bibanu47 Postat Februarie 10, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2015 va salut! astazi fiind vreme mai buna,m am uitat sub capota! nelipsita motorina era prezenta pe si sub pompa! am verificat mai atent si am vazut ca pierde motorina tot pe la electrovalva care a fost izolata,tot pe unde ies firele..se poate sa gasesc respectiva electrovalva ca piesa de schimb? ce ar putea cauza pierderea respectiva de motorina? as desface singur electrovalva,are pe ea portiune ca sa fie desfacuta cu cheia, ma gindesc sa o dau afara si sa vad ce si cum,ca doar nu o fi vreun satelit...de mecanici,pardon,cirpaci, m am saturat pina peste cap! as vrea sa stiu daca pot sa desfac respectiva electrovalva fara sa sara vreun arculet p acolo! multumesc! Salut Am mai spus odata ca trebuie luat codul sau ce scrie pe electrovalva si mers la un magazin auto ca sa bage codul ala in programul de piese. Cu toate ca-mi place sa-mi bag "nasul" peste tot nu am avut ocazia sa demontez in interior o asemenea electrovalva. Motorina este foarte grasa si din cauza asta nu prinde solutie de lipit intre fire si corpul ei. Am mai scris si asta dar se pare ca pierd timpul degeaba ca sa va explic pe aici pentru ca nu va deranjati sa cititi ci decat repetati intrebarile ca sa aveti activitate. Am mentionat clar: TREBUIE DEGRESATA CU BENZINA SAU DILUANT SI LIPITA CU POXIPOL.... Iti si demonstrez ca nu citesti ca sa nu ma acuzi nefondat ca as avea ceva cu tine : Postat 20 ianuarie 2015 - 10:34 Ai luat codul de pe ea ca sa cauti in functie de cod? Degeaba intrebi pe la magazinele auto daca nu baga codul in PC ca sa caute in program. Daca a fost degresata bine cu niste diluant sau benzina si a fost lipita cu poxipol ,nu mai ai probleme cu ea. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 10, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2015 Domnule Bibanu,daca postarea mea nu-si are locul,va rog sterge-ti,nu am nici o suparare. am postat in sensul poate m-ai sufera cineva .... Salut Am mentionat de mai multe ori ca pe acest topic poate posta oricine si orice problema legata de mecanica,nu sunt niciun fel de restrictii. Bucuros de oaspeti... 1 Link spre comentariu
Dj Alex Postat Februarie 17, 2015 Partajează Postat Februarie 17, 2015 buna seara domnule bibanu47 , am dus masina la un mecanic ca sa imi rezolve problema cu scurgerea de motorina , mi-a zis ca a rezolvato dar uite ca dupa nici 4 zile problema a revenit , mi-a zis ca nu a dat jos pompa , ci doar a dat jos un capac de pe pompa la care a schimbat o garnitura de cauciuc https://www.dropbox.com/s/x5cpbvz63pwrxv1/pompa-injectie-fiat-brava-bravo-marea-1-9-diesel-dbc8a1ab446e82af08-800-600-1-95-1.jpg?dl=0 a mai zis ca daca o sa revina problema sa merg la el ca sa imi dea pompa de injectie jos ca sa o verifice mai bine , (costul viitoarei operati se ridica undeva la 350 lei ) am mai observat ca nu tot timpul curge motorina din pompa , de ex daca pornesc motorul cateodata incepe sa curga dar dupa ce il opressc continua sa curga , in timp ce curgea motorina am desfacut busonul rezervorului si s-a oprit din curs , iar in momentul in care am desfacut busonul mi-a dat seama ca in interiorul rezervorului s-a format un vacum cam mare (in momentul de fata am cam 15 l de motorina in rezervor ) este normal sa se formeze acest vacum dupa ce a functionat motrul cam 5 minute ? vreau sa fac urmatoarea operatie pe raspunderea mea vreau sa dau jos distributia de la masina sa demontez pompa si sa o duc la pompagiu ca sa vada de ea iar dupa ce o va repara vreau ca sa montez distributia la loc ,deci in caz ca o sa se strice ceva la masina sunt responsabil domnule bibanu47 va rog sa ma ajutati cu montarea distributiei in acest caz , sa imi enumerati pasi care trebuie urmati Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 17, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2015 Buna seara Rezervorul se videaza pentru ca are undeva pe gatul de alimentare sau deasupra rezervorului,unul sau mai multe furtunase de suprapresiune care sunt infundate de pamant sau corpuri straine. Referitor la demontatul pompei te rog sa ma crezi ca nu exista mecanic pe lumea asta sa viseze toti pasii si caracteristicile suruburilor care trebuie demontate la toate tipurile de autoturisme posibile. Una este cand lucrezi zilnic acelasi tip de motor si alta este cand faci asta din joi in pasti. A fi mecanic inseamna sa te descurci ca sa executi o anumite lucrare care ti se da dar in niciun caz pe nevazute. Daca as fi langa masina ti-as spune imediat ce trebuie demontat si inclusiv dimensiunea cheilor dar asa discutam despre pielea ursului din padure. Daca ai avea placerea sa postezi niste poze ca sa vad motorul din diferite unghiuri,atunci as putea sa te ajut cat de cat. Totusi te avertizez ca pentru acei 350 lei s-ar putea sa distrugi chiulasa motorului pentru ca vei indoi supapele la montarea distributiei si te va costa de 5 ori mai mult. Sa stii ca unele operatii din mecanica sunt foarte ample si nu le poate face oricine,aici nu merge ca in domeniu IT,adica in cazul in care gresesti ceva sa poti reface operatia. Stabileste ce doresti sa faci si imi comunici. 1 Link spre comentariu
Vizitator Ka Ta Postat Februarie 18, 2015 Partajează Postat Februarie 18, 2015 domnule bibanu am o foarte mare nedumerire in legatura cu antigelul am rezolvato curgea pe la cele doua furtune la imbinarea ce pleaca spre calorifer ...uleiul imi consuma brusc nu asa la drum lung are momente cand papa momente cand nu papa..am folosit ulei ford 10 w 40 ford focus 1.6 16v 2003 mentionez si asta cu uleiul chiar ma pune pe ginduri...va multumesc Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 18, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2015 Esti ferm convins ca nu ai nicio pierdere de ulei prin vreo zona care nu este vizibila? Daca nu pierde pe nicaieri asta inseamna ca depinde de stilul de mers,respectiv la incalzirea mai mare a uleiului,viteza,etc. Link spre comentariu
Vizitator Mititelu Alina Madalina Postat Februarie 18, 2015 Partajează Postat Februarie 18, 2015 salut,ma poate ajuta si pe mine cineva va rog?am si eu o problema cu un opel vectra a din 94 motor 2.0 benzina.am schimbat senzorul de la arborele cotit,debitmetru,capac delcou,fise,buji.Dar maina tot ma supara porneste nu sta la relanti,trebuie sai dau sprituri ca la dacie ca sa o accelerez nici atunci nu prea merge tot se opreste.A doua intrebare iau borna de plus si se opreste asta o fi cauza nu o mai incarca,sau se poate sa o fi sarit de la punct ca intro dimineata am vrut sa o pornesc direct pe gaz si mia dat un rateu am facut si testul cu agrafa si imi da cod 31 din cate am citi este senzor arbore cotit si lam schimbat va rog ajutatima si pe mine cu niste sfaturi.multumesc Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 18, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2015 Buna seara Presupun ca motorul este C20NE. In primul rand trebuie vazut ce este cu alternatorul de nu incarca,poate fi din carbuni,releu sau posibil sa nu vina tensiune pe el,apoi verifica motorasul pas cu pas ca din el cred ca nu tine ralantiul si iti mai recomand sa verifici si sonda Lambda. Motorasul este cel de la pozitia 09. post img Aici ti-am postat distributia daca vrei s-o verifici : 1-vilbrochenul 2-axul cu came image hosting free Link spre comentariu
Vizitator Ka Ta Postat Februarie 18, 2015 Partajează Postat Februarie 18, 2015 Esti ferm convins ca nu ai nicio pierdere de ulei prin vreo zona care nu este vizibila? Daca nu pierde pe nicaieri asta inseamna ca depinde de stilul de mers,respectiv la incalzirea mai mare a uleiului,viteza,etc. nu nu este niciuna vizibile de la ultimul schimb facut in vara si singurul eu ca proprietar 6000 de kmm si am mai completat cam 3-4 litri de uleiii v am spus ce mi se pare ciudat e ca nu imi consuma intotdeuna decat cind si cand......... (Y) va multumesc mult . si am mai observat o chestie in ziua trecuta decii....in relanti masina nebagata in viteze are un vuiet apas ambreajul nu se mai aude cind iau piciorul iar de pe ambreaj acelasi vuiet Link spre comentariu
Vizitator crash44 Postat Februarie 19, 2015 Partajează Postat Februarie 19, 2015 (editat) Salutari, am si eu o intrebare legata de un Fiat Punto din 2000, motor 1242 8v. Cand se incalzeste motorul, deci implicit si ambreiajul, incepe sa faca un click cam la jumatatea cursei pedalei, pe care il simt si in picior. Am schimbat pompa de ambreiaj si face la fel. Clickul respectiv se aude si de afara. Am facut un clip in care se aude perfect:https://www.youtube.com/watch?v=petPmCgkjyU Ce e pe duca din ambreiaj? Se poate sa fie doar cilindrul receptor? La rece merge impecabil. Ambreiajul nu scapa, dar ma enerveaza clickul ala... Face asa de mai bine de un an. Editat Februarie 19, 2015 de crash44 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 19, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2015 Salut Nu am lucrat Punto si nu cunosc sistemul de ambreiaj daca rulmentul este atacat prin tija intermediara care apasa furca sau are rulment hidraulic care actioneaza direct placa de presiune. Daca poti sa-mi raspunzi sau sa-mi postezi o poza a cutiei de viteze atunci te pot ajuta. ... va multumesc mult . si am mai observat o chestie in ziua trecuta decii....in relanti masina nebagata in viteze are un vuiet apas ambreajul nu se mai aude cind iau piciorul iar de pe ambreaj acelasi vuiet Verifica nivelul de ulei din cutie dar sa stii ca majoritatea cutiilor de Focus "fluiera" in schimb nu distruge nimic in timp. Cauza mai poate fi si rulmentul de presiune. Busonul de umplere este pe partea din fata a cutiei in carcasa de plastic unde intra cablurile de la viteze. Link spre comentariu
Vizitator crash44 Postat Februarie 19, 2015 Partajează Postat Februarie 19, 2015 (editat) Salut, interior fara ambreiaj: http://www.dezmembrari.ro/img-anunturi/Cutie-viteza-manuala-Fiat-Fiat-Punto49510-DSCF8799.jpg Exterior: http://www.dezmembrari.ro/img-anunturi/Cutie-viteza-manuala-Fiat-Fiat-Punto49510-DSCF8798.jpg Asa e sistemul de ambreiaj. Acum 2 ani am schimbat cilindrul receptor cu unul Sachs, fiindca nu imi mai revenea pedala cand se incalzea. Editat Februarie 19, 2015 de crash44 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 20, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 20, 2015 Presupun ca se aude placa de presiune cand se retrage "soarele" sau posibil ceva probleme la parghia de cuplare a furcii care deplaseaza rulmentul de presiune dar as merge mai mult pe prima varianta. Link spre comentariu
Vizitator Ka Ta Postat Februarie 20, 2015 Partajează Postat Februarie 20, 2015 (editat) Salut Nu am lucrat Punto si nu cunosc sistemul de ambreiaj daca rulmentul este atacat prin tija intermediara care apasa furca sau are rulment hidraulic care actioneaza direct placa de presiune. Daca poti sa-mi raspunzi sau sa-mi postezi o poza a cutiei de viteze atunci te pot ajuta. Verifica nivelul de ulei din cutie dar sa stii ca majoritatea cutiilor de Focus "fluiera" in schimb nu distruge nimic in timp. Cauza mai poate fi si rulmentul de presiune. Busonul de umplere este pe partea din fata a cutiei in carcasa de plastic unde intra cablurile de la viteze. inca o chestie si va multumesc mult pentru tot va rog un sfat de ulei pentru urmatorul schimb la focusul meu. am auzit de Castrol Magnatec A3B4 10W-40 cum ca ar fi ceva bun..imi indicati asa ceva...?.. .Doamne ajuta si multa sanatate. Editat Februarie 27, 2015 de Ka Ta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Februarie 20, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 20, 2015 Este uleiul care eu il recomandam tot timpul pe un alt forum Il poti folosi linistit. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum