dan-a2 Postat Septembrie 5, 2015 Partajează Postat Septembrie 5, 2015 Multumesc !! >> mai am o intrebare , cureaua de la accesorii cum o pun la loc ? exista vreun intinzator sau o bag fortat pe fulia de la pompa ? 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 5, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 5, 2015 Este modelul cu doua curele la accesorii? Ai curea separata pentru compresorul de la AC? Link spre comentariu
dan-a2 Postat Septembrie 5, 2015 Partajează Postat Septembrie 5, 2015 Da e modelul cu curea separata ptr. compresor !! 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 5, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 5, 2015 E nasol pentru ca iti trebuie dispozitiv. Daca o fortezi iti poti rupe armatura. Am vazut curele la 100 lei cu dispozitivul in cutie,nu e profesional dar este ok pentru cineva care nu lucreaza la foc continuu. Link spre comentariu
Vizitator Adi Bot Postat Septembrie 6, 2015 Partajează Postat Septembrie 6, 2015 daca nu ar fi de la chiuloasa de unde ar putea fi problema cu fumul......inca o chestie am observat ca la injectorul nr 4 imi da cu fum negru pe acolo de mia inegrit capacul de la culbutori...inainte de a mi se rupe distributia am mai avut o problema de genul dar nu imi dadea cu fum ci supura motorina intre injector si chiuloasa ce spuneti de asta e normal?......nuj ce sa zic ca un necunoscator poate supapele de admisie se inchid si supapele de evacuare se deschid cand ar trebui sa faca invers parerea mea acum.....stiti ceva daca turbina e pe duca da cu fum negru? din cate stiu eu da cu fum albastru ca o ia pe ulei. Link spre comentariu
dan-a2 Postat Septembrie 6, 2015 Partajează Postat Septembrie 6, 2015 E nasol pentru ca iti trebuie dispozitiv. Daca o fortezi iti poti rupe armatura. Am vazut curele la 100 lei cu dispozitivul in cutie,nu e profesional dar este ok pentru cineva care nu lucreaza la foc continuu. Da e nasol dar nu am nici un service in zona decat la 15/20 km , puteti pune o poza cu un asemenea dispozitiv , poate improvizez ceva !! 1 Link spre comentariu
adydep Postat Septembrie 6, 2015 Partajează Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Salut, dati o cautare pe Google, sft001 gates,-asa se numeste dispozitivul- iar pe youtube il puteti vedea cum se utilizeaza. Cu stima! Editat Septembrie 6, 2015 de Andrei Tabacaru 1 Link spre comentariu
spik Postat Septembrie 6, 2015 Partajează Postat Septembrie 6, 2015 De curiozitate am vizionat si eu pe you tube acest dispozitiv de montare a curelelor...nu stiu pe cer 185 lei, este ceva simplu ce se poate executa f. usor pe un strung si o freza!Nu mai spun ca se poate face si home made, daca gasesti o bucata de otel cu acel diametru, dai trei gauri, le filetezi, apoi o bucata dintr-o teava o sudezi, finisezi sudura si gata dispozitivul! 1 Link spre comentariu
dan-a2 Postat Septembrie 18, 2015 Partajează Postat Septembrie 18, 2015 Va salut !! >> azi mi s-a spart furtunul ce vine de la radiator la pompa de apa ( a atins de fulia pompei de servo ) Masina este Focus 2 benzina ( 1,6 /100 cai ) si intrebarea este daca il pot schimba eu avand in vedere ca trebuie demontat alternatorul ptr. a ajunge la furtun !! Va salut !! >> ce tip, marca de bujii i-mi recomandati ptr. acest motor ?? 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 18, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 18, 2015 Salut Champion,BERU sau NGK Exclus Bosch 1 Link spre comentariu
yo9hnf Postat Septembrie 30, 2015 Partajează Postat Septembrie 30, 2015 Am si eu o problema cu tancul...LADA NIVA 1.7i , 2008, Euro 4, injectie multipunct. Masina are un mers intrerupt la relanti si imi da eroarea P0304 Code - Cylinder #4 Misfire. La turatie nu se mai simte ca intrerupe. Daca sterg eroarea mersul se imbunatateste. Cand este motorul rece si face asa nici nu comuta pe GPL pana nu sterg eroarea. Bujiile sunt BERU noi cu distanta reglata la 1.1mm conform manualului. O sa inlocuiesc fisa 4 cu alta de la un alt cilindru sa vad daca tot pe cilindrul 4 primesc eroarea. Daca totusi persista eroarea pe cilindrul 4, de la ce ar putea fi ? Multumesc! 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 30, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 30, 2015 Salut M-ar fi interesat in mod expres sa-mi postezi o poza cu bujia respectiva ca sa vad eu cum a lucrat electrodul si ce culoare are. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Septembrie 30, 2015 Partajează Postat Septembrie 30, 2015 O sa-i fac o poza. Mai devreme am inlocuit fisele 1 cu 4 si acum astept sa se raceasca motorul sa pot verifica iar. Am scos si bujia de la cilindrul 4 si era foarte curata, alburie nu ruginie. 1 Link spre comentariu
yo9hnf Postat Septembrie 30, 2015 Partajează Postat Septembrie 30, 2015 Urmeaza si poza... Intre timp am plecat cu motorul rece si am primit iar eroarea de la cilindrul 4. (fisa de la cilindrul 4 am pus-o la cilindrul 1). Pe drum incepuse sa detoneze ; am rescanat-o si am primit eroarea P0328 - Powertrain - Knock Sensor 1 Circuit High Input. Dupa ce am sters eroarea nu a mai detonat si a mers foarte bine. 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 1, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 1, 2015 Daca stergi eroarea si totul revine la normal defectiunea nu este mecanica ci din ECU sau senzori si la electronica nu ma pricep. Eu am vrut sa fiu singur ca pe pistonul respectiv supapele inchid,injectorul isi face treaba si distributia este ok. Am mai patit ceva similar si am gasit un arc rupt la o supapa. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum