Dj Alex Postat Februarie 21, 2015 Partajează Postat Februarie 21, 2015 (editat) Buna seara Rezervorul se videaza pentru ca are undeva pe gatul de alimentare sau deasupra rezervorului,unul sau mai multe furtunase de suprapresiune care sunt infundate de pamant sau corpuri straine. Referitor la demontatul pompei te rog sa ma crezi ca nu exista mecanic pe lumea asta sa viseze toti pasii si caracteristicile suruburilor care trebuie demontate la toate tipurile de autoturisme posibile. Una este cand lucrezi zilnic acelasi tip de motor si alta este cand faci asta din joi in pasti. A fi mecanic inseamna sa te descurci ca sa executi o anumite lucrare care ti se da dar in niciun caz pe nevazute. Daca as fi langa masina ti-as spune imediat ce trebuie demontat si inclusiv dimensiunea cheilor dar asa discutam despre pielea ursului din padure. Daca ai avea placerea sa postezi niste poze ca sa vad motorul din diferite unghiuri,atunci as putea sa te ajut cat de cat. Totusi te avertizez ca pentru acei 350 lei s-ar putea sa distrugi chiulasa motorului pentru ca vei indoi supapele la montarea distributiei si te va costa de 5 ori mai mult. Sa stii ca unele operatii din mecanica sunt foarte ample si nu le poate face oricine,aici nu merge ca in domeniu IT,adica in cazul in care gresesti ceva sa poti reface operatia. Stabileste ce doresti sa faci si imi comunici. buna seara domnule bibanu47 , astazi am avut timp sa demontez pompa de pe masina ,de demontat a fost usor dar nu cred ca nici montajul pompei nu o sa fie mult mai greu am verificat pompa si am gasit 2 locuri unde curgea , unu dintre ele l-am rezolvat https://www.dropbox.com/s/588eavmzcay1zvl/20150221_122333.jpg?dl=0 a mai ramas unu care este compus din mai multe piese , cred ca este un robinet cu vacum (cred ca la pornirea motorului vacumul creat in galeria de admisie deschide acest vacum iar la oprirea motorului se inchide automat ) dar in cazut meu acest vacum are una dintre membrane crepata iar e acolo curge motorina https://www.dropbox.com/s/q17415lg0mc6pbh/20150221_203610.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/thoutzx0epq7uw7/20150221_203519.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/cjfe6qf5tbpizbr/20150221_182006.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/rxm7fp4apfm96pj/20150221_181943.jpg?dl=0 acest robinet cu vacum avea toate oringurile uzate si cred si din cauza asta pierdea motoina iar in legatura cu punerea distributiei la punct am nevoie de ajutorul dvs uitati acestea sunt pozele cerute de dvs : https://www.dropbox.com/s/2te8d09z4gl4jp5/20150221_155114.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/64od2wrgpi81gqv/20150221_155047.jpg?dl=0 multmesc frumos pt raspunsuri Editat Februarie 21, 2015 de Dj Alex Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 21, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2015 Buna seara Membrana aceea nu se poate schimba decat cumpara piesa ca produs finit. Ti-am postat doua poze cu distributia si daca ai ceva neclaritati astept intrebari. imgurl upload pictures online 1 Link spre comentariu
Vizitator Razvan Ionut Postat Februarie 24, 2015 Partajează Postat Februarie 24, 2015 Salut .Vin si eu cu o problema .am schimbat un motor de pe o masina pe al;ta si nu imi vine curent la electromotor nu cumpleaza .. aveti idee Va multumesc Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 24, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 24, 2015 Salut si bine ai venit printre noi. Ionut tu ai idee ce culoare are camasa pe care o port eu in acest moment? Daca raspunsul tau este "NU" sa stii ca nici eu nu sunt "Mama Omida" sa ghicesc despre ce masina este vorba pentru ca fiecare are particularitatile ei. Incearca sa incepi prin a ne comunica despre ce masina si ce tip de motor este vorba ca sa te putem ajuta. -borna de masa care ar trebui sa fie de culoare neagra,pleaca de la baterie la caroserie sau pe motor? -daca pleca la caroserie,ai montat firul de masa al motorului? -vine tensiune de "plus" pe firul rosu care duce de la baterie la starterul electromotorului? -pe firul care vine din contact si cupleaza starterul vine curent cand dai la automat? Sincer nu am inteles niciodata cum puteti face si desface motoare dar nu stiti sa verificati un electromotor... Link spre comentariu
Vizitator Dodel Postat Februarie 26, 2015 Partajează Postat Februarie 26, 2015 (editat) Buna ziua! Am si eu o skoda octavia tour 1.9 tdi ALH si la pornirea la rece scoate mai mult fum alb.Dupa ce motorul se incalzeste masina la pornire nu scoate pic de fum.Precizez ca turbina e reparata recent,distributia schimbata recent si verificat relantiul,bujiile sunt ok,lichid de racire nu scade din vas....v-as ruga sa ma ajutati ce altceva as putea verifica.Va multumesc anticipat! Am sters un text pentru ca era postat in dublu exemplar. Editat Februarie 26, 2015 de Dodel Post dublu Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 26, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 26, 2015 Motoarele de 1,9 TDI sunt niste motoare foarte reusite si sunt echipate pe mai multe caroserii cum ar fi VW Golf,Passat,etc si ce imi place la ele printre altele este faptul ca au fost echipate cu pompa de injectie clasica chiar daca este putin mai galagioasa dar este foarte durabila in timp fata de porcariile asistate electronic. Eu presupun ca este vorba de condensul care se produce in coloana de tobe atunci cand trece de la cald la rece si fenomenul apare pentru putin timp adica pana se evaporeaza acesta. Fac acesta precizare in urma celor mentionate de tine si fenomenul este intalnit mai la toate autoturismele pe timp friguros si mai ales la cele pe benzina. Daca ar fi fost "ciupita " garnitura de chiulasa ar fi trebuit sa scada in timp lichidul de racire din vasul de expansiune. Link spre comentariu
Vizitator Dodel Postat Februarie 26, 2015 Partajează Postat Februarie 26, 2015 Vreau sa va precizez ca fumul este ceva mai dens si scoate ceva....chiar si vara la prima pornire.As vrea sa va intreb daca poate fi de la egr...as vrea sa curat si acolo,poate scap de problema asta care este destul de deranjanta. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 26, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 26, 2015 Daca scoate si vara ,este din cauza vreunui injector care alimenteaza excesiv atata timp cat este rece iar apoi la temperatura se dilata si incepe sa lucreze normal. Se formeaza prag de particule nearse in galeria de admisie. Ar fi cazul ca dai injectoarele jos si sa le tarezi la presiunea corespunzatoare. Daca nu ma insel trebuie sa aiba 155 bari la motorul tau. Link spre comentariu
Vizitator Dodel Postat Februarie 26, 2015 Partajează Postat Februarie 26, 2015 Sa fie vinovat vreun injector....pe tester cand sunt calde au bine(nu stiu exact valoarea dar mi sa spus ca sunt ok).sa incerc sa ii fac testul la injectoare cand e rece sa vedem daca imi da vreo valoare gresita?va multumesc pt consiliereSa fie vinovat vreun injector....pe tester cand sunt calde au bine(nu stiu exact valoarea dar mi sa spus ca sunt ok).sa incerc sa ii fac testul la injectoare cand e rece sa vedem daca imi da vreo valoare gresita?va multumesc pt consiliere Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 26, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 26, 2015 Nu inteleg de ce postezi textele de cate doua ori ca si mai sus ude am sters eu in primul post al tau? Nu te mai lua dupa diagnoza pentru ca in cazul tau este nula deoarece tu ai injectoare mecanice nu electrice si testerul spune ca lucreaza in toti 4 cilindrii dar nu vede starea injectoarelor ci doar daca sunt functionale sau nu. Aceeasi porcarie o face testerul si cu presiunea de ulei,el scrie ca presiunea este "OK" dar nu stie cat are si presiunea poate fi foarte proasta deoarece martorul de bord se aprinde la 0,8 bari cand este deja tarziu . Pentru multumiri foloseste optiunea din dreapta unde scrie "Multumeste"... 1 Link spre comentariu
Dj Alex Postat Februarie 28, 2015 Partajează Postat Februarie 28, 2015 Buna seara Membrana aceea nu se poate schimba decat cumpara piesa ca produs finit. Ti-am postat doua poze cu distributia si daca ai ceva neclaritati astept intrebari. imgurl upload pictures online domnule bibanu47 astazi am schimbat membrana vacumului si cand am ajuns sa montez distributia m-am lovit de o problema , am pus fulia de la vibrochen la semn , am pus fulia de la axul cu came la semn , am pus fulia de la pompa de injectie la semn , am montat cureaua , am intins cureaua cu ajutorul rolei intinzatoare , a pus un o tubulara de 19 la surubul vibrochenului si am incercat sa invart , se invartea cam 1 tura iar dupaceai se bloca , ce trebuie sa mai fac ? daca se poate un nr de telefon sa vb cu dvs multumesc frumos Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 28, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 28, 2015 Sunt convins ca nu ai pus cum trebuie semnul de la axul cu came si de aceea te rog sa-mi postezi o poza ca in cea perezentata de tine ai facut-o de sus si nu se vede decat partea de jos a pinionului. Cand axul cu came este pus la punct primele doua came de pe pistonul 1 trebuie sa fie in forfecare si respectiv cu camele in sus. Sper sa nu fi lovit tare la invartire ca sa se fi indoit vreo supapa... Link spre comentariu
Dj Alex Postat Februarie 28, 2015 Partajează Postat Februarie 28, 2015 Uitati acestea sunt pozele cerute https://db.tt/4e0MoUmShttps://db.tt/x9IGsmREhttps://db.tt/x9IGsmREam invartit foarte incet de vibrochen Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 28, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 28, 2015 Nu vad camele,ti-am spus ce sa faci. Eu am gasit motoare si cu 7 semne facute de diversi mecanici habarnisti,pune dupa came. Link spre comentariu
Dj Alex Postat Martie 2, 2015 Partajează Postat Martie 2, 2015 am dat jos capacul de la axul cu came ca sa fac poze , mecanicul care mi-a schimbat distributia a dat jos fulia de la axul cu came ca sa poata schimba pompa de apa ,si fie acesta motivul pt care nu pot sa pun distributia la semn (dupa semne de pe fulii si semnele de pe motor ?) am cateva intreabari : care este ordinea functionari pistoanelor la motorul meu ? in capatul axului cu came unde vine prinsa fulia are pana sau este doar conic ? de unde incepe numerotarea pistoanelor ? in aceasta poza semnul de pe fulie este paralel cu cel de pe capacul axului cu came https://www.dropbox.com/s/e881vjnj80bqdxk/SEMN%201-1.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/7gw03x9q31ntgh0/SEMN1.2.jpg?dl=0 ................................................................................................................................ https://www.dropbox.com/s/roux9rodyb3n0kr/20150302_215915.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/sedpg74tadexogv/20150302_215903.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/mgdn0plcw5fqly5/20150302_215839.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/z2rd6uq4x9yldm8/20150302_215832.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/4gqj9j3cmltztnj/20150302_215810.jpg?dl=0 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum