Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

Buna seara

 

Rezervorul se videaza pentru ca are undeva pe gatul de alimentare sau deasupra rezervorului,unul sau mai multe furtunase de suprapresiune care sunt infundate de pamant sau corpuri straine.

Referitor la demontatul pompei te rog sa ma crezi ca nu exista mecanic pe lumea asta sa viseze toti pasii si caracteristicile suruburilor care trebuie demontate la toate tipurile de autoturisme posibile.

Una este cand lucrezi zilnic acelasi tip de motor si alta este cand faci asta din joi in pasti.

A fi mecanic inseamna sa te descurci ca sa executi o anumite lucrare care ti se da dar in niciun caz pe nevazute.

Daca as fi langa masina ti-as spune imediat ce trebuie demontat si inclusiv dimensiunea cheilor dar asa discutam despre pielea ursului din padure.

Daca ai avea placerea sa postezi niste poze ca sa vad motorul din diferite unghiuri,atunci as putea sa te ajut cat de cat.

Totusi te avertizez ca pentru acei 350 lei s-ar putea sa distrugi chiulasa motorului pentru ca vei indoi supapele la montarea distributiei si te va costa de 5 ori mai mult.

Sa stii ca unele operatii din mecanica sunt foarte ample si nu le poate face oricine,aici nu merge ca in domeniu IT,adica in cazul in care gresesti ceva sa poti reface operatia.

Stabileste ce doresti sa faci si imi comunici.

buna seara domnule bibanu47 , astazi am avut  timp sa demontez pompa de pe  masina  ,de demontat  a fost usor  dar nu cred ca nici montajul pompei nu o sa fie  mult mai greu

 am verificat pompa   si am gasit 2 locuri unde curgea , unu dintre ele l-am rezolvat https://www.dropbox.com/s/588eavmzcay1zvl/20150221_122333.jpg?dl=0

a mai ramas unu care este compus din mai multe piese  , cred ca este un robinet cu vacum      (cred ca  la pornirea motorului  vacumul  creat in galeria de admisie   deschide acest vacum   iar la oprirea motorului se inchide automat  ) dar in cazut meu acest vacum are una dintre membrane crepata   iar e acolo curge motorina

https://www.dropbox.com/s/q17415lg0mc6pbh/20150221_203610.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/thoutzx0epq7uw7/20150221_203519.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/cjfe6qf5tbpizbr/20150221_182006.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/rxm7fp4apfm96pj/20150221_181943.jpg?dl=0

 acest robinet cu vacum  avea toate oringurile   uzate si cred si din cauza asta  pierdea motoina  

 iar in legatura cu punerea distributiei  la punct am nevoie de  ajutorul dvs  

uitati acestea sunt pozele cerute de dvs  :

https://www.dropbox.com/s/2te8d09z4gl4jp5/20150221_155114.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/64od2wrgpi81gqv/20150221_155047.jpg?dl=0

multmesc frumos pt raspunsuri  

Editat de Dj Alex
Link spre comentariu

Salut si bine ai venit printre noi.

Ionut tu ai idee ce culoare are camasa pe care o port eu in acest moment?  :84

Daca raspunsul tau este "NU" sa stii ca nici eu nu sunt "Mama Omida" sa ghicesc despre ce masina este vorba pentru ca fiecare are particularitatile ei.

Incearca sa incepi prin a ne comunica despre ce masina si ce tip de motor este vorba ca sa te putem ajuta.

 

-borna de masa care ar trebui sa fie de culoare neagra,pleaca de la baterie la caroserie sau pe motor?

-daca pleca la caroserie,ai montat firul de masa al motorului?

-vine tensiune de "plus" pe firul rosu care duce de la baterie la starterul electromotorului?

-pe firul care vine din contact si cupleaza starterul vine curent cand dai la automat?

 

Sincer nu am inteles niciodata cum puteti face si desface motoare dar nu stiti sa verificati un electromotor... :speriat

Link spre comentariu
Vizitator Dodel

Buna ziua! Am si eu o skoda octavia tour 1.9 tdi ALH si la pornirea la rece scoate mai mult fum alb.Dupa ce motorul se incalzeste masina la pornire nu scoate pic de fum.Precizez ca turbina e reparata recent,distributia schimbata recent si verificat relantiul,bujiile sunt ok,lichid de racire nu scade din vas....v-as ruga sa ma ajutati ce altceva as putea verifica.Va multumesc anticipat!
 

 

 

Am sters un text pentru ca era postat in dublu exemplar.

Editat de Dodel
Post dublu
Link spre comentariu

Motoarele de 1,9 TDI sunt niste motoare foarte reusite si sunt echipate pe mai multe caroserii cum ar fi VW Golf,Passat,etc si ce imi place la ele printre altele este faptul ca au fost echipate cu pompa de injectie clasica chiar daca este putin mai galagioasa dar este foarte durabila in timp fata de porcariile asistate electronic.

Eu presupun ca este vorba de condensul care se produce in coloana de tobe atunci cand trece de la cald la rece si fenomenul apare pentru putin timp adica pana se evaporeaza acesta.

Fac acesta precizare in urma celor mentionate de tine si fenomenul este intalnit mai la toate autoturismele pe timp friguros si mai ales la cele pe benzina.

Daca ar fi fost "ciupita " garnitura de chiulasa ar fi trebuit sa scada in timp lichidul de racire din vasul de expansiune.

Link spre comentariu
Vizitator Dodel

Vreau sa va precizez ca fumul este ceva mai dens si scoate ceva....chiar si vara la prima pornire.As vrea sa va intreb daca poate fi de la egr...as vrea sa curat si acolo,poate scap de problema asta care este destul de deranjanta.

Link spre comentariu

Daca scoate si vara ,este din cauza vreunui injector care alimenteaza excesiv atata timp cat este rece iar apoi la temperatura se dilata si incepe sa lucreze normal.

Se formeaza prag de particule nearse in galeria de admisie.

Ar fi cazul ca dai injectoarele jos si sa le tarezi la presiunea corespunzatoare.

Daca nu ma insel trebuie sa aiba 155 bari la motorul tau.

Link spre comentariu
Vizitator Dodel

Sa fie vinovat vreun injector....pe tester cand sunt calde au bine(nu stiu exact valoarea dar mi sa spus ca sunt ok).sa incerc sa ii fac testul la injectoare cand e rece sa vedem daca imi da vreo valoare gresita?va multumesc pt consiliereSa fie vinovat vreun injector....pe tester cand sunt calde au bine(nu stiu exact valoarea dar mi sa spus ca sunt ok).sa incerc sa ii fac testul la injectoare cand e rece sa vedem daca imi da vreo valoare gresita?va multumesc pt consiliere

Link spre comentariu

Nu inteleg de ce postezi textele de cate doua ori ca si mai sus ude am sters eu in primul post al tau?

Nu te mai lua dupa diagnoza pentru ca in cazul tau este nula deoarece tu ai injectoare mecanice nu electrice si testerul spune ca lucreaza in toti 4 cilindrii dar nu vede starea injectoarelor ci doar daca sunt functionale sau nu.

Aceeasi porcarie o face testerul si cu presiunea de ulei,el scrie ca presiunea este "OK" dar nu stie cat are si presiunea poate fi foarte proasta deoarece martorul de bord se aprinde la 0,8 bari cand este deja tarziu .

Pentru multumiri foloseste optiunea din dreapta unde scrie "Multumeste"...

Link spre comentariu

 

Buna seara

 

Membrana aceea nu se poate schimba decat cumpara piesa ca produs finit.

Ti-am postat doua poze cu distributia si daca ai ceva neclaritati astept intrebari.

 

Posted Image
 

 

domnule bibanu47 astazi am schimbat  membrana vacumului   si cand am ajuns sa montez distributia   m-am lovit de o problema  , am pus fulia de la vibrochen la  semn , am pus fulia de la axul cu came la semn , am pus fulia  de la pompa de injectie la semn  , am montat cureaua   , am intins cureaua cu ajutorul rolei intinzatoare  ,  a pus un o tubulara de 19 la surubul  vibrochenului  si am incercat sa invart  , se invartea cam 1 tura iar dupaceai se bloca  , ce trebuie sa mai fac ? daca se poate un nr de telefon   sa vb cu dvs 

multumesc frumos 

Link spre comentariu

Sunt convins ca nu ai pus cum trebuie semnul de la axul cu came si de aceea te rog sa-mi postezi o poza ca in cea perezentata de tine ai facut-o de sus si nu se vede decat partea de jos a pinionului.

Cand axul cu came este pus la punct primele doua came de pe pistonul 1 trebuie sa fie in forfecare si respectiv cu camele in sus.

Sper sa nu fi lovit tare la invartire ca sa se fi indoit vreo supapa...

Link spre comentariu

am dat jos capacul de la axul cu came  ca sa fac poze  , mecanicul  care mi-a schimbat distributia  a dat jos fulia de la axul cu came   ca sa poata schimba  pompa de apa  ,si fie acesta motivul pt care  nu pot sa pun distributia la semn  (dupa semne de pe fulii  si semnele de pe motor  ?)

am cateva  intreabari  : care este  ordinea functionari pistoanelor la motorul meu  ?

                                         in capatul axului cu came unde vine prinsa fulia  are pana  sau este doar conic  ?

                                         de unde incepe numerotarea pistoanelor  ?

in aceasta  poza semnul de pe fulie  este paralel cu cel de pe   capacul   axului cu came  

https://www.dropbox.com/s/e881vjnj80bqdxk/SEMN%201-1.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/7gw03x9q31ntgh0/SEMN1.2.jpg?dl=0

................................................................................................................................

https://www.dropbox.com/s/roux9rodyb3n0kr/20150302_215915.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/sedpg74tadexogv/20150302_215903.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/mgdn0plcw5fqly5/20150302_215839.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/z2rd6uq4x9yldm8/20150302_215832.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/4gqj9j3cmltztnj/20150302_215810.jpg?dl=0

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări