bibanu47 Postat Martie 11, 2015 Autor Partajează Postat Martie 11, 2015 Sincer acum,daca pompa este buna nu inteleg de ce nu vrei sa mergi cu electrovalva aia la un magazin auto si sa o cumperi decat sa faci o investitie intr-o alta pompa. Daca vrei sa iei pompa Bosch trebuie sa o iei cu conducte cu tot pentru ca nu se potrivesc cele care le ai acum. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 11, 2015 Autor Partajează Postat Martie 11, 2015 nu tragea aer fals , aceasta electrovalva era montata pe capul hidraulic si era tot timpul pe pozitia inchis , iar in momentul in care puneam contactul aceasta electrovalva trebuia sa se deschida , dar aceasta ramanea inchisa din cauza ca nu era montate corect piesele care compuneau aceasta electrovalva domnule bibanu47/allexx1968 va multumesc frumos pt ajutorul oferit va doresc o seara frumoasa Nu stiu ce ar fi putut monta invers deoarece in interiorul electrovalvei exista un miez metalic in care se afla un arc de revenire in genul la cel de la pix iar la capatul opus al miezului este montata o garnitura de cauciuc care inchide orificiul prin care patrunde motorina in capul hidraulic. Link spre comentariu
cristi71 Postat Martie 11, 2015 Partajează Postat Martie 11, 2015 (editat) pai am cauat si online si la dezmembrari..nu gasesc respectiva piesa separat..toti zic ca doar pompa cu totul..nu gasesc nici un cod pe ea,daca a aavut probabil sa sters.. Editat Martie 11, 2015 de cristi71 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 11, 2015 Autor Partajează Postat Martie 11, 2015 Daca ai cont pe club ford cauta acolo ca gasesti sigur,au multi pe acasa aruncate pompe cu capul hidraulic defect si tin electrovalvele degeaba. Link spre comentariu
cristi71 Postat Martie 11, 2015 Partajează Postat Martie 11, 2015 am cont,insa nu gasesc...acolo e un intreg razboi,e inchis bazarul..se cere taxa pentru anunturi la vanzari.. Link spre comentariu
ovy83 Postat Martie 12, 2015 Partajează Postat Martie 12, 2015 pe mufa nu am verificat decat continuitatea firelor pana in mufa ECU ,nu am verificat tensiuni deoarece nu am idee cat trebuie sa fie.revin si cu foto,nu sunt cu masina deocamdata. am desfacut aseara si ECU pentru a observa ceva anomalii si nu are nimic...contact imperfect sau urma de incalzire excesiva al vreunei componente. am revenit... problema a fost de corp clapeta,potentiometrul de la clapeta defect.a fost curatat si rascuratat dar nu mai vroia sa mearga. am inlocuit corpul cu unul functional,lucreaza si motorasul de ralanti,dar trebuie facut readaptarea cu VAG COM-ul. in zona am pe cineva cu vag com dar nu stie cum se readapteaza,nu stie unde sa intre. resetarea "manuala" nu merge...la temp. de 90 grade scot borna,las 30 secunde,pun borna,pun contact,se aude motorul de ralanti cum face cursa(inainte de a schimba corpul clapeta nu se auzea,nu facea nimic),las circa 1 minut cu contactul pus fara sa pornesc motorul,pornesc motorul las circa 1-2 minute la ralanti. la pornirea cu motorul rece(dimineata) are simptome de motor in 3 pistoane,m-am interesat pe tot Googalul asta si asa se manifesta daca nu se face adaptarea cu VAG COM. este normal,din cate am inteles,sa apara ca si eroare g69-senzor corp clapeta. am rugamintea la cei care a-u facut readaptarea clapetei sa ma indrume unde sa intru in VCDS ,in care bloc...etc. multumesc! Link spre comentariu
Vizitator Dodel Postat Martie 12, 2015 Partajează Postat Martie 12, 2015 Dar acelasi mecanic nu a putut sa-ti mentioneze ca se poate lua compresia pe fiecare cilindru in parte si elucidezi si acesta problema?Imi dau seama cata mecanica stie daca ti-a spus ca poate fi biela indoita,in acest caz pistonul respectiv nu ar mai lucra decat foarte putin deoarece se mareste camera de ardere si motorul ar merge in 3 pistoane plus ca nu ar avea forta deloc iar consumul ar fi astronomic.Daca as veni cu masina la dumneavoastra m-ati putea ajuta in rezilvarea acestei probleme? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 12, 2015 Autor Partajează Postat Martie 12, 2015 Problema este ca eu nu am banc de probe pentru injectoare si pompe,alea sunt operatii efectuate de pompagii iar eu ma ocup mai mult de segmentat motoare si reparat cutii de viteze si oricum daca mi-as fi luat banc de probe ar fi trebuit sa lucrez toata ziua numai "obligatii" pe la toate institutiile din oras in loc sa-mi vad de treburile mele. Eu cand repar motoare diesel,demontez pompele si injectoarele si le trimit la Bucuresti la nea Vasile pe b-dul 1 Mai in apropiere de podul Constanta la 200m. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 12, 2015 Autor Partajează Postat Martie 12, 2015 am revenit... am rugamintea la cei care a-u facut readaptarea clapetei sa ma indrume unde sa intru in VCDS ,in care bloc...etc. multumesc! De ce nu intri pe forumul de la VW pentru ca aici nu ai sanse ? Link spre comentariu
Vizitator Dodel Postat Martie 12, 2015 Partajează Postat Martie 12, 2015 (editat) Problema este ca eu nu am banc de probe pentru injectoare si pompe,alea sunt operatii efectuate de pompagii iar eu ma ocup mai mult de segmentat motoare si reparat cutii de viteze si oricum daca mi-as fi luat banc de probe ar fi trebuit sa lucrez toata ziua numai "obligatii" pe la toate institutiile din oras in loc sa-mi vad de treburile mele.Eu cand repar motoare diesel,demontez pompele si injectoarele si le trimit la Bucuresti la nea Vasile pe b-dul 1 Mai in apropiere de podul Constanta la 200m. O da ma duc sa mi se dea injectoarele jos si sa mi se tareze.sper sa fie problema de aici! Editat Martie 12, 2015 de Dodel corectat text Link spre comentariu
bibanu47 Postat Martie 12, 2015 Autor Partajează Postat Martie 12, 2015 Sa nu cumva sa te pacaleasca sa cumperi duze noi si sa te incante pretul ca sunt vreo 50 lei buc pentru ca nu sunt bune de nimic. Sa-l pui ca sa-ti curete duzele vechi si sa ti le regleze. Majoritatea pompagiilor au prostul obicei sa trimita clientul ca sa cumpere duze noi iar cele originale le opresc ei si cer o gramada de bani pe ele. screenshot on pc Link spre comentariu
Dj Alex Postat Martie 21, 2015 Partajează Postat Martie 21, 2015 buna dimineata , domnule bibanu47 , revin cu o alta intrebare : de cand am adus pompa de injectie de la reparat masina nu mai are puterea pe care o avea inainte , se simte ca si cum nu as avea turbo , dar turbo functioneaza foarte bine , iar in sarcina mai mult de 3000 rotati /min nu vrea sa se tureze , am scos mufa debitmetrului de aer si parca functioneaza mai bine (diferenta foarte mica ) partea interesanta este ca dimineata cand pornesc masina , o las 3-4 min sa se incalzeasca iar dupaia plec cu ea la drum atunci o perioada foarte scurta de timp masina trage foarte bine (cu mufa debitmetrului )scoasa a fost o perioada in care faceam o depasire iar pe la jumate simteam cum ii dispare puterea Link spre comentariu
Vizitator Adrian Botezatu Postat Aprilie 5, 2015 Partajează Postat Aprilie 5, 2015 Buna ziua domnu bibanu sunt adibot25 am o problema la ford focus 1.8 tddi mi sa rup cureaua de distributie luna asta am cumparat alta chiuloasa am dus-o la planat ,verificat,schimbat semeringuri supape am pus-o pe masina a pornit fara probleme dar parca nu mai trage cum tragea inainte ...se simtea cand intra turbina acum pleaca lin asa nu stiu cum sa spun nu se mai simte ca intra turbina ...masina merge iam dat si 160 se duce dar parca nu mai are vlaga aia care o avea inainte......ma puteti ajuta cumva eu stau in bucuresti. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 5, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2015 Salut Sunt convins ca reglajul tachetilor este facut gresit pentru ca are pastile de diferite dimensiuni si nu se pot regla mecanic. Link spre comentariu
Vizitator Adrian Botezatu Postat Aprilie 5, 2015 Partajează Postat Aprilie 5, 2015 O programare la dumneavoastra saptamana asta pentru o eventuala remediere sau constatare . Undeva intr-o dupa amiaza se poate? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum