bibanu47 Postat Aprilie 25, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 25, 2015 Te-ai gandit vreun moment ca ar putea sa fie setat calculatorul ca sa te avertizeze ca este timpul sa faci schimbul de ulei? De ce vrei neaparat sa-ti faci de lucru fara sa te doara capul? Ai avut bani sa cumperi masina si nu mai ai 50 lei sa faci o diagnoza? AWX a fost fabricat intre anii 2001-2005 si are intradevar 96kw.respectiv 130 cai. Vacuum-ul acela care face revenirea lenta la clapeta sa stii ca este punctul lui slab la acest tip de motor,toti care au generatia asta de motor le stiu boala din cauza pretului e doar 700 lei... Eu am un prieten avocat cu un Passat din asta din 2004 si am improvizat acel vacuum cu mici modificari de la un Rover ca sa nu dea o poala de bani pe cel original. Ai grija cu distributia ca face motorul praf daca sare cureaua si nu vreau sa te sperii dar o sa vezi cat costa numai rulmentul ala mare central al distributiei,e foarte complexa si se da toata fata jos cu radiatoare cu tot ca sa faci schimbul distributiei dar sa stii ca motorul este foarte reusit si este echipat pe mai multe tipuri de caroserii. Kit-ul original costa vreo 1500 lei dar poti merge pe INA la vreo 500 lei. Pe directie are cate 4 bascule de aluminiu pe o roata,doua mari in partea de jos si doua mici pe care se roteste directia in partea superioara. Tot ce vezi in poza de mai jos le-am schimbat eu pe directie avocatului : upload pic ...si piesa cu pricina .... images upload Pana una alta s-o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de incidente in trafic. Link spre comentariu
mihai1979 Postat Aprilie 25, 2015 Partajează Postat Aprilie 25, 2015 700 doar vacuumul ??? Is nebuni ăstia ??? Aici tot egr ul e 100£ . Am sa improvizez si eu cv modificare pt " pompita " aia. Deabia am luat "vaporul" si maine ma duc sa iau tot ce inseamna filtre si ulei. Apropo de ulei ... Ce recomandati ?? Masina are 140000 de mile (224000 km) .cineva mi a zis ca daca e sub 100000 de mile se pune ulei 5w40 iar daca e peste 100000 se pune 10w40. Dvs ce recomandati ( ce marca de ulei )si a avut dreptate acea persoana ?? Stiu ca e ceva ulei mai cu " mot " pt acest tip de motor si vreau sa stiu ce naiba sa iau . PT toate bratele de la directie e ceva marca (kit) mai speciala sau merge orice marca ( cum a ti zis si mai sus INA sau altceva) ?. Astept rasp de la dvs . Danke !! 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 26, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 26, 2015 Avand in vedere ca in ultimul timp sunt luat la misto de cat mai multi utilizatori de pe sectiunea "mecanica auto" inchid acest topic pe termen nelimitat si din acest moment nu mai particip decat in calitate de moderator,actele de caritate niciodata nu sunt privite cu ochi buni. Daca cineva doreste sa continue acest topic il rog sa-mi dea un MP si il pun la dispozitie. Cei care au nevoie de indrumari sa-si deschida topic in care sa prezinte problema respectiva si sa astepte acolo pana le raspunde cineva. Cand o sa invatati sa folositi macar optiunea "multumeste" pentru timpul care il pierd,poate voi reveni. Multumesc pentru intelegere. 3 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 6, 2015 Autor Partajează Postat Mai 6, 2015 Buna ziua Reconditionare etriere spate Ford Focus 1.8 TDCI Va voi prezenta in linii mari cateva poze de la reparatia unor etriere spate de la un Ford Focus 1.8 TDCI.In cadrul pozelor este mentionat si ce reprezinta fiecare.La demontare am gasit foarte mare depunere pe pistonase,depunere care opunea rezistenta la glisarea usoara a acestora.Poate unii dintre voi o sa rada sau vor spune ca lucrez ca in antichitate dar aceste pistonase nu avem voie sa le curatam cu smirgher oricat de fin ar fi si nici cu perie de sarma indiferent ca este manuala sau rotativa ci numai cu lemn de brad iar pistonasul se prinde intr-un dispozitiv pentru a fi rotit dar in niciun caz de suprafata rectificata ci de gulerul care ramane afara si are contact cu placuta de frana.Lichidul de frana il spalam cu presiune de apa si apoi suflam cu aer,nu folosim la curatat benzina,motorina,diluant si alti combustibili deoarece se formeaza " o mazga" de care nu mai scapam decat prin stergere cu o carpa,laveta,etc.Pistonasul se demonteaza numai prin rasucire in sensul invers de invartire a acelor de ceasornic iar la montare operatie se repeta dar in sens opus. 2 Link spre comentariu
Vizitator george123456 Postat Mai 8, 2015 Partajează Postat Mai 8, 2015 Detin Focus 1 TDDI Multumesc pentru ultimul post. Se poate sa specificati si producatorul setului de garnituri folosite la repararea etrierilor? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 8, 2015 Autor Partajează Postat Mai 8, 2015 Pentru putin,decat am mentionat un pic mai sus cum se foloseste optiunea din dreapta unde scrie " Multumeste". Ciudat este ca cititi din text numai ce va intereseaza... Link spre comentariu
yonel Postat Mai 8, 2015 Partajează Postat Mai 8, 2015 (editat) Buna ziua, Am un ford escort cu motor 1.8 diesel,a functionat perfect pana acum cateva zile cand i-am schimbat filtrul de motorina. de atunci are un relanti foarte neregulat. am schimbat iar filtrul, chiar si injectoarele si tot asa face. ce sa mai verific inainte sa schimb si pompa de injectie?Multumesc. Editat Mai 8, 2015 de bibanu47 editat fisier video 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 8, 2015 Autor Partajează Postat Mai 8, 2015 Buna ziua Din injectoare nu poate fi dar ma intereseaza daca pe furtunul de alimentare vin bule de aer. Dupa cate observ este din acela transparent folosit la alimentarea utilajelor dar in fisierul video nu pot sa vad daca are aer pe el sau nu. Si eu folosesc acelasi furtun dar atentie ca la vreo 2 ani trebuie inlocuit pentru ca devine rigid si trage aer fals la imbinari la cea mai mica atingere. Axul clapetei de acceleratie de pe pompa are joc? 1 Link spre comentariu
yonel Postat Mai 8, 2015 Partajează Postat Mai 8, 2015 (editat) bule de aer nu apar pe furtune acum, apar doar cand este putina motorina in rezervor dar si atunci mergea bine. Axul nu are joc. Maine o sa inlocuiesc furtunele si colierele sa vad daca se schimba ceva. Multumesc pentru informatii! Furtunul de retur banuiesc ca nu are importanta ca il schimb sau nu!?! Editat Mai 8, 2015 de yonel 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 11, 2015 Autor Partajează Postat Mai 11, 2015 Eu am intalnit multe motoare diesel care porneau greu dimineata din cauza ca trageau aer fals pe furtunasele de retur si peste noapte se dezamorsa instalatia dar nu este cazul tau deoarece ai spus ca nu vezi bule de aer pe furtune. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Mai 11, 2015 Partajează Postat Mai 11, 2015 (editat) Dieselul meu e pe un motocultor, monocilindric . Pleaca fara probleme dimineata la rece dar dupa ce am lucrat cu el m`am trezit ca mergea neregulat si pornea aiurea la cald. Dupa investigatii am desoperit ca de fapt tragea aer pe la holenderul furtunului de plastic transparent cind se incalzea ansamblul. Vechimea motorului este de 4 ani si aerul se vedea la fix pe furtun. Schimbat furtunul si e ca la inceput. Grig Editat Mai 11, 2015 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 11, 2015 Autor Partajează Postat Mai 11, 2015 In comert exista doua tipuri de furtun din acela romanesc fabricat pentru alimentarea motoarelor diesel: -unul de culoare verzuie care dupa vreun an de zile devine casant si mai ales la temperaturi scazute, -si unul perfect transparent care este foarte maleabil indiferent de temperatura . Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Mai 11, 2015 Partajează Postat Mai 11, 2015 Din acela perfect transparent am pus. Originalul era transparent galbui cu tesatura in el , chinezesc. Grig 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 11, 2015 Autor Partajează Postat Mai 11, 2015 Acela are armatura cu plasa de matase. Majoritatea alimentarilor sunt facute cu conducta de plastic negru mat. 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 19, 2015 Autor Partajează Postat Mai 19, 2015 Am inteles ca intr-o anumita zona a forumului,un coleg a inceput sa evalueze oamenii in functie de vechimea autoturismelor care le detinem si daca anul lor de fabricatie este situat undeva in jurul anilor 1980 asta inseamna ca suntem de joasa speţa si din acest motiv m-am hotarat sa-mi prezint si eu troaca Posed un Audi 100 CD Avant fabricat in 1986 si este echipat cu un motor diesel in 5 pistoane cu capacitatea cilindrica de 1986 cm3 iar tipul motorului este CN. Imi este foarte usor sa retin capacitatea cilindrica deoarece este egala cu anul de fabricatie iar referitor la tipul CN de multe ori glumeam cand mergeam sa fac ITP-ul,zicand ca inseamna Ceausescu Nicolae. Din 1990 si pana acum am detinut peste 40 de masini din toate marcile auto,le cumparam pe nimic deoarece majoritatea erau abandonate printre blocurile din Bucuresti. O luam printre blocuri si unde vedeam ca este vreo una cu praful pe ea de 1m si cauciucurile pe pana intrebam copiii din zona si imediat aflam propietarul unde sta. De obicei le alegeam sa fie bune la caroserie si motorul defect deoarece motorul il reparam repede pe cand daca imi bagam in card cu tinichigii si vopsitorii ma uitau sfintii pana o vedeam gata de drum. Acest Audi avea capota data peste cap,parbrizul spart iar motorul era in sac prin portbagaj L-am adus acasa (asta se intampla cu vreo 18 ani in urma) si l-am demontat total,nu au mai ramas pe el nici macar dopurile tehnologice de caucic sau bridele de plastic care fixau instalatia electrica,tabla goala si atat. Am decis sa opresc acesta masina pentru mine deoarece generatia de Audi 80 si 100 fabricate intre anii 1983 - 1990 au fost echipate cu caroserii care au zinc in compozitie si daca nu o loveai sau nu iti curgea acid pe ea te tinea o viata si nu se coroda de rugina. Am muncit la ea vreo jumate de an cate vreo 2 ore pe zi cand terminam programul la atelier dar la final nu mi-a parut rau de efortul depus deoarece de atunci nu am facut altceva decat sa-i schimb consumabilele,adica placute de frana,ulei motor,antigel,filtre,bujii incandescente,rulmenti alternator,bucsi electromotor si un rand de brate pe fata deoarece la mine sunt turnate cu pivoti cu tot.,nu este pivotul detasabil. Imi cer scuze pentru praful care este pe ea dar cu o zi inainte tocmai fusesem la un pescuit pe dunare in zona Zimnicea si numai eu stiu prin ce paduri am "arat ". Dupa cum observati in ultima poza unde sunt fotografiate ceasurile de bord deja ii facusem 24.000 km dupa restaurare iar referitor la nr. de inmatriculare,94 reprezinta "anul de fabricatie " al fiului meu iar GVA initialele de la Gabi,Vali si Alin. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum