Vizitator MariusBotezatu Postat Ianuarie 23, 2015 Partajează Postat Ianuarie 23, 2015 Salut ! Vin si eu cu o problema care ma dat peste cap : Un amic de al meu a bagat la peco benzina in loc de motorina intr-un ford mondeo 1.8 td din 1997, a functionat cat mai avea motorina in filtru cand a dat de benzina sa oprit . am scos tot ce avea in rezervar adica vre-o 18 litri din care 10 benzina am schimbat filtrul de motorina +dat la cama pana am golit si pompa de injectie . am montat toate inapoi dar nu a mai vrut sa pornesca . A urmat etapa a doua am schimbat incalzitorul de motorina am dus injectorele la verificat /reglat am schimbat si pompa de injectie cu una second Dupa ce am schimbat toate acestea am constatat ca nu mai da la automat (pe pompa are un calculator care banuesc ca nu e compatibil cu contactul) ,atunci am luat firul de excitatie de pe electromotor si am dat la automat cu el de pe baterie , cu contactul pus . Masina a pornit si porneste dar se opreste dupa 30 secunde . Am ajuns la concluzia logica ca calculatoru nu e compatibil cu contactul o data ce se oprea nu cunostea cheia . In aceste conditi am dat pompa de injectie iar jos si i-am pus calculatorul original pe pompa acesta second , dar nu da nici un semn de pornire ,asa ca i-am scos si electrovalvele (are doua ) sa mai elimin o banuiala de fapt am scos miezul iar ele au acum rol de dop ,dar nu da nici un semn de viata . Ce asi mai putea incerca sa poata porni masina? Multumesc anticipat Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2015 Salut, Da,are imobilizator si in momentul cand inlocuiesti pompa trebuie sa o faci cu contact si calculator cu totul. Ca sa porneasca trebuie demontat imobilizatorul de pe ea,sa schimbi electrovalva de pornire si sa folosesti firul care vine cu tensiune din contact pentru a face alimentarea electrovalvei. Ar fi cazul sa postezi o poza cu tipul de pompa care o ai pe motor pentru ca sunt mai multe modele si nu stiu despre ce discutam. Ai motorul care foloseste la distributie doua curele ? Link spre comentariu
Vizitator MariusBotezatu Postat Ianuarie 23, 2015 Partajează Postat Ianuarie 23, 2015 Multumesc de raspuns Asta banueam si eu ca imi trebuie si contactul nu doar pompa Pompa e marca Lucas si da motorul e cel cu doua curele . Dar ceia ce ma nelinisteste este de ce a pornit cu imobilizatorul(calculatorul stiti despre ce vorbesc?se gaseste pe partea cu motorul si original avea suruburi care la strangere se foarfeca capul ) pompei luata la mana a doua iar cand l-am pus pe cel original nu a dat nici un semn de vaita ? Si mai are 2 electro valve una clar de oprire clasica pe care am intalnit-o la mai toate tipurile si inca una de pornire dupa cum am aflat de la dumneavostra . ambele au fost anulate adica miezul .Am verificat electric pe masina daca primesc curent dar si pe baterie sa aud tacul cand cupleza si decupleza ,totusi le am anulat sa nu am dubi . Haideti sa va mai intreb ceva electrovalva de pornire cum functioneaza ? la punerea contactului deschide supapa si intra motorina in pompa iar la luarea contactului inchide pentru a mentine presiunea in pompa ? si un sfat va rog la 100 euro imi aduce cineva pompa cu imobilizatorul si contactul luni dar trebuie sa o comand cel tarziu duminica pretul pare ok dar nu am cum sa cunosc starea pompei ce ma sfatuiti ? PS : pompa este ce din imaginea in care ati postat montarea curelei de distributie , si cea postata de domul de dinainte cel cu probleme de pierderi de motorina Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2015 Nu am idee cum a pornit dar nu ar fi trebuit sa faca asta. Mobilizatorul este montat pe pompa de injectie in partea dinspre blocul motor. In prezenta tensiunii miezul electrovalvei este atras si da drumul la motorina sa intre in capul hidraulic iar in lipsa tensiunii miezul se inchide pe pastila de cauciuc din capatul lui si "taie"alimentarea. Daca acest miez este scos,motorul trebuie sa porneasca fara probleme dar nu se poate opri decat in viteza sau astupand galeria de admisie cu podul palmei ca sa nu mai aspire aer si sa intretina arderea. Pretul de 100 de euro este mai mult decat de bun simt dar pompa nu se poate proba decat montand-o pe masina sau mers la un pompagiu ca s-o puna pe bancul de probe si cu ocazia asta afli si cat te va mai tine. Link spre comentariu
leo 17 Postat Ianuarie 24, 2015 Partajează Postat Ianuarie 24, 2015 buna dm bibanu47 va rog sa dati si mie un sfat pt o masina vreau sa mi schimb masina si la banii mei pot sa mi iau un opel astra g 1,7 d din 2000-2002 ce parere aveti despre aceste masini sunt ok ,piesele sunt ieftine ..e o masina fiabila ? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 24, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2015 Salut, Cu care dintre motorizatii ? Sunt echipate si cu motoare de 1,7 Isuzu si cu motoare de 1,7 Opel iar cel de Isuzu il putem recunoaste pentru ca are calculatorul (ECU) montat pe capacul de culbutori deasupra motorului si intra doua mufe mari multicontact in el. Deci ? Link spre comentariu
leo 17 Postat Ianuarie 24, 2015 Partajează Postat Ianuarie 24, 2015 cred ca prima varianta ..care ati precizata 0 ...eu nu ma pricep asa bine Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 24, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2015 Ti-am dat indicatii precize cum recunosti motorul,deci hai sa ne "fortam " putin si sa aflam care dintre ele este deoarece in mecanica nu merge cu formulari de genul " cred ca ar fi ". Link spre comentariu
leo 17 Postat Ianuarie 24, 2015 Partajează Postat Ianuarie 24, 2015 ok scuze o sa revin maine cu o adresa de pe care am gasit anuntul ..e de pe autovit .. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 24, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 24, 2015 Uite asa arata motoarele : print screen windows image ru Link spre comentariu
Vizitator MariusBotezatu Postat Ianuarie 25, 2015 Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Pana la urma am pornit masina Fordul mondeo sa va explic cum : am motat imobilizatorul original pe pompa luata second ,am scos miezul din electrovalava de oprire si electricul din evlectrovalva de pornire pe care am sudato pentru a inchide motorina ,practic cele doua electrovalve au acum rol de dop . Acum a aparut alta problema cand se raceste masina porneste foarte greu si banuesc ca fara electrovalva de pornire se dezamoreaza . daca ii montez o supapa de sens pe conducata de tur rezolv problema dezamorsari ? daca da unde sa o montez inaite de filtru sau dupa adica ininte de pompa ? Merci domnule Bibanu Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 25, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Nu am inteles cum se face oprirea motorului daca electrovalva este pe direct ? Supapa unisens de obicei se monteaza inaintea filtrului de motorina ca la inlocirea acestuia sa nu se duca combustibilul inapoi in rezervor dar in cazul de fata ar trebui montata inainte de intrarea in pompa. Astept un raspuns referitor la principiul de oprire al motorului. Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 25, 2015 Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 m am uitat la fulie cum ai sugerat intr un post anterior..are o usoara tendinta sa ''o ia invers'' la oprirea motorului,plus ca se si scutura motorul destul de tare la oprire. a crescut in mod clar consumul de cand mi a zis mecanicul ca a dat ''putin avans'.asta am observat.e un motiv destul de mare de suparare pentru mine consumul..in fond d aia am luat diesel! in rest merge perfect. am tot cautat pe net si tot gasesc discutii despre un tutorial de reglaj al avansului acestui tip de pompa! ma gindesc serios sa incerc sa reglez eu avansul. m ai putea indruma sau n am nici o sansa sa o fac? multumesc! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 25, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Te pot ajuta sa reglezi avansul pompei dar cu o singura conditie,imi trimiti prin curierat o piatra de pe malul portului din Oltenita . Glumesc,te pot ajuta cu placere dar trebuie neaparat sa demontezi capacul de plastic al distributiei si sa-mi postezi aici o poza cu pinionul pompei de injectie pentru ca la motorul tau pompa este fixa pe bloc iar reglajul se face din pinionul pompei care are pe el niste canale alungite pentru a face posibila aceasta operatie. Nu imi pot permite sa iti explic pe o poza din arhiva mea sau de pe net deoarece trebuie neaparat sa vad reglajul facut de mecanic si tipul pinionului. Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 25, 2015 Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Spune-i la mecanicul respectiv sa dea avansul inapoi. Nu cred ca e asa complicat. Vezi daca se imbunatateste. Nu te apuca sa reglezi decat daca stii sa pui exact cum era inainte. Si daca nu stii ce faci, iti va fi greu sa iti dai seama de asta. Ma indoiesc ca e o treaba simpla, poate doar pentru cei care au experienta in asa ceva. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum