Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

am uitat...poampa de benzina baga cu presiune,filtru aer+benzina schimbat. pornirea o face automat pe benzina,dupa selectie si dupa ce s-a incalzit motorul se poate comuta pe gpl.

-bobina de inductie a fost inlocuita anul trecut

-verificat tot ce este mufa sa nu prezinte contact imperfect+oxidare

-catalizatorul este "gaurit" ,asa il am de ceva ani....,am scos de dupa"saxofon" tot ce este pentru a elimina infundatul evacuarii...

nu m-ai am idei...

Link spre comentariu

Buna ziua

 

As vrea sa scoti bujiile dupa ce vii din cursa(dar sa tii cont de unde vine fiecare) si sa-mi faci poza la electrodul fiecareia ca sa vad eu cum lucreaza.

Faptul ca motorasul by-pass este functional am inteles dar pe mufa vin ceva tensiuni?

Link spre comentariu

pe mufa nu am verificat decat continuitatea firelor pana in mufa ECU ,nu am verificat tensiuni deoarece nu am idee cat trebuie sa fie.revin si cu foto,nu sunt cu masina deocamdata.

am desfacut aseara si ECU pentru a observa ceva anomalii si nu are nimic...contact imperfect sau urma de incalzire excesiva al vreunei componente.

Editat de ovy83
Link spre comentariu

domnule bibanu47 ,  revin cu un update la cea ce am mai facut la masina  : pana la urma am reusit sa pun distributia la punct   dar problema este ca  nu reusesc sa pornesc masina  din cauza ca  pompa de injectie  nu baga motorina la injectoare  (am desfacut toate cele  4 piulite de la conductele ce vin de la pompa  )    am verificat   sa vad daca iasa motorina din filtru de motorina  si este  ok 

am dat la automat  de multe ori dar degeaba  , am incercat sa pornesc motorul cu ajutorul uni spray pt curata discurile de frana  (dadea semne   ca porneste  ) 

ce pot sa fac  ?

Link spre comentariu

Ai verificat daca lucreaza electrovalva de pe capul hidraulic al pompei de intectie?

Se aude un "tac" atunci cand pui contactul si atrage miezul magnetic?

Link spre comentariu
Vizitator Dodel

Sal!Precizez ca am fost si mi s-au verificat injectoarele si mi s-a spus ca este totul absolut normal.Mecanicul care mi-a testat-o a verificat si a spus ca da putine gaze pe la busonul de ulei si pe la joja si ca el crede ca masina cum a avut turbina defecta sa fortat vreodata in ea si ori a sarit vreun segment de pe linie ori e vreo biela stramba.Ce m-ati putea sfatui? 

Daca scoate si vara ,este din cauza vreunui injector care alimenteaza excesiv atata timp cat este rece iar apoi la temperatura se dilata si incepe sa lucreze normal.Se formeaza prag de particule nearse in galeria de admisie.Ar fi cazul ca dai injectoarele jos si sa le tarezi la presiunea corespunzatoare.Daca nu ma insel trebuie sa aiba 155 bari la motorul tau.

Editat de Dodel
Link spre comentariu

momentan am ramas singur , mi-a plecat ajutorul  , si nu mai am cum sa fac aceasta verificare   :84

Buna

Ai posibilitatea sa o verifici singur.Demontezi cablul care alimenteaza electrovalva,pui contactul si faci

manual contacte repetate direct pe valva cu firul respectiv.Trebuie sa se auda clic la fiecare atingere.

Spor

Alex

Link spre comentariu

Sal!Precizez ca am fost si mi s-au verificat injectoarele si mi s-a spus ca este totul absolut normal.Mecanicul care mi-a testat-o a verificat si a spus ca da putine gaze pe la busonul de ulei si pe la joja si ca el crede ca masina cum a avut turbina defecta sa fortat vreodata in ea si ori a sarit vreun segment de pe linie ori e vreo biela stramba.Ce m-ati putea sfatui? 

 

Dar acelasi mecanic nu a putut sa-ti mentioneze ca se poate lua compresia pe fiecare cilindru in parte si elucidezi si acesta problema?

Imi dau seama cata mecanica stie daca ti-a spus ca poate fi biela indoita,in acest caz pistonul respectiv nu ar mai lucra decat foarte putin deoarece se mareste camera de ardere si motorul ar merge in 3 pistoane plus ca nu ar avea forta deloc iar consumul ar fi astronomic.

Link spre comentariu

salut  , astazi am inceput sa verific electrovalvele  de pe pompa de injectie  si am avut surpriza ca una dintre ele  sa nu functioneze 

am demontat electrovalva   nefunctionala   si spre surprinderea mea  pompagiul  la care am dus pompa sa imi schimbe garniturile din ea  nu a montat  corect  aceasta electrovalva 

inainte de a demonta   aceasta electrovalva    pompa de injectie era plina de motorina   dar la injectoare nu ajungea nici macar un strop

am montat electrovalva   si dupaceia am putut sa pornesc masina

Link spre comentariu

nu tragea aer fals , aceasta electrovalva era montata  pe capul hidraulic  si era tot timpul pe pozitia inchis  , iar in momentul in care puneam contactul aceasta  electrovalva trebuia sa se deschida  , dar aceasta ramanea inchisa  din cauza  ca nu era montate corect piesele care compuneau aceasta electrovalva 

domnule bibanu47/allexx1968

va multumesc frumos   pt ajutorul oferit 

va doresc o seara frumoasa 

Link spre comentariu

sa numai aud de pomagiu...eu sunt de parere ca daca nu cunosti principiul de functionare al unui agregat si te apuci sa mesteresti la el te numesti carpaci! eu merg cu masina in continuare picurand motorina pe la pompa,pe la firele la o electrovalva! ce am observat,e ca are si un zgomot mai mare de cind a fost ''mesterita'' si cind se incalzeste motorul numai pica decat ff putin,tare ciudat! am hotarat sa achizitionez o alta pompa sh,deja e a 3 oara cind trebuie sa demontez distributia! credeti ca e o alegere inteleapta? ce ma sfatuiti sa aleg? lucas sau altceva? inainte de montaj o sa dau o fuga pina la Bucuresti la cineva competent sa o puna pe un adevarat banc de probe,nu 4 injectoare in aer si un motor cu turatie variabila cum avea singurul pompagiu din zona mea asa numitul banc de teste!

Link spre comentariu

Zgomotul presupun ca provine de la un avans mai mare iar faptul ca nu mai pica asa tare la cald este din cauza dilatarii.

Eu mai repede as merge pe Bosch chiar daca este mai galagioasa dar este foarte durabila in timp.

Link spre comentariu

de data asta o sa ti urmez sfatul! fara sa te flatez,esti o adevarata legenda pe club f..! desi am ocazia sa achizitionez masini mai noi, alte marci,raman fidel Fordului! mai ales Escort,masina mea de suflet! am mai avut 2 pina acum,unul pe benzina,la care nu am miscat un surub in 12 luni!! si credeti ma,fac peste 2500=3000km/luna!rugina..a fost problema lui..numai avea nici lonjeroane!! acum am TD, motor la fel de fiabil,are 236000 de km si nu ''mananca''  gram de ulei de la schimb la schimb!! si sa vedeti vlaga cind intra turbo!! dar un nemernic  a  alimentat cu benzina si a nenorocit garniturile pompei de injectie! am hotarat in familie,ramane Escortul, schimb pompa si mergem mai departe! si da , este inscrisa pe BG, pt ca nu am de gind sa vind apartamentul sa pot inscrie masina in Ro si cu banii respectivi ''puterea'' sa cumpere odraslelor mertane! stima!

Editat de cristi71
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări