Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mecanica auto la bibanu47,probleme si solutii


bibanu47

Postări Recomandate

va salut! astazi fiind vreme mai buna,m am uitat sub capota! nelipsita motorina era prezenta pe si sub pompa! am verificat mai atent si am vazut ca pierde motorina tot pe la electrovalva care a fost izolata,tot pe unde ies firele..se poate sa gasesc respectiva electrovalva ca piesa de schimb? ce ar putea cauza pierderea respectiva de motorina? as desface singur electrovalva,are pe ea portiune ca sa fie desfacuta cu cheia, ma gindesc sa o dau afara si sa vad ce si cum,ca doar nu o fi vreun satelit...de mecanici,pardon,cirpaci, m am saturat pina peste cap! as vrea sa stiu daca pot sa desfac respectiva electrovalva fara sa sara vreun arculet p acolo! multumesc!

 

Salut

 

Am mai spus odata ca trebuie luat codul sau ce scrie pe electrovalva si mers la un magazin auto ca sa bage codul ala in programul de piese.

Cu toate ca-mi place sa-mi bag "nasul" peste tot nu am avut ocazia sa demontez in interior o asemenea electrovalva.

Motorina este foarte grasa si din cauza asta nu prinde solutie de lipit intre fire si corpul ei.

Am mai scris si asta dar se pare ca pierd timpul degeaba ca sa va explic pe aici pentru ca nu va deranjati sa cititi ci decat repetati intrebarile ca sa aveti activitate.

Am mentionat clar: TREBUIE DEGRESATA CU BENZINA SAU DILUANT SI LIPITA CU POXIPOL....

 

Iti si demonstrez ca nu citesti ca sa nu ma acuzi nefondat ca as avea ceva cu tine :

 

 

 

Postat 20 ianuarie 2015 - 10:34

Ai luat codul de pe ea ca sa cauti in functie de cod?

Degeaba intrebi pe la magazinele auto daca nu baga codul in PC ca sa caute in program.

Daca a fost degresata bine cu niste diluant sau benzina si a fost lipita cu poxipol ,nu mai ai probleme cu ea.

 
Link spre comentariu

 

Domnule Bibanu,daca postarea mea nu-si are locul,va rog sterge-ti,nu am nici o suparare. am postat in sensul poate m-ai sufera cineva ....

 

Salut

 

Am mentionat de mai multe ori ca pe acest topic poate posta oricine si orice problema legata de mecanica,nu sunt niciun fel de restrictii.

Bucuros de oaspeti...  :limb:

Link spre comentariu

buna seara domnule  bibanu47 , am dus masina la un mecanic  ca sa  imi rezolve problema  cu scurgerea de motorina  , mi-a zis ca a rezolvato  dar uite ca dupa nici 4 zile  problema  a revenit  , mi-a zis ca nu a dat jos pompa  , ci doar a dat jos un capac de pe pompa la care a schimbat  o garnitura de cauciuc https://www.dropbox.com/s/x5cpbvz63pwrxv1/pompa-injectie-fiat-brava-bravo-marea-1-9-diesel-dbc8a1ab446e82af08-800-600-1-95-1.jpg?dl=0

 a mai zis ca daca    o sa revina problema    sa merg la el   ca sa imi dea pompa de injectie jos   ca sa o verifice mai bine  , (costul  viitoarei operati se ridica undeva la 350 lei  )

am mai observat ca nu tot timpul   curge motorina din pompa  , de ex daca pornesc motorul cateodata incepe sa curga   dar dupa ce il opressc continua sa curga  ,  in timp ce curgea motorina    am desfacut  busonul rezervorului  si s-a oprit din curs , iar in momentul  in care  am desfacut busonul  mi-a dat seama  ca in interiorul rezervorului s-a format un  vacum cam mare  (in momentul de fata am cam 15  l de motorina  in rezervor  ) este normal sa  se formeze acest vacum  dupa ce a functionat motrul cam 5 minute  ?

vreau  sa fac urmatoarea operatie  pe raspunderea mea  vreau sa dau jos distributia de la masina   sa demontez pompa   si sa o duc la pompagiu  ca sa vada de ea

iar dupa ce  o va repara  vreau ca sa montez distributia la loc  ,deci in caz ca o sa se strice  ceva la masina sunt responsabil  

domnule bibanu47 va rog sa  ma ajutati cu montarea distributiei  in acest caz , sa imi enumerati pasi  care trebuie urmati  

Link spre comentariu

Buna seara

 

Rezervorul se videaza pentru ca are undeva pe gatul de alimentare sau deasupra rezervorului,unul sau mai multe furtunase de suprapresiune care sunt infundate de pamant sau corpuri straine.

Referitor la demontatul pompei te rog sa ma crezi ca nu exista mecanic pe lumea asta sa viseze toti pasii si caracteristicile suruburilor care trebuie demontate la toate tipurile de autoturisme posibile.

Una este cand lucrezi zilnic acelasi tip de motor si alta este cand faci asta din joi in pasti.

A fi mecanic inseamna sa te descurci ca sa executi o anumite lucrare care ti se da dar in niciun caz pe nevazute.

Daca as fi langa masina ti-as spune imediat ce trebuie demontat si inclusiv dimensiunea cheilor dar asa discutam despre pielea ursului din padure.

Daca ai avea placerea sa postezi niste poze ca sa vad motorul din diferite unghiuri,atunci as putea sa te ajut cat de cat.

Totusi te avertizez ca pentru acei 350 lei s-ar putea sa distrugi chiulasa motorului pentru ca vei indoi supapele la montarea distributiei si te va costa de 5 ori mai mult.

Sa stii ca unele operatii din mecanica sunt foarte ample si nu le poate face oricine,aici nu merge ca in domeniu IT,adica in cazul in care gresesti ceva sa poti reface operatia.

Stabileste ce doresti sa faci si imi comunici.

Link spre comentariu
Vizitator Ka Ta

domnule bibanu am o foarte mare nedumerire in legatura cu antigelul am rezolvato  curgea pe la cele doua furtune la imbinarea ce pleaca spre calorifer ...uleiul imi consuma brusc nu asa la drum lung are momente cand papa momente cand nu papa..am folosit ulei ford 10 w 40 ford focus  1.6 16v 2003 mentionez si asta cu uleiul chiar ma pune pe ginduri...va multumesc

Link spre comentariu

Esti ferm convins ca nu ai nicio pierdere de ulei prin vreo zona care nu este vizibila?

Daca nu pierde pe nicaieri asta inseamna ca depinde de stilul de mers,respectiv la incalzirea mai mare a uleiului,viteza,etc.

Link spre comentariu
Vizitator Mititelu Alina Madalina

salut,ma poate ajuta si pe mine cineva va rog?am si eu o problema cu un opel vectra a din 94 motor 2.0 benzina.am schimbat senzorul de la arborele cotit,debitmetru,capac delcou,fise,buji.Dar maina tot ma supara porneste nu sta la relanti,trebuie sai dau sprituri ca la dacie ca sa o accelerez  nici atunci nu prea merge tot se opreste.A doua intrebare iau borna de plus si se opreste asta o fi cauza nu o mai incarca,sau se poate sa o fi sarit de la punct ca intro dimineata am vrut sa o pornesc direct pe gaz si mia dat un rateu am facut si testul cu agrafa si imi da cod 31 din cate am citi este senzor arbore cotit si lam schimbat va rog ajutatima si pe mine cu niste sfaturi.multumesc

Link spre comentariu

Buna seara

 

Presupun ca motorul este C20NE.

In primul rand trebuie vazut ce este cu alternatorul de nu incarca,poate fi din carbuni,releu sau posibil sa  nu vina tensiune pe el,apoi verifica motorasul pas cu pas ca din el cred ca nu tine ralantiul si iti mai recomand sa verifici si sonda Lambda.

Motorasul este cel de la pozitia 09.

 

Posted Image
 
 
Aici ti-am postat distributia daca vrei s-o verifici :
 
1-vilbrochenul
2-axul cu came
 
 
Link spre comentariu
Vizitator Ka Ta

Esti ferm convins ca nu ai nicio pierdere de ulei prin vreo zona care nu este vizibila?

Daca nu pierde pe nicaieri asta inseamna ca depinde de stilul de mers,respectiv la incalzirea mai mare a uleiului,viteza,etc.

nu nu este niciuna vizibile de la ultimul schimb facut in vara si singurul  eu ca proprietar 6000 de kmm si am mai completat cam 3-4  litri de uleiii v am spus ce mi se pare ciudat e ca nu imi consuma intotdeuna decat cind si cand......... (Y) va multumesc mult . si am mai observat o chestie in  ziua trecuta  decii....in relanti masina nebagata in viteze are un vuiet apas ambreajul nu se mai aude cind iau piciorul iar de pe ambreaj acelasi vuiet

Link spre comentariu
Vizitator crash44

Salutari, am si eu o intrebare legata de un Fiat Punto din 2000, motor 1242 8v. Cand se incalzeste motorul, deci implicit si ambreiajul, incepe sa faca un click cam la jumatatea cursei pedalei, pe care il simt si in picior. Am schimbat pompa de ambreiaj si face la fel. Clickul respectiv se aude si de afara. Am facut un clip in care se aude perfect:https://www.youtube.com/watch?v=petPmCgkjyU

 

Ce e pe duca din ambreiaj? Se poate sa fie doar cilindrul receptor? La rece merge impecabil. Ambreiajul nu scapa, dar ma enerveaza clickul ala... Face asa de mai bine de un an.

Editat de crash44
Link spre comentariu

Salut

 

Nu am lucrat Punto si nu cunosc sistemul de ambreiaj daca rulmentul este atacat prin tija intermediara care apasa furca sau are rulment hidraulic care actioneaza direct placa de presiune.

Daca poti sa-mi raspunzi sau sa-mi postezi o poza a cutiei de viteze atunci te pot ajuta.

... va multumesc mult . si am mai observat o chestie in  ziua trecuta  decii....in relanti masina nebagata in viteze are un vuiet apas ambreajul nu se mai aude cind iau piciorul iar de pe ambreaj acelasi vuiet

Verifica nivelul de ulei din cutie dar sa stii ca majoritatea cutiilor de Focus "fluiera" in schimb nu distruge nimic in timp.

Cauza mai poate fi si rulmentul de presiune.

Busonul de umplere este pe partea din fata a cutiei in carcasa de plastic unde intra cablurile de la viteze.

Link spre comentariu
Vizitator crash44

Salut, interior fara ambreiaj: http://www.dezmembrari.ro/img-anunturi/Cutie-viteza-manuala-Fiat-Fiat-Punto49510-DSCF8799.jpg

Exterior: http://www.dezmembrari.ro/img-anunturi/Cutie-viteza-manuala-Fiat-Fiat-Punto49510-DSCF8798.jpg

 

Asa e sistemul de ambreiaj.

Acum 2 ani am schimbat cilindrul receptor cu unul Sachs, fiindca nu imi mai revenea pedala cand se incalzea.

Editat de crash44
Link spre comentariu

Presupun ca se aude placa de presiune cand se retrage "soarele" sau posibil ceva probleme la parghia de cuplare a furcii care deplaseaza rulmentul de presiune dar as merge mai mult pe prima varianta.

Link spre comentariu
Vizitator Ka Ta

Salut

 

Nu am lucrat Punto si nu cunosc sistemul de ambreiaj daca rulmentul este atacat prin tija intermediara care apasa furca sau are rulment hidraulic care actioneaza direct placa de presiune.

Daca poti sa-mi raspunzi sau sa-mi postezi o poza a cutiei de viteze atunci te pot ajuta.

Verifica nivelul de ulei din cutie dar sa stii ca majoritatea cutiilor de Focus "fluiera" in schimb nu distruge nimic in timp.

Cauza mai poate fi si rulmentul de presiune.

Busonul de umplere este pe partea din fata a cutiei in carcasa de plastic unde intra cablurile de la viteze.

 

inca o chestie si va multumesc mult pentru tot va rog un sfat de ulei pentru urmatorul schimb la focusul meu. am auzit de Castrol Magnatec A3B4 10W-40  cum ca ar fi ceva bun..imi indicati asa ceva...?.. .Doamne ajuta si multa sanatate.

Editat de Ka Ta
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări