bibanu47 Postat Ianuarie 25, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Este foarte simplu de reglat avansul la tipul lui de motor,o sa vezi in momentul in care va reveni cu poze. Link spre comentariu
Vizitator MariusBotezatu Postat Ianuarie 26, 2015 Partajează Postat Ianuarie 26, 2015 Nu am inteles cum se face oprirea motorului daca electrovalva este pe direct ? Supapa unisens de obicei se monteaza inaintea filtrului de motorina ca la inlocirea acestuia sa nu se duca combustibilul inapoi in rezervor dar in cazul de fata ar trebui montata inainte de intrarea in pompa. Astept un raspuns referitor la principiul de oprire al motorului. Merci de raspunsul referitor la supapa de sens . Oprirea se face prin clasica metoda cu mototrul in treapta 1 se apasa pedala de frana si se ridica picorul de pe ambeaj .Situ nu e chiar o solutie ,o sa incerc sa cumpara pana la urma o electrovalva noua sa rezolv oprirea motorului din cheie .Desi am vazut ca are doua fire iar eu am lucrat pana acum doar cu un fir . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 26, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2015 Oprirea in viteza va duce la distrugerea discului de ambreiaj,tampoanelor de la motor si a mai multor piese aferente.... Electrovalva are doua fire pentru ca au lucrat atat cu plusul cat si cu minusul pe ea intrucat este izolata fata de masa dar la cea clasica se leaga decat firul cu tensiune din contact iar minusul il ia prin corpul pompei. Pretul electrovalvei se invarteste in jurul sumei de vreo 120 lei pe cand discul de ambreiaj plus manopera costa de 10 ori mai mult... Daca nu ma insel mi se pare ca aceasta este cea care iti trebuie tie : img upload Link spre comentariu
Vizitator gblss Postat Ianuarie 26, 2015 Partajează Postat Ianuarie 26, 2015 buna seara ! As fi tare bucuros daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu o problema. Masina in cauza este un bmw 316i din 93 , distributie pe curea, problema este atunci cand accelerez peste 4000rpm cu masina stationata incepe sa ai dea in nas , sa se plafoneze si imi moare motorul iar in mers imi face aceiasi faza dor cand debraiez brusc...daca dau drumul la ambreiaj usor nu are nimica urca constant fara nici o problema ! tin sa precizez ca filtrul de benzina a fost schimbat acuma o saptamana + fise bujii + debitmetru aer care este ok cand ai scot mufa de la el, da sa moara si isi schimba mersul motorului. Chiar nu stiu de la ce sa pornesc , unde sa ma uit ca mute batai de cap imi da aceasta problema!!! Multumesc Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 26, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2015 Salut Problema asta a aparut asa din senin sau in urma inlocuirii unei anumite piese sau a unei interventii pe la motor sau anexe? Sunt multe motoare care sunt setate ca in momentul cand sunt turate excesiv in gol sa taie alimentarea. Niciodata nu am inteles de ce trebuie sa turez un motor in gol la 4000 de ture,ca sa demonstrez ce? Ca e BMW ? Motorul de 1.6 la "pisicuta " este un motor conceput pentru sosea si functionare moderata,nu pentru liniute. Link spre comentariu
Vizitator gblss Postat Ianuarie 26, 2015 Partajează Postat Ianuarie 26, 2015 ?Multumesc pt raspuns! Masina asa am cumparato acuma 3 luni de zile, am crezut ca plafonarea provine de la fisele de bujii poate este puscata vreuna, si asa a fost...inainte imi mergea in 3 pistoane, pornea bine dar cand plecai de pe loc dadea sa moara, nu avea vlaga si se auzea ca tractorul ) am dat fuga pana la dezmembrari am luat fisa cea mai lunga de la pistonu nr4 de langa parbriz si mersul s-a schimbat fuge nu zic , dar problema este cu plafonarea pe loc si in mers cand dau drumu la ambreiaj rapid!!! eu zic ca nu este normal si sa taie injectia in 4000rpm deoarece bmw-ul anterior un 318i ( 116cp, distributie curea ) imi taia injectia la 6200rpm dar nu imi murea motoru dupa ce luam picioru de pe acceleratie, cobora in turatii si ramanea la relati ! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 26, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2015 Iti recomand sa-i faci o diagnoza pentru ca nu imi permit sa fac sugestii care sa nu corespunda cu realitatea si sa fac experimente pe banii tai. Discutam despre segmentarea motorului de exemplu si 3 saptamani daca doresti sau despre orice reparatie mecanica dar electronica este imprevizibila si te rog sa ma intelegi ca nu este rea vointa din partea mea. Link spre comentariu
Vizitator gblss Postat Ianuarie 27, 2015 Partajează Postat Ianuarie 27, 2015 ok. multumesc frumos ! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2015 ....ma gandesc la supapa de retur,sa nu cumva sa nu tina presiunea constanta in rampa si sa aibe scapari,de aceea ti-am recomandat sa faci o diagnoza. Nu este exclus ca si pompa de injectie sa fie "obosita " si sa nu mai asigure presiunea necesara dar ti-am spus sunt pure speculatii... Link spre comentariu
Vizitator gblss Postat Ianuarie 27, 2015 Partajează Postat Ianuarie 27, 2015 banuiam si eu ceva , in ultima instanta chiar la pompa ma gandeam si eu...exista posibilitatea sa verific pompa vizual sau mecanic ??? da-mi te rog frumos indicatii unde gasesc acea supapa de retur sa ai fac o inspectie eventual sa o schimb !!! tipul motorului meu este M40 . Multumesc de raspuns . Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2015 Daca nu doresti sa postezi o poza e greu de identificat,arata ca o ciuperca si trebuie sa fie montata pe rampa injectoarelor sau imediat in apropierea ei. Nu ai cu ce s-o verifici pentru ca iti trebuie niste scule de masurat presiunea ... Link spre comentariu
Vizitator gblss Postat Ianuarie 27, 2015 Partajează Postat Ianuarie 27, 2015 Am inteles, am si gasito, la mine se gaseste pe rampa de injectoare si iese un furtunas negru din ea se afla chiar in fata cum te uiti la motor...am facut si cateva poze sa imi confirmati daca despre aceasta piesa este vorba !http://s14.postimg.org/l2e938bkh/20150127_165336.jpghttp://s30.postimg.org/t4bj21twx/20150127_165250.jpgexista posibilitatea ca si pompa de benzina din rezervor sa fie defecta , sa nu traga cum trebuie !?! Link spre comentariu
Vizitator MariusBotezatu Postat Ianuarie 27, 2015 Partajează Postat Ianuarie 27, 2015 Deci am reusit sa ii fac oprirea din contact, montand o electrovalva de oprire .Cea de pornire montand-o pe pompa si inlocuind-o pe ce sudata imi apar fluctuati de turatie , dar porneste . electrovvalva de pornire are si ea doua fire.Am legat in ambele sensuri are pornire usoara dar se tureaza singura tot in ambele sensuri.Dezlegand ambele fire de la electrovalva de pornire masina porneste in continuare.In ambele situatii motorul se tureaza pana la 1800 de turatii.Sa fie totusi pompa luata second sau e problema din electrovalve? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 28, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2015 Nu cunosc principiul de functionare la pompa ta pentru ca nu inteleg de ce ai 2 electrovalve si nu una,intreaba un pompagiu pentru ca daca nu am pompa in mana s-o studiez,nu imi dau seama si nu as vrea sa-ti raspund aiurea decat sa ma aflu in treaba ... Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 30, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 30, 2015 Reparatie chiulasa VW Polo 1.4 Saptamana acesta mi-a venit la reparat de la Videle o chiulasa de VW Polo 1.4 benzina,an fabricatie 1999. Din cauza ca nu a fost facuta la timp revizia distributiei,cureaua s-a rupt si astfel a indoit 7 supape din toate cele 8,din care 4 de admisie si 3 de evacuare. Am cumparat si inlocuit toate supapele cat si simeringurile de supape,pretul unei supape fiind in jur de 35 lei pe firma Febi Bilstein si 33 lei setul de simeringuri Victor Reinz. Am pasuit fiecare supapa la locul ei in chiulasa dupa care am schimbat simeringurile si am remontat totul la loc. In pozele de mai jos se pot observa cat au fost de indoite supapele si etapele de prelucrare. gifs upload gifs upload free picture hosting image upload no limit print screen windows 7 free image hosting free photo upload photo uploading how to screenshot on windows how to capture screen upload imagem free adult image hosting upload image image upload no size limit photo uploading websites image hosting site no sign up Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum