bibanu47 Postat August 25, 2015 Autor Partajează Postat August 25, 2015 Vad ca nu doresti sa-mi spui despre ce producator este vorba dar oricum acesta este ultimul mesaj care il mai vezi de la mine,nu stau sa ma milogesc ca sa-mi spui. Pe mine ma obliga OPC-ul sa dau garantie la orice piesa montata,am fisa speciala pentru garantia lucrarii dar eu sunt taran de provincie... Tu tine-o pe-a ta eu raman la ideea ca rola fiind fixa si nu elastica a intins-o in draci altfel cureau nu crapa si normal ca rola a gasit-o stransa cand a desfacut in prezenta ta pentru ca ea nu s-a slabit ci doar a fost prea tensionata,in fine nu are importanta ce aberez eu pe aici... Link spre comentariu
giongiu Postat August 25, 2015 Partajează Postat August 25, 2015 (editat) Cureaua era facuta de Power Grip, la fel ca cea pusa in fabrica pe motor. Habar n-aveam cum se numeste firma, dar am cautat pe net cu ce curea vine echipat motorul in discutie. Nu prea pricep insa ce treaba are producatorul curelei, cu consumul de ulei. Pe mine asta ma doare, nu distributia. Multumesc pentru sfaturi, am inteles ca vinovati sunt segmentii sau simeringuri supapa. O sa vad cat ulei consuma, fac si un test de compresie, apoi iau o decizie. Editat August 25, 2015 de giongiu 1 Link spre comentariu
Vizitator rodm Postat August 26, 2015 Partajează Postat August 26, 2015 (editat) Buna ziua, in primul rind multumesc pt raspunsurile pe care mi le-ati dat anterior. As ma avea citeva intrebari apropos de nubira 1 (bloc motor nou, pistoane/ segmenti)... - ar trebui sa aleg ce segmenti/ pistoane sa cumpar. Dupa cite am inteles, piesele gm/ daewoo de schimb nu au aceeasi calitate ca si cele originale (puse pe masina noua). Apoi sint diferente enorme de pret functie de fabricant - de la 70 ron la 310 ron. Toate firmele par sa fie coreene (aztec, nps, ypr, GM) - scrie in coreeana pe cutie. Azi cineva mi-a recomandat sa nu pun GM/ Coreea ci Mahle sau Goetze. M-am uitat la segmenti in citeva magazine, sint niste cutii eventual pe care scrie GM dar inauntru segmentii sint in plastic transparent ne-branduit. - sint bulversat ... ce ma sfatuiti sa cumpar si cum pot fi sigur ca ce cumpar e ce e in cutie? - apropos de pistoane, si ele trebuie alese cu tot atita grija ca si segmentii ? Si aici sint variatii enorme de pret. Sau se pot pune fara probleme no-name? - mecanicul care mi-a pus ultimele 2 seturi de segmenti, n-a avut instrumente sa masoare ovalitatea cilindrilor... dupa reparatie masina a pornit la prima cheie, merge bine la turatii sub 4000 dar rupe ulei la peste 4000. Intrebarea e daca are sens sa-i dau pe mina bloc motor/ pistoane/ segmenti noi? Sa caut alt mecanic? Sau cu piese noi ar trebui sa fie mai simplu si pot avea incredere in el? Multumesc, Robert si inca o intrebare: am gasit piston complet (cu segmenti) <<OE Chevrolet>> care se potrivesc (conform producatorului) pt masina mea. Ma pot astepta sa fie de calitate mai buna decit Aztec/ ypr/ gm-coreea/ goetze/ mahle) ? E vreun avantaj ca iau pistoanele cu segmentii montati pe ele? Multumesc Editat August 26, 2015 de rodm Link spre comentariu
Vizitator Adi Bot Postat Septembrie 2, 2015 Partajează Postat Septembrie 2, 2015 Buna ziua domnule bibanu47 am o problema cu focusul meu 1.8 tddi mu stiu ce sa mai fac am fost la diferite service-uri am gasit pareri diferite am pus de 2 ori testerul pe ea parametrii reali la injectoare nu inteleg da cu fum negru....cand pornesc masina scoate nor si cand intra in sarcina la fel imi este si rusine sa merg cu ea pe strada ma ocoleste lumea am vazut cu ochii mei nu stiu ce sa fa .niste opinii derezolvare ceva? Multumesc Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 2, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 2, 2015 Fumul a survenit dupa schimbarea chiulasei sau si inainte avea acesta problema? Link spre comentariu
Vizitator Adi Bot Postat Septembrie 2, 2015 Partajează Postat Septembrie 2, 2015 Era si inainte de schimbarea chiuloasei si inainte parca de mia picat calculatorul pompei de injectie dupa cate imi aduc aminte eu.dar acum scoate fum de mia inegrit bara pe spate ceva nu e normal inainte scotea putin tare cand bagam piciorul in ea atat Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 2, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 2, 2015 Inainte de a monta chiulasa a verificat cineva supapele daca etanseaza pe scaune? Am inteles ca s-au schimbat simeringurile dar asta nu are legatura cu compresia motorului,deci ma repet a probat cineva supapele? Link spre comentariu
Vizitator Adi Bot Postat Septembrie 3, 2015 Partajează Postat Septembrie 3, 2015 Eu am platit si pentru verificare,pentru curatare in totalitate a chiuloasei,schimbat semeriguri supape si planare acum nu am de unde sa stiu daca a verificat pentru ca am luat-o a doua zi am platit in total 200 ron chiuloasa am luat-o de pe un focus dezmembrat care a avut cartea pierduta masina mergea Link spre comentariu
spik Postat Septembrie 3, 2015 Partajează Postat Septembrie 3, 2015 Intreb si eu aici, care sunt diferentele/avantajele unei distributii pe curea fata de lant?Multumesc anticipat. 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 3, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 3, 2015 Pe curea: -mai silentioasa -usor accesibila -costuri reduse ...dar crapa uneori... Pe lant: -mult mai durabila in timp -mai costisitoare -nu o schimba oricine... Link spre comentariu
dorofteius Postat Septembrie 3, 2015 Partajează Postat Septembrie 3, 2015 (editat) Daca spui si ce masina, poate iti raspunde cineva. In ziua de astazi, distributia pe lant ai riscul sa o schimbi mai des ca pe aia pe curea ... Ca la corsa si bmw n42. Durabila maxim. Pana nu spui ce masina si ce motor, e poveste. Editat Septembrie 3, 2015 de dorofteius 1 Link spre comentariu
spik Postat Septembrie 4, 2015 Partajează Postat Septembrie 4, 2015 Personal am schimbat distributia pe lant la Dacia mea 1300, acum 15 ani, asistat de un mecanic. Nu mi s-a parut dificil daca sti ce sa faci.Asta ca tehnica, ca este mai mult de demontat/montat in functie de tipul masinii si anul fabricarii este alta poveste.In alra ordine de idei, intreb ce firme producatoare recomandati pentru distributii pe curele? 1 Link spre comentariu
dan-a2 Postat Septembrie 5, 2015 Partajează Postat Septembrie 5, 2015 Va salut !! >> azi mi s-a spart furtunul ce vine de la radiator la pompa de apa ( a atins de fulia pompei de servo ) Masina este Focus 2 benzina ( 1,6 /100 cai ) si intrebarea este daca il pot schimba eu avand in vedere ca trebuie demontat alternatorul ptr. a ajunge la furtun !! 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Septembrie 5, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 5, 2015 Salut Da se poate inlocui acasa,uite aici un fisier video de-al meu cat de cat ajutator : 1 Link spre comentariu
mmihai94 Postat Septembrie 5, 2015 Partajează Postat Septembrie 5, 2015 Salutari. Am si eu o problema cu dacia de la serviciu. Trepideaza acceleratia la turatii mari sau cand schimb dintr-o treapta superioara intr-o treapta inferioara. De cand au inceput sa se simta trepidatiile in acceleratie a mai aparut si alta problema, daca accelerez foarte tare se balbaie/intrerupe, mi s-a intamplat chiar sa mi se opreasca motorul. Toate cele de mai sus se intampla doar cand este in viteza, pe liber pot sa turez motorul cat vreau eu ca nu se simte nimic. Este vorba de o dacie 1310 CLI din 2003, injectie, motor 1.4. Care ar putea fi cauza? 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum