Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Vizitator daniel dan

Buna ziua domnu bibanu47 !!!

 

As dorii cateva sfaturii legat de dacia solenza cum ar fii ca tablarie ,motor ,consum deci in concluzie daca merita achizitionata ???

Link spre comentariu

Salut

 

Te rog frumos sa-ti deschizi un topic cu subiectul respectiv ca sa isi expuna parerea mai multi colegi care au o asemenea masina pentru ca eu pe timpul lui "impuscatu' 

am lucrat numai Oltcit iar dupa revolutie numai straine si de aceea nu am o idee formata despre Solenta.

Ar fi bine sa intitulezi topic-ul "Impresii generale despre Dacia Solenza ".

 

Multumesc pentru intelegere.

Link spre comentariu

Solenza este o masina depasita. O am eu cu gpl, dar rotile pe 14 cam simt toate gaurile drumurilor patriei, caroseria este cam nelegata si tabla varza mai ales in partea spate, ma refer la oale, aripi, hayon. 

Si acum pt. dl. bibanu47 daca ma puteti ajuta, am vazut in semnatura dvs. ca reparati si etrieri, in ce consta aceasta reparatie? Eu i-am desfacut la solenza, i-am curatat, dar pistonasele curate, aerisite, tot culiseaza foarte greu. Din ceea ce cunoasteti, exista inscrise in carti fortele de apasare ale cilindrilor etrierilor si cu ce se masoara aceasta forta? Nu stiu ce sa-i mai fac, pedala este relativ buna, nici moale nici tare, are la apasare tendinta de a frana bine, dar la un moment dat parca aluneca placutele pe discuri, nu o mai pot face sa inghete roata indiferent daca apas sa indoi pedala....

Link spre comentariu

Ai incercat sa probezi pistonasul in etrier dar fara garnitura si sa vezi daca culiseaza foarte usor cu mana?

Nu cunosc fortele pentru ca nu m-au interesat niciodata deoarece ma ocup foarte mult de motoare dar sunt sigur ca gasesti documentatie pe net daca cauti.

Daca pedala este buna dar in schimb ea nu franeaza eficient ,ai probleme ori cu cilindrul vacuumatic ori cu placutele de frana care nu sunt compatibile cu discurile de frana.

Link spre comentariu

AM DESCHIS UN TOPIC DAR NU SIA EXPUS NIMENI PAREREA !!!

DAR TOTUSII DIN GAMA RENAULT CE PARERE AVETII DE CELE LAGUNA DIZEL SAU BENZINA ???

 

De ce tipi la mine amice,ce ti-am facut ???

Scrierea cu caractere mari reprezinta indignare,tipat la cineva,etc,vezi regulamentul.

Laguna rupe puntile de pe spate,mai repede ti-as recomanda un Megane cu motorul de 1.9 TDI care sunt foarte reusite.

Ti-am modificat titlul topic-ului ca sa fie mai edificativ.

Link spre comentariu

Am incercat pistonasele in etrieri fara garnituri in momentul cand i-am spalat, se miscau usor, fara probleme.

In ceea ce priveste furtunasele care fac legatura intre conducte si etrieri, am auzit un mit cum ca din cauza vechimii s-ar strangula pe interior fara sa se vada vreo schimbare la exterior, ati auzit de asa ceva? Mie cand am dat etrierii jos mi s-a parut ca se scurgea bine lichidul de frana prin ele...

In legatura cu cilindrul vacuumatic, nu stiu ce este, banuiesc ca are legatura cu servofrana. Nu se aude ca ar pierde vacuumul, vreun fasait, ceva. Absolut aleator ma trezesc cu pedala tare, motorul este pornit, se intareste ca si cum ar fi motorul oprit. A, si comparativ cu loganul, mie la oprirea motorului in maxim 10 secunde mi se face pedala tun, pe cand l alogan si dupa zile de stat mai fasaie la apasare, e moale 2-3 pedale...

Link spre comentariu

Cilindrul vacuumatic este rezervorul acela rotund pe care se monteaza pompa de frana.

Este perfect adevarat cu furtunele ca se dizolva in timp si se obtureaza canalul dar daca pica lichid prin ele inseamna ca nu au probleme.

Interiorul unui furtun de frana este cat un ac de cusut,el pare mare la exterior dar este alcatuit din 3 straturi de cauciuc si 3 de panza ca sa reziste la presiunea necesara.

Supapa unisens este in regula?

Link spre comentariu

Sper sa fie intr un ceas bun si sa nu am multa bătaie de cap.... Masina.. passat 1.9TDI ( DI rosu ).Din cîte am mai auzit si stiu si eu ar fi de 130 de cai . Ce am mai vazut pe capac la distributie un cod AWX si cred ca e de 130 cai. Cutie manuală in 5 trepte . Sa va zic problemele mele :1. Pun contactul si pe afisaj apare mesajul de verificare nivel ulei. Dupa ce dau la automat imi ramane aprins martorul de la ulei ( sa i zicem lampa lui aladin pt ca e asemănător ) . Unde sînt pozitionati si citi senzori pt ulei are motorul acesta ??aveti cv coduri compatibile cu Uk dupa care a si putea sa le caut ??2. "Chestia " aia pe vacuum ce închide clapeta la EGR la oprire cum se cheamă si se gaseste aparte de EGR ??Acestea fiind zise astept sfaturi si idei de la voi. 

Link spre comentariu

Mii de scuze ....Dar nu m am referit la probleme de electronica...voiam doar sa stiu pe unde sînt pozitionati senzorii de pres si nivel ulei. cred ca a ti avut de a face cu destule motoare de acest tip ca sa stiti pe unde sînt pozitionati. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări