bibanu47 Postat Iunie 28, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2015 Sa verifici neaparat furtul de revenire a uleiului in baie pentru ca in timp colierul ala metalic isi pierde elasticitatea si nu mai strange suficient ca sa nu curga ulei si trebuie montat unul normal cu surub. Link spre comentariu
allexx1968 Postat Iulie 4, 2015 Partajează Postat Iulie 4, 2015 Buna Domnule "bibanu47".Am si eu o intrebare referitoare la un motor. Dacia Nova,motorul clasic 1557 cmc(probabil).Am trecut la segmentare,dar inainte de operatia in sine am facut ceva verificari.Intre capetele segmentilor am masurat 0,35mm in zona de culisare a segmentilor si 0,25mm cu cativa mm mai sus,aproape de garnitura de chiuloasa. Masuratorile sunt facute cu lera(made in USSR).Intrebarea este am facut ceva,sau doar am pierdut timpul(investitia a fost minima,cam 50 lei,am cumparat doar segmenti si garnitura de chiuloasa)?Cu segmentii vechi aveam in jur de 1mm intre capete,dar oricum 0,35 mi se pare mult. Multumesc si spor la toate. Alex 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iulie 4, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 4, 2015 Salut In reparatia unui motor factorul de baza este ovalitatea cilindrului si apoi diametrul. O metoda "batraneasca" de verificare a ovalitatii atunci cand nu ai scule este urmatoarea,se introduce un segment nou pe fiecare cilindru in parte ,il plimbam de sus pana jos si privim fanta de lumina daca este egala in 4 puncte ale cercului adica la 90,180,270 si respectiv 360 de grade. De castigat ai castigat ceva compresie dar va dura foarte mult pana cand segmentii se vor pasui dupa cilindru deci sa nu te astepti la o schimbare radicala a consumului de ulei. Mi-a placut faza cu USSR,adica lucru facut cu simt de raspundere... Link spre comentariu
allexx1968 Postat Iulie 5, 2015 Partajează Postat Iulie 5, 2015 Buna Multumesc pentru raspuns si pentru idee.Voi demonta un piston pentru a verifica cat de cat ovalitatea cilindrului respectiv.Cilindrul cu probleme(pentru el am demontat motorul),a fost cilindrul nr.3.Pe el voi verifica ovalitatea. Voi face verificarea tot cu lera,fata de ochiul liber precizia e mult mai mare.Nu am verificat inca supapele.Cred ca voi face o verificare rapida si daca e cazul le voi pasui.Se castiga si acolo ceva compresie. Duminica placuta. Alex 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iulie 5, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 5, 2015 Salut Nu exista segmentare de motor fara pasuirea supapelor in chiulasa,poti avea compresie perfecta pe cilindri dar degeaba daca supapele nu etanseaza cum trebuie. Chiar daca supapele inchid simeringuri de pe ele este bine sa le schimbi. De ce nu cauti pe undeva un cilindru mai bun daca nu este tot setul uzat? Link spre comentariu
allexx1968 Postat Iulie 5, 2015 Partajează Postat Iulie 5, 2015 Buna Multumesc pentru sfaturi.Voi tine cont de ele. Spor la toate. Alex 1 Link spre comentariu
Vizitator bogdanmdv Postat Iulie 7, 2015 Partajează Postat Iulie 7, 2015 (editat) Buna ziua,Am un ford focus 2003, 1.8 tdci,100cp. La turatii intre 2000-3000 , apare un zgomot la motor asemanator cu un plastic bagat la spitele unei biciclete. Prima data cand am auzit acest sunet a fost in decembrie 2014, cand am schimbat distributia si filtrele. Am mers cu masina inapoi in service si am fost informat ca este un sunet normal pentru ford focus. Acuma a inceput sa se auda tot mai tare. Nu stiu daca va ajuta aceasta informatie, dar masina, la frig, porneste foarte greu. Asa am ajuns sa schimb bujiile, reconditionat toate 4 injectoarele, verificat pompa de injectie, curatat turbo+catalizator. Dupa toate aceste modificari masina tot pornea greu la frig si nu am reusit sa gasesc un raspuns din partea service.urilor.De asemenea mentionez ca masina are un consum de 10.5 in oras /6.9-7 afara. Va multumesc Editat Iulie 7, 2015 de bogdanmdv Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iulie 7, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 7, 2015 Salut Sunt convins ca au pus vreun idiot sa-ti schimbe distributia si prima data ti-a pus-o gresit si a lovit in supape dupa care odata cu functionarea motorului acele supape au inceput sa piarda compresie sufland pe admisie sau evacuare. De unde esti? Link spre comentariu
Vizitator bogdanmdv Postat Iulie 7, 2015 Partajează Postat Iulie 7, 2015 Multumesc pentru raspuns. Cluj Napoca Link spre comentariu
Vizitator bogdanmdv Postat Iulie 7, 2015 Partajează Postat Iulie 7, 2015 Cat de grava si costisitoare este reparatia? Am parcurs aproximativ 5000-6000 km de la schimbarea distributiei. Va multumesc Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iulie 7, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 7, 2015 Din pacate esti departe de mine dar nu ar fi asta un inpediment pentru ca eu primesc chiulase si mai multe chestii de reparat de prin toata tara,vezi ce preturi implica reparatia chiulasei acolo la tine si apoi decizi,deci eu ca sa reconditionez o chiulasa din aceea iau 200 lei si le fac cu pasta de diamant nu sticla pisata si alte prafuri de piatra de polizor. Daca vei merge asa in continuare vor incepe sa se arda scaunele supapelor care nu inchid si se defecteaza chiulasa. Revenind la discutie,trebuie demontata chiulasa si verificate toate supapele dar nu strica sa-i faci un test de compresie inainte de toate ca sa fii sigur. Aici ai o operatie similara executata de mine cu ceva timp in urma : Link spre comentariu
Vizitator bogdanmdv Postat Iulie 7, 2015 Partajează Postat Iulie 7, 2015 Va multumesc frumos pt informatii si sfaturi. Ma interesez si va anunt. O zi buna Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iulie 7, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 7, 2015 Verifica compresia inainte de toate,nu demonta motorul. 1 Link spre comentariu
elektronu85 Postat Iulie 8, 2015 Partajează Postat Iulie 8, 2015 (editat) Buna ziua! Sunt posesorul unui Volkswagen Golf 5, an de fabricatie 2004, motorizare 1,4MPI benzina. Masina este echipata cu caseta de directie electrica iar de o zi a inceput sa scartaie suparator la viraje, scartaielile resimtindu-se si daca pun piciorul sub pedalier. Din cate stiu eu este o problema comuna la aceasta platforma de Golf, iar cei mai multi care au avut de-a face cu aceasta problema au constatat uzuri la simeringurile care etanseaza tijele de la cremalierele de directie, iar datorita uzurii acelor simeringuri, caseta de directie nu mai este perfect etansa, in aceasta intra praf si particule minerale de pe drumuri care duc la uzuri ale tijelor si garniturilor. Am inteles ca exista pe piata seturi de garnituri si piese necesare reconditionarii acestor casete si de asemeni reconditionarea nu pune probleme deosebite, putandu-se efectua in "atelierul" personal daca avem un minim de scule si cunostinte despre mecanica. V-as ruga daca puteti confirma au infirma cele expuse de mine, iar in caz afirmativ, v-as ruga respectuos daca puteti detalia putin procedeul de diagnoza, materialele necesare si operatiile care trebuiesc efectuate pentru reconditionarea acestei casete. Va rog sa ma scuzati daca inca nu am o poza edificatoare, daca este necesar va rog sa-mi spuneti si revin si cu poze. As vrea in masura in care se poate, sa reconditionez eu caseta respectiva, primul motiv fiind vident preturile prohibitive ale reconditionarii, respectiv schimbarii unei casete de directii intr-un service specializat. De asemeni in zona nu prea am meseriasi care sa faca aceasta lucrare cu simt de raspundere, pentru ca nu mi-ar parea rau neaparat de bani daca lucrarea ar fi facuta cum trebuie. Nu in ultimul rand as vrea sa reconditionez singur caseta pentru ca imi si place mecanica si surubaritul, in ciuda faptului ca prin formare sunt electronist. Va multumesc anticipat pentru ajutor! Editat Iulie 8, 2015 de elektronu85 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iulie 9, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2015 La Golf am facut reparatie capitala decat la modelul de caseta hidraulica,la modelul electric am facut doar revizie si nu te pot ajuta acum decat cu fisierul video de mai jos si cateva poze dar in momentul in care o vei demonta vom discuta. Se gasesc kit-uri de reparatie pentru majoritatea casetelor de directie. http://tinypic.com/m/iqfmeo/3 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum