Vizitator rodm Postat August 11, 2015 Partajează Postat August 11, 2015 nu, e bloc motor gol, as fi vrut eu sa fie echipat (eventual complet)... L-am gasit la 250 ron iar pt alezare/ honuire am gasit cu 400+tva - discutabil (probabil in sus) functie de ce iese la masuratoare. Pistoanele va trebui sa le cumpar separat - dar cum am acum 3 vechi si 1 nou (unul vechi s-a spart cind mi s-a stricat garnitura de chiuloasa) - asa cum mi-ati recomandat d-voastra va trebui sa le am pe toate 4 noi. Multumesc, Robert Link spre comentariu
Vizitator emanuelpascalau Postat August 23, 2015 Partajează Postat August 23, 2015 Buna ziua am pus distributia la punct dar am invartit foar odata .. chestia e ca na pornit am dat la automat si nimic . Am desfacut capacul de la distributie si am incercat sa invart de fulie de jos , sa intepenit o supapa si pistonul nu urca pana sus . Ce e de facut? Ma gandesc ca sa indoit supa pt ca restul functioneaza am probat.Vreau sa stiu ce se face in situatii din astea mecanic nu gasesc in zona asta care sa o faca bine cum pot sa indrept supapa aia blocata. Chestia e ca e aniversarea socrilor si le-am promis masina dar nu pot so fac. Link spre comentariu
bibanu47 Postat August 23, 2015 Autor Partajează Postat August 23, 2015 Salut, Chiar acum ti-am raspuns la topic-ul deschis de tine si ti-am pus si un fisier video,uite aici: http://www.elforum.info/topic/106887-distributie-gord-focus-1/ Dupa demontare sa postezi poze ca sa vedem ce este de facut in functie de ce gasesti acolo. Link spre comentariu
Vizitator emanuelpascalau Postat August 23, 2015 Partajează Postat August 23, 2015 As putea sa o repar eu sau sa o duc la cineva, nu vreau sa o fac praf imi puteti spune pasii desfacerii unei chiuloase? Link spre comentariu
bibanu47 Postat August 24, 2015 Autor Partajează Postat August 24, 2015 Ti-am raspuns dincolo la topic-ul tau. Link spre comentariu
giongiu Postat August 24, 2015 Partajează Postat August 24, 2015 Va salut! Astazi am observat ca Solenza mea, pe benzina, cca 100k Km, scoate fum cand motorul e turat. Am verificat uleiul, era sub minim, am completat cca un litru. Parca in ultimul timp, nici motorul nu mai tragea ca in vremurile bune. Din ce am inteles, consumul s-ar datora uzurii segmentilor si/sau simeringurilor de supapa. Apropo de acestea, acum un an am avut supapele indoite, datorita curelei de distributie care nu s-a rupt, dar s-a slabit si s-au decalat pinioanele cu 1-2 dinti. Mecanicul a dat vina pe curea, care cica era contrafacuta si s-a intins, asta la cateva luni de la montare. La vremea respectiva nu s-au inlocuit si simeringurile, doar supapele si s-a rectificat scaunul uneia dintre ele. O sa merg la mecanicul ce mi-a inlocuit distributia si apoi supapele, dar mai inainte doream sa obtin cateva pareri despre defect. Va multumesc anticipat de raspuns! 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat August 24, 2015 Autor Partajează Postat August 24, 2015 Salut, Despre care motor pe benzina este vorba,cel de Clio de 1,4? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 24, 2015 Partajează Postat August 24, 2015 E7J este pe Solenza. Grig 1 Link spre comentariu
giongiu Postat August 25, 2015 Partajează Postat August 25, 2015 Pe Solenza e acelasi motor ce echipeaza Supernova si Loganul de 1,4 daca nu ma insel. Foarte posibil sa echipeze si Clio 1,4. 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 25, 2015 Partajează Postat August 25, 2015 Te inseli partial. Pe Logan 1.4 este K7J. Clio de 1.4 are in echipare ambele motoare. Grig 1 Link spre comentariu
giongiu Postat August 25, 2015 Partajează Postat August 25, 2015 Desigur ca ma pot insela...Daca eram expert in motoare, as fi stiut si posibile cauze ale consumului de ulei si n-as fi intrebat pe forum. 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat August 25, 2015 Autor Partajează Postat August 25, 2015 O curea de distributie daca este noua oricat ar fi calitatea ei de proasta nu poate sa se intinda si sa sara pentru ca nu este elastic iar "mancatorul ala de fiare" pe care tu il numesti mecanic ar fi putut sa minta un pic mai frumos dar nu l-a dus capul pentru ca ar fi putut motiva ca rola intinzatoare nu ar fi fost buna dar in niciun caz cureaua. Sunt convins ca tolomacul a uitat vreun pinion nestrans sau a facut ceva la rola intinzatoare dar mai exista si varianta sa fi lovit cu ceva leviere si sa fi deformat dantura si in acest fel sa deterioreze cureaua. Eu merg pe ideea ca a facut ceva la pinionul axului cu came. Ai facut greseala ca nu ai schimbat simeringurile la supate atunci cand a sarit distributia dar sa stii ca din cauza acestora nu poate consuma ulei in exces ci numai din cauza segmentilor,acum numai tu stii cat ulei iti consuma la 100km. Acum mai exista o intrebare,ai stat langa el sau mai bine zis esti convins ca ti-a schimbat kit-ul de distributie? Nu ma intereseaza ca ti-a spus el ci daca ai vazut tu piesele noi montate pe motor inainte de montarea capacului. Link spre comentariu
giongiu Postat August 25, 2015 Partajează Postat August 25, 2015 (editat) Referitor la distributie...S-au schimbat cureaua si rola intinzatoare, plus pompa apa, in prezenta mea. Cureaua si rola, de origine, cumparate de mine, de pe net, pompa, comandata de mecanic, are si magazin auto. Cand a sarit de la punct, cureaua era intradevar slaba. Singura posibilitate sa se slabeasca, ar fi fost ca rola intinzatoare sa nu fie foarte bine stransa, sau cum a motivat mecanicul, cureaua sa fie contrafacuta. Am asistat la demontare, rola era foarte bine stransa,cureaua nu avea dinti rupti, asa ca tind sa-i dau dreptate. Cu simeringurile de supape, ce sa zic...Nu sunt mecanic, habar n-aveam ca trebuiesc schimbate, el trebuia sa-mi zica, aici il gasesc vinovat. Azi am completat cu ulei, cca 1 litru, am notat nr de kilometri. Dupa vreo 1000, completez din nou, vad cat consuma, apoi postez aici. Apropo de posibila uzura a segmentilor, un test de compresie, poate evidentia acest lucru, sau trebuie musai demontat motorul ? As zice ca la 100000 Km, uzura segmentilor n-ar fi chiar normala. O sa pun si un filmulet in care sa se observe fumul scos. Editat August 25, 2015 de giongiu Link spre comentariu
bibanu47 Postat August 25, 2015 Autor Partajează Postat August 25, 2015 Se poate decide cu ajutorul testului de compresie. Nu ai vrea sa ne spui si noua ce firma era acea curea,vad ca tot eviti sa mentionezi fabricatul. Daca nu ma insel rola ta este fixa. Fiecare poate sustine ce vrea dar eu nu am vazut curea sa cedeze sub 57.000km. INTREBARE: Distributia era in garantie,ai indraznit sa intrebi pe cineva ceva despre acest fenomen? Stiu ce-o sa-mi spui,ca ai reparat masina la mica intelegere cu mecanicul dar kit-ul de distributie avea garantia lui de producator. Link spre comentariu
giongiu Postat August 25, 2015 Partajează Postat August 25, 2015 (editat) Nimeni nu-ti ofera garantie la kit, daca nu-l montezi in service autorizat, plus factura. Iar in service nu-ti da garantie, daca nu cumperi kitul de la ei. Daca stiam ca o sa am probleme, ceream factura si lasam mecanicul sa puna ce curea si rola dorea el, atata timp cat imi dadea garantie. Daca tot am ajuns la garantie...Anterior, am sunat la APAN, sa intreb cat ma costa kitul si manopera si cat ofera garantie. Garantia era de doar doi ani, timp in care eu faceam maxim 20000 Km. Asa ca m-am lipsit... Cureaua care s-a intins, sau nu, era identica cu cea originala, adica acelasi producator. Rola e fixa si asa cum spuneam, chiar era bine stransa, desi cureaua era slaba. Dupa ce mi-a montat noul kit, oricum nu de origine, n-am mai avut probleme, am facut vreo 20000 Km. Editat August 25, 2015 de giongiu Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum