Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Daca face numai cand dai drumul la AC asta inseamna ca pierde din tensiune si electroventilatorul nu mai are turatia necesara ca sa asigure racirea rapida si o face in timp mai indelungat.

Ai verificat care este tensiunea de incarcare a alternatorului cu AC cuplat ?

Link spre comentariu

Domnule Bibanu, o nelamurire am si eu... Detin un  MB W124 cu motor de 2,5 litri diesel, modelul cu 20 valve (OM605). Vreau sa-i schimb amortizoarele hidraulice de la motor pt. ca ale mele sunt sparte. Am gasit la un depozit online amortizoare Mapco la un pret destul de bun dar la descriere spune ca se pot monta pe partea dreapta. Intrebarea mea este daca aceste amortizoare pot fi montate in ambele parti, iar pe pagina respectiva nu cumva este o greseala. 

Aici respectivul produs: http://www.recambioscoches.es/mapco/2035584

Editat de AlpHso
Link spre comentariu

Acela este tampon motor nu amortizor,intradevar unele motoare au si amortizoare foarte mici ca sa preia trepidatiile tampoanelor dar in poza respectiva este tampon motor.

La prima vedere este unul si acelasi dar nu este asa deoarece are un ghid care se blocheaza in bratul motorului ca sa nu se rasuceasca deci in concluzie sunt stanga - dreapta.

Mertanul are amortizor montat pentru preluarea vibratiilor si la rola intinzatoare de la accesorii.

Tampoanele sunt si ele hidraulice,pneumatice sau normale (din cauciuc masiv). 

Link spre comentariu

buna domnule bibanu si tuturor celor care citeste acest forum !

in primul rand vreau sa il felicit pe domnul bibanu deoarece este un mecanic foarte bum si miam dat seama dor din cateva explicatii date pe acest topic. Mentionez ca nu am citit tot topicul!

iar problema mea acum este ca miam cumparat o dacia 1310 pentru drifturi :rade:  iar astazi am spart  blocul-motorul :57  iar eu din cate vad prin acel gauroi am zarit pinionul de la delcou blocat intre arbore si baia de ulei iar acum intrebarea mea este cum de a ajuns acel pinion acolo? mentionez ca masina decand este la mine( de 3 zile) am mers doar blana (aproape). Oare o fi din cauza asta ? 

iar acum as vrea sa schim motorul iar daca voi avea timp sa il schimb o sa revin cu intrebari pentru reglarea tachetilotr 

Link spre comentariu

Buna seara

 

Presupun ca a fost lovita pompa de ulei si s-a rupt o bucata din bloc in zona unde este prinsa ea si astfel pinionul intermediar a ajuns in baie.

Daca mi-ai fi postat o poza cu zona unde a fost sprt blocul ti-as fi raspuns mai exact dar sincer acum nu vad de ce te mai intereseaza pentru ca oricum arunci motorul ala acum.

Pe mine nu ma mai mira nimic pentru ca am gasit o bucata din biela unui motor de 1.8 TDDI echipat pe Focus in scutul masinii,asa ca .....

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

Link spre comentariu

Gaura este fix sub filtru de ulei o sa pun maine niste poze si cu motorul pote il si desfac sa vad cam ce dezastre a mai facut Sper cu viitorul motor sa nu patesc tot asa , sper sa fi fot o scapare ceva deztrans la acest motor Iar mirarea foarte mare imi este ca dupa ce sa spart am mai mers inca 500m iar asta inseamna ca nu a picat din prima pinionul de la delcouOricum tare dacia

Link spre comentariu
Vizitator smixi11

Buna seara !..domnului bibanu si tuturor celorlalti...as avea o rugaminte,,,,putin ajutor mai exact.Deci am luat un ford focus 1.8 tdci de curand,cu probleme la pompa de vacuum...in principiu era pedala de frana foarte tare ca si cand apasai pe o caramida...am luat masina stiind asta.azi am dat-o jos sa o schimb..(nu va zic cat m-am chinuit la surubul din spatele ei)...bun...normal tija din interior cea care intra in chiulasa nu ar trebui sa miste?am incercat cu o cala de lemn e blocat postonul din pompa,oricum o sa iau alta...problema e alta...e vre -un mod mai usor de montaj?am dat-o jos foarte greu..din cauza unei conducte de apa ce trece prin spatele ei,nu este loc indeajuns,in rest masina e ok cu putini km reali pentru un diesel 143000 as zice ca nu-s multi...aaa si inca ceva sapand pe net am vazut ca cureaua se schimba la 150000 ori 10 ani azi am desfacut si capacul la distributie e totul ok cureaua are dupa carte ..in momentul asta 90 000 si e in stare perfecta fara gram de uzura...multumesc tuturor celor ce au rabdarea sa citeasca ...nu sunt mecanic doar pasionat de masini si incerc sa-mi intretin singur masinile  din drag si pasiune pentru motoare ulei vaselina si unghii negre

Link spre comentariu

Salut

 

Nu este blocat,are un arc foarte puternic altfel nu ar avea timp sa revina tija cand motorul este in turatie,daca o prinzi la menghina si te apesi tare de tot cu coada unui ciocan de exemplu,o sa vezi ca lucreaza.

Daca nu vei invarti motorul ca sa vina pe neatacat cama care impinge tija intermediara te vei chinui din nou la montare pentru ca nu te lasa acel arc despre care discutam.

Este pozitia foarte incomoda la cele doua suruburi de prindere si trebuie sa apesi tare in ea cand o montezi si prima data montezi surubul de sus apoi cel de jos pentru ca nu se mai poate baga daca il strangi pe cel de jos.

Vezi sa nu uiti sa montezi furtunul de revenire al uleiului in baie...

Referitor la cureaua de distributie daca este cea montata de fabrica poti merge linistit vreo 130.000 km dar daca a mai fost schimbata este foarte riscant sa mergi cu ea peste 60.000 km.

De unde esti?

 

Posted Image

 

Posted Image

Link spre comentariu
Vizitator smixi11

Buna seara !multumesc mult de informatii,am gasit pompa sper sa fie ea de vina pentru frana ca piatra pe care o are,mentionez ca atunci cand am dat-o jos,pistonul din interior era blocat in fundul pompei,nici dupa cateva ciocanele nu a iesit mai in afara a iesit foarte usor nu a arcuit deloc,ma asteptam ca pistonul din interior sa vina spre in afara insa a ramas in fundul pompei ca si cum ar fi blocat acolo....am gasit o alta la cineva mi-o da asa ca sa fac proba si daca esta acesta defectul ,o voi pastra....inca o data multumesc de ajutor....apropos....sunt din zalau dar acum sunt momentan in italia si tocmai ce am luat acest ford 1.8 tdci...model 2003,sper sa nu fi facut o afacere proasta.....Apreciez ,mult faptul ca va irositi din timpul personal ajutand ...tot mai putini o fac

Link spre comentariu

S-o stapanesti sanatos fara evenimente in trafic.

Motoarele sunt foarte reusite,chiulasele sunt din fonta masiva,nu crapa,nu se ovalizeaza,distributia este duala partea inferioara pe lant si partea superioara pe curea...

Te-am intrebat de unde esti pentru ca eu repar pompele alea dar din pacate daca sari gardul nu ajungi la mine decat daca modifici harta Europei...  :rade:

Link spre comentariu
Vizitator smixi11

multumesc...totusi cred ca nu e sparta membrana sufland in ea se aud cum ar lucra pistonul il vad blocat...as fi desfacut-o si eu....dar e nituita si timpul meu e foarte redus timpul liber vreau sa zic e aproape de zero...o schimb si vad

...oricum doar la sfarsitul lui iulie o duc in tara ...si cred ca o voi inscrie la anul,cauza fiindt taxa de mediu....oricum mai am un benzinar o skoda octavia...merge.super nu stie sa se strice,...

Link spre comentariu
Vizitator smixi11

am rezolvat cu pompa vacuum....e totul ok...multumesc mult pentru detaliul cum ca trebuie pusa axa cu came pe neatacat ,nu stiam altfel si azi impingeam de nebun la pompa...(grecii au o vorba--detaliul face diferenta).O zi buna..tuturor

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări