam gaz mai mult dădea să se oprească, dar bâlbâia în continuare. E cu carburator. Oare nu se alimentează bine? La relantiu nu era absolut nicio problemă iar în gol se tura cât de cât dar chiar şi în gol dacă îl turam se bâlbâia. Nu am accelerat prea tare, mai mult de 1/3 nu l-am accelerat nici în sarcină nici în gol după apariţia problemei dar aşa mi se părea că dădea să se oprească dacă acceleram mai mult. În schimb nu s-a oprit deloc. Mă oprisem eu cu el să văd dacă nu cumva s-a încins motorul dar nu era încins, după ce m-am oprit a pornit ventilatorul vreo 2 minute şi apoi s-a oprit, plus de asta nu aveam avertizare pe bord şi nici nu îl simţeam fierbinte.Mai menţionez că filtrul de aer şi carcasa lui le curăţasem chiar înainte şi că din ce ştiu eu atvul acesta nu are pompă de benzină. Are 8000 km acum şi bujia din ce ştiu nu a fost schimbată niciodată, mă gândesc că i-a venit şi ei vremea. Dar nu ştiu ce aş putea să verific, nu ştiu cu ce să încep. Este un arctic cat 400 h1. Să încep prin a înlocui bujia? De asemenea nici carburatorul nu a fost desfăcut niciodată iar acest atv a avut înainte un proprietar care nu l-a îngrijit deloc deloc, când l-am luat filtru de aer era aşa de murdar încât a fost rupt şi supt de motor din cauză că nu a fost spălat la timp îar carcasa de filtrului de aer era plină de pământ/noroi uscat. I-am schimbat filtrul de aer/benzină şi uleiurile, nu e asta o problemă.Nu ştiu dacă dimineaţă când l-am pornit a fost aceeaşi problemă pt că la rece se mai bâlbâia el dar într-un minut se încălzea şi nu aveam nicio treabă. IAr pe câmp l-am bruscat destul de mult pt că am mers cu el pe 2 roţi, cele din spate, wheely cum le spun americanii, să fi agitat mizeria pe alimentare sau eu ştiu?Mulţumesc!

Link spre comentariu

Salut,Eu iti recomand sa demontezi carburatorul total si sa cumperi niste decarburol de la orice magazin de piese auto dupa care sa il lasi o zi in el si apoi il scoti si il sufli cu aer la un compresor.Sunt sigur ca vei gasi in el apa in primul rand.

Link spre comentariu

va salut. am cumparat un ford escort ghia de cca 1luna. azi am vrut sa i schimb ditributia,la service si cind sa dea roata jos, surpriza ,rotile au antifurt. cheia de la antifurt nu am gasit nicaieri in masina . credeti ca pot face ceva sa desfac antifurtul si sa inlocuiesc cu piulite? unde as putea gasi piulitetele? va multumesc!

Link spre comentariu

Salut,Eu iti recomand sa demontezi carburatorul total si sa cumperi niste decarburol de la orice magazin de piese auto dupa care sa il lasi o zi in el si apoi il scoti si il sufli cu aer la un compresor.Sunt sigur ca vei gasi in el apa in primul rand.

OK. Aşa am să fac. Dar nu cred că am timp decât peste vreo .. 2 saptămâni. :cry: . Totusi poate o să încerc mai devreme. Oricum peste 2 săptămâni am de schimbat mai multe la el (bucşi, furtun frână faţă, cablu acceleraţie), o să caut piese, o să schimb şi bujia pe atunci. Revin aici cu ce rezultate voi avea. :da Mulţumesc!
Link spre comentariu

va salut. am cumparat un ford escort ghia de cca 1luna. azi am vrut sa i schimb ditributia,la service si cind sa dea roata jos, surpriza ,rotile au antifurt. cheia de la antifurt nu am gasit nicaieri in masina . credeti ca pot face ceva sa desfac antifurtul si sa inlocuiesc cu piulite? unde as putea gasi piulitetele? va multumesc!

Salut,Daca ai fi postat o poza cu tipul de antifurt era perfect deoarece stiam clar despre ce discutam sau poate chiar gaseam antifurt dar sa stii ca si cei la care ai fost sa schimbi distributia sunt niste cioflingari care nu au chef de munca pentru ca s-au umplut de bani si nu au chef de treaba,cand deschizi un atelier de reparatii auto pui dracu mana si rezolvi omului problemele care le are si nu il trimiti la altii,dar la noi asa este,unul stie sa citeasa,altul stie sa scrie iar al treilea pazeste 2 savati.Daca ai fi lucrat la garda financiara sau pe la OPC ia sa fi vazut cum tremurat chiloteii pe ei,dar asta este mentalitatea romanului nesimtit si indiferent care te lasa sa te manance cainii pe drum.Ai avea 2 posibilitati:1-ori le iei usor la bataie cu o daltita,2-tragi borna la baterie sa nu distrugi si cu ajutorul unui traf.de sudura,aftuiesti pe fiecare cate o piulita normala cu hexagon.Piulitele le poti face la un strungar sau sa le comanzi la un magazin de profil.Poti gasi si la sectiunea vanzari pe clubford.ro.
Link spre comentariu

va salut. am cumparat un ford escort ghia de cca 1luna. azi am vrut sa i schimb ditributia,la service si cind sa dea roata jos, surpriza ,rotile au antifurt. cheia de la antifurt nu am gasit nicaieri in masina . credeti ca pot face ceva sa desfac antifurtul si sa inlocuiesc cu piulite? unde as putea gasi piulitetele? va multumesc!

Salut,Daca ai fi postat o poza cu tipul de antifurt era perfect deoarece stiam clar despre ce discutam sau poate chiar gaseam antifurt dar sa stii ca si cei la care ai fost sa schimbi distributia sunt niste cioflingari care nu au chef de munca pentru ca s-au umplut de bani si nu au chef de treaba,cand deschizi un atelier de reparatii auto pui dracu mana si rezolvi omului problemele care le are si nu il trimiti la altii,dar la noi asa este,unul stie sa citeasa,altul stie sa scrie iar al treilea pazeste 2 savati.Daca ai fi lucrat la garda financiara sau pe la OPC ia sa fi vazut cum tremurat chiloteii pe ei,dar asta este mentalitatea romanului nesimtit si indiferent care te lasa sa te manance cainii pe drum.Ai avea 2 posibilitati:1-ori le iei usor la bataie cu o daltita,2-tragi borna la baterie sa nu distrugi si cu ajutorul unui traf.de sudura,aftuiesti pe fiecare cate o piulita normala cu hexagon.Piulitele le poti face la un strungar sau sa le comanzi la un magazin de profil.Poti gasi si la sectiunea vanzari pe clubford.ro.
ce pot sa spun..aveti dreptate.. o sa va urmez sfaturile intocmai.tin sa va spun ca urmaresc activitatea d-voastra pe mai multe forumuri(cu interes,desigur)..daca o sa am drum prin Alexandria sigur va fac o vizita..(nr de telefon il am deja in memorie,sper sa nu l folosesc decat in altfel de scopuri decat mecanica) sa va uitati putin la masina.azi,venind de la Bucuresti spre Oltenita,am observat alt fenomen..masina dadea in nas..nu trecea de 3500 de ture nicicum. nici in sarcina nici in gol. cind o calcam dadea "" in nas"" si la 3500 acolo ramanea acul(a 5 a max 120 km/h). am ajuns acasa,am lasat o o ora si am pornit o iar. se tura mai bine . banuiesc unul din senzori :MAF,sonda lambda sau ISCV. E plina de senzori masina asta. mentionez ca in timpul mersului ,are un suierat usor cind o accelerez,pare sa traga aer fals pe undeva. d voastra ce credeti?, multumesc! L.E este un ford escort 1,8 16v benzina. poate fi si benzina?
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări